Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mexico

  20-6-2013 21:54:30
Beste bruidjes,
Is er hier iemand die ervaring heeft met een reis naar Mexico in de maand juni, schijnt niet zo het goede seizoen te zijn.
Terwijl Mexico en Thailand toch één van men favoriete keuzes was.

Groetjes

Karen
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 824


Sofie
13-9-2013
 Meld misbruik20-6-2013 23:50:53

Hey Karen,

Met Mexico weet je van mei-juli nooit echt wat je mag verwachten. Ik ben een weekje geleden teruggekomen (ik werk als stewardess) en heb de hele tijd gietende regen gehad, randje van tropische storm af. De collega's die er de dagen na mij zaten hebben dan weer stralend weer gehad, en nu is het blijkbaar weer wisselvallig...
Er is dus meer geluk mee gemoeid dan iets anders...
Thailand is in juni ook niet ideaal, je zit dan nog midden in het regenseizoen. Vaak is het overdag droog, en onweert het enkel 's nachts, maar voor hetzelfde geld valt heel je huwelijksreis, letterlijk, in het water.
Misschien beter nog eens rondkijken naar een bestemming waar het iets mooier weer is in juni, of de huwelijksreis nog een beet uitstellen ;-)
Succes nog met de voorbereidingen!
Xx



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik21-6-2013 6:44:25

Wij zijn juni/juli gegaan en hebben geen drupje regen gezien... is idd geluk hebben denk ik



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik21-6-2013 12:41:32

Wij zijn half april geweest, en toen vertelde ze ons dat het inderdaad wisselvallig weer is in Mexico als het zomer is in België ...



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik21-6-2013 19:25:52

Probleem is dat ik graag wat verder dan Europa was geweest en liefst nog wat betaalbaar waar er echt wel ook iets te zien valt :-) want wie weet wanneer komt het er nog is van dat we zo ver kunnen gaan en uitstellen is ook niet zo leuk :-(



Joyce
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 13:01:33

Wij zijn vorig jaar naar mexico geweest in juli en we hebben 1 dag wat regen gehad en dat is het! Ook 's nachts heeft het eens geregend, maar voor de rest van het weer super!



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik23-6-2013 14:56:25

Ja je moet gewoon geluk hebben denk ik maar gelijk wij twee geluksvogels zijn ;-) misschien last minute boeken.. dan kunnen we kijken hoe het weer daar zit


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums