Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite 1 kleur

  20-6-2013 15:50:37
Liefste bruidjes, gommen en volgertjes, willen jullie een positieve noot; lees niet verder! Diegenen die mijn klaagzang willen aanhoren, lees gerust verder!!!
Wij hebben al onze mannen van de suite een turquoise kleur das gegeven, ons thema is dus TURQUOISE... BLAUW (something blue)
Nu heb ik aan alle vrouwelijke suitelady's gevraagd of ze hiermee rekening wilden houden (ik weet het, het is een verplichting maar eender welk blauw was goed, lichtblauw, donkerblauw, koningsblauw als het maar something blue is...)
De meesten hebben mij wel eens vervloekt met men blauw maar kom, ze hebben allemaal iets blauw!!!!! Afgelopen weekend ging men schoonmama met men schoonzus(die ook getuige is van men hubbie) shoppen! En je raadt het al, vonden ze toch wel niks blauw zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En als ze NU nog naar andere winkels moeten, gaan ze te laat zijn! Hoewel ze het van VOOR kerstmis weten.... pffffff
Ze hebben er dan ook veel meer geld dan nodig is aan gespendeerd! DAT SNAP IK NIET!!!! Dus 8 blauwe in de suite en 2 ni!!! pfffffffffffffffffff
(zelfs voor het avondfeest zijn er blauwe... die waren absoluut niet verplicht maar vroegen een richtlijn...) Helaas, voor men schoonfamilie te veel gevraagd.

Voila dat moet ik kwijt, merci he xxxx

kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2055


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 15:54:15

Goh Kelly, vervelend he meid.
En het ergste vanal, het is gewoon onmogelijk om niks blauw te vinden, de winkels hangen er vol van!!!!!! Blauw is helemaal in!
Ggggrrrr....



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik20-6-2013 15:59:22

oef, iemand die me begrijpt
Das toch wel erg ze, dat je met 22 dagen op de teller u om alles begint druk te maken! Maar toch vind ik het niet leuk NA!!!!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-6-2013 17:58:17

Stuur ze naar Anne-Sophie SmartShopping, kunnen ze goedkoop misschien toch nog iets blauw vinden. En maak ze duidelijk dat ze echt wel uit de boot gaan vallen, dat het niet schoon staat op de foto's,... (schoonmoeders, heb ik al gemerkt, zijn erg gevoelig aan "de foto's" :d). En inderdaad, zo short notice gaan winkelen als je in de suite loopt, is gewoon dom. Da's misschien cru van mij om dat zo te zeggen, maar wie gaat er nu 20 dagen ervoor pas kijken voor een kleed?



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik20-6-2013 18:34:06

Oh Kelly! Ik begrijp je helemaal.
Dan denk ik dat ze toch een beetje moeite kunnen doen maar blijkbaar is niet iedereen hetzelfde...
Mijn schoonfamilie is ook zo. Eerst wilde ik iedereen in dezelfde tinten maar dat vonden ze niet kunnen.
De mannen van mijn schoonfamilie willen zelfs niet in kostuum komen. Mijn schoonbroer zegt dan dat iedereen hem moet nemen zoals hij is maar ik wil op mijn huwelijk echt niemand met een afgedragen, kapotte jeans met sneakers met twee verschillende felgekleurde veters. En al zeker niet in de suite!
Een gekleed hemd is voor hen een t-shirt met daarop een zomers hemdje dat openhangt...
Mijn schoonmoeder:" ik geef nooit veel geld uit aan kleren..." Vrees dus echt wat ze gaat dragen. Een kleed of rok wil ze al niet dragen. Er zijn natuurlijk mooie broeken ook. Had al gedacht om samen met haar te gaan winkelen maar ik denk dat ik dan erg gefrustreerd ga thuis komen.
Ze begrijpen ook niet dat je op voorhand voor geschikte kledij gaat kijken, alles gebeurt bij hen last minute.
Gelukkig is mijn man het buitenbeentje in de familie ;-)

Kelly, heel veel sterkte!



britt
31-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 19:23:05

Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer op hun emotie in te praten.

Uiteraard is het belangrijk dat iedereen zich goed voelt in wat ze dragen, maar het is gebruikelijk om je naar het koppel te schikken. Wanneer er iemand in je schoonfamilie trouwt ga jij u toch ook aanpassen?!
Zoals hierboven reeds gezegd, de troef 'foto's' werkt altijd ;-)
Ik mag zelf niet klagen, mijn schoonfamilie en ik klikken zeer goed, maar weet uit dichte kring dat dit uitzonderlijk is. Dus veel steun aan deze bruidjes en weet. Hier zitten véél collega-bruidjes die gepaste tijden voor jullie klaar staan



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik20-6-2013 19:55:43

Gelukkig kan ik hier men hartje luchten, men schoonmoeder, ik heb er normaal geen problemen mee, maar ze is niet foto gevoelig... Al die 'show' vindt zij niet nodig... (toch is ze zelf al 2 x getrouwd) MET foto's en alles erop en eraan...
Ik ben toch ook een beetje geschrokken van men toekomstige; die heeft zen ma duidelijk gemaakt dat hij het niet tof vond dat ze met onze wensen geen rekening houdt want gewoonlijk knikt die braaf ja... (krijgt ook wat stress ze hihi)
@jessie; wie? mijn schoonfamilie dus...
@Annelies; amai nog meer horror, een openhangend zomer hemdje... tja, ik wil ook altijd dat iedereen zich goed voelt maar een beetje moeite doen is toch niet zoveel gevraagd! Ik zou dat zelf ook doen. EN zeker als ik getuige mocht zijn!
Gelukkig zijn er genoeg familie en vrienden die het vanzelfsprekend vinden dat je een dresscode hebt dus we moeten ons hier zeker niet abnormaal voelen xxxx



krista
9-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 21:04:29

Hier geen dresscode, maar mijn oudste dochter heeft toevallig een koningsblauw kleedje gekozen, mijn jongste dochter een appelzeeblauwgroen (zo noemt zij dat :-)) kleedje gekozen, mijn stiefzoontje (zijn lievelingskleur is groen) heeft een groene broek met een groen/blauw hemdje erop... dus er zijn genoeg blauwe kleuren te vinden...
Jammer Kelly, ik leef met jou mee, maar jullie gaan een super trouwfeest tegemoed, en zeker een super huwelijk.
Dikke knuffel en relax ;-). XxX



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-6-2013 21:16:23

uiteindelijk gaan die 2 er het stomste uitzien ze ...



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-6-2013 23:48:54

Kunnen ze geen blauw detail toevoegen?
vb blauwe juwelen, een blauw tasje en blauw haaraccessoire ofzo?

Laat uitschijnen dat zij heel erg uit de toon gaan vallen, maar dat ze dat zelf dan maar moeten weten. Dat jij u dat (zogezegd) niet aantrekt :-)
Sommige mensen moet je op een omgekeerde en onlogische manier aanpakken :)



Sofie
13-9-2013
 Meld misbruik21-6-2013 0:01:30

Hey Kelly,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, heb hier ook zo'n schoonmoeder rondlopen.
Bij ons is de themakleur paars. De heren krijgen allemaal de zelfde das, in dezelfde kleur als de jonge vrouwelijke suite. Toen ik aan mijn schoonmoeder vertelde dat ik van haar niet verwachtte dat ze uit dezelfde winkel bestelde als de meisjes. (De schoonmoeders hebben nu eenmaal een iets minder makkelijk te kleden figuur dan de meisjes) kreeg ik de reactie: "Het zou nogal stom zijn mochten we allemaal in het paars zijn, wat eentonig..." Wel dat is nu eenmaal de bedoeling als je een kleur voorop stelt...
Probeer inderdaad een beetje op hun gevoelens in te spelen. Mijn schoonmoeder is uiteindelijk voor een licht lila jurkje gegaan terwijl de rest in een donker paars gekleed is, en ze begint nu al te twijfelen of ze niet teveel gaan contrasteren.
Zijn ze toch te koppig om nog voor blauwe accessoires of een sjaal of vestje te gaan, trek het je dan niet teveel aan.
Jij zult nog altijd even hard stralen of jullie dag, en zij zullen zich des te lastiger voelen omdat ze er niet bijhoren ;-)
Geniet ervan en laat je niet teveel opjagen!
Xx



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik21-6-2013 11:58:57

Blijkbaar hebben velen onder ons gelijkaardige problemen! Bij mij was het eerder toevallig dat iedereen met blauwe tinten thuiskwam. Mijn zus heeft een zeegroen kleedje, mijn mama een kleed met zwart/wit/lichtblauw en een felblauw vestje, mijn aanstaande zijn meter een veelkleurig kleedje met een donkerblauw jasje en schoonmoeder is in het koningsblauw. Ik had op voorhand geen instructies gegeven, maar ze kwamen toevallig allemaal met deze tinten af. Schoonzus had langer gewacht omdat ze hoopte zwanger te geraken. Nu dat niet zo is, wilde ze voor een kleed beginnen kijken en vroeg instructies aan mij. Ik zei dat ze beter ook naar die tinten zou kijken of iets neutraal. Maar nu wilde madam toch wel ineens per se rood zeker? Ze had nog geen keuze gemaakt qua kleedje, maar ik kreeg verwijten dat ze geen rood mocht dragen. Daarbij, ik heb haar nog maar zelden rood zien dragen... Uiteindelijk is ze bijna stiekem een kleedje gaan kopen. Het is 'baksteenkleur' geworden, oranje-bruin. Ze gaat er dus heel erg tussenuit steken. Maar ik trek het mij al niet meer aan. Ze wil opvallen en dat zal zo zijn. Typisch voor haar... Laat zo'n mensen je geen stress geven, ze zijn dat niet waard! En de winkels, ook de suitewinkels, hangen vol kleedjes in het blauw of met blauwe accenten. Dat kunnen ze dus niet als excuus gebruiken. Veel goede moed alleszins! Denk eraan, het is jullie trouw die dag en hoe jullie eruit zien is véél belangrijker dan de suite .



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-6-2013 14:47:28

Merci lieve schatten, wat doen al die reacties toch deugd!!!
Ja inderdaad wij zijn het belangrijkste en waarschijnlijk gaan die 2 zich ook wel niet echt gemakkelijk voelen... Blijkbaar heb je toch overal mensen die graag het bruidspaar tegenwerken... Met men vrijgezellen kon men schoonzus ook plots niet mee omdat ze 'onverwachts' op reis ging.... Vond ik ook eventjes erg maar eerlijk gezegd, heb haar niet gemist xxx



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-6-2013 15:54:33

Diegenen die niet meewerken, niet enthousiast zijn of er niet bij zijn, zijn het niet waard om wakker van te liggen.
Ik concentreer mij ook op de mensen die even enthousiast zijn als ik , veel leuker ;-)



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik21-6-2013 18:28:08

Kelly, ze hebben nu mss een grote mond, maar ze zullen zich echt ambetant voelen op jullie trouwdag, want ze zullen zeker uit de boot vallen. Maar geloof je, die dag ga je je er echt niet druk over maken. Ik wilde ook heel graag eenzelfde kleurenpalet in mijn suite, maarja de ene vrouw staat goed met zachte kleuren en de andere met flashy kleuren. Op den duur was ik het gezaag zo beu, dat ik zei van, doet er uw ding mee, maar ik had wel enkele kleuren opgelegd die echt niet mochten! Er zijn écht wel belangrijkere zaken waar je je mee moet bezig houden!

Ik ben wel blij dat ik hen niet gepushed heb in bepaalde kleuren, want ik heb liever dat mijn suite er vrolijk bij loopt, dan heel de tijd met een lang gezicht omdat ze zich niet goed voelen in hun kledij.

Veel succes en GENIETEN!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...