Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech bruidegom

  20-6-2013 13:08:07
Wij zijn dringend op zoek naar inspiratie voor onze speech aan het begin van het avondfeest. Kan iemand ons hiermee helpen? Wij trouwen volgende week zaterdag 29 juni

Patricia
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1866


Natasja
29-6-2013
 Meld misbruik20-6-2013 16:46:52

Wij trouwen ook volgende week zaterdag! Tot nu toe hebben wij ook gene speech en omdat de kerkelijke trouw en het feest op één locatie is denk ik ook niet tot dat gaat gebeuren! Ik heb alles in het dankwoord staan als je dat wilt kan ik dat wel erop zetten!



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik20-6-2013 19:19:32

Wij trouwen ook volgende week zaterdag, en hebben ook totaaaal geen inspiratie voor de speech :)
We hebben trouwens ook nog geen openingsdans... help!



Eva
29-6-2013
 Meld misbruik20-6-2013 19:56:16

Wij ook 29 juni :-). We hebben besloten niets voor te bereiden voor de speech zodat we de gasten spontaan kunnen bedanken voor hun komst en iedereen smakelijk eten en een leuk feest kunnen toewensen. Dat is uiteindelijk de belangrijkste boodschap toch he ;-) In elk geval niet van wakker liggen, niemand verwacht van jullie een zorgvuldig voorbereide redevoering! En spontaan is vaak het mooiste vind ik... Allemaal veel succes tijdens de laatste loodjes!



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik20-6-2013 23:11:23

Lies wij hebben ook nog geen openingsdans en wij trouwen ook volgende week! Hahah, voor te rotten he! Moet zelfs nog aan mijn geloftes beginnen...



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik21-6-2013 9:51:58

hier zitten we ook met het speech probleem. mijn ventje is niet zo een praterke en heeft het dus leuk doorgeschoven naar ja wel naar mij. Nu vraag ik me af wat ik best doe, spontaan met het risico dat je iets of iemand vergeet of voorbereid maar mss te lang en te ...

dames zonder openingsdans hebben jullie zo echt geen liedje samen???
wij gaan voor een Nederlandstalig. Mijn ventje kwam met een idee en ik vind dat zeker wel oké & origineel!!!



Stefaan
8-6-2013
 Meld misbruik21-6-2013 13:02:13

Hey, ik ben ongeveer 2 weken geleden getrouwd. Ook ik had de dag voor de trouw geen speech voorbereid en dan de nacht voor de grote dag het een en ander voorbereid. (kon toch niet echt de slaap vatten toen :-)) De dag zelf heb ik niet eens mijn voorbereiding gebruikt maar mijn speech leek als van zelfs te gaan. Het mooiste is dat het er spontaan uitkomt, verteld hoe je je voelt, hoe de dag tot dan is verlopen. Bedanken van de ouders en schoonouders, getuigen en diegene die je geholpen hebben. En niet te vergeten je eigen vrouwtje te bedanken. Dan wens je iedereen nog een fijne avond en smakelijk eten. Dit hoeft niet lang te duren allemaal anders ga je de mensen vervelen.

En weet wat er ook gebeurd die dag, op het einde zijn jullie gelukkig getrouwd.


Veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet van de dag zelf want hij is zeer vlug voorbij.

Stefaan




Mario

 Meld misbruik21-6-2013 23:36:29

Inderdaad, de meest herhaalde goede raad is waar, geen opgeschreven tekst, maar een idee in je hoofd dat je spontaan samensteld is het mooiste. Te vermelden:

- welkom heten (noem geen namen of speciale tafels tenzij echt zeer speciaal bijvoorbeeld een lievelings oom die speciaal uit USA kwam...)
- bedank de ouders en schoonouders (cadeautje geven? doe het nu, snel en kort)
- bedank de getuigen
- bedank mensen die je speciaal hebben geholpen (vb. nicht die je bruidsboeket maakte of zo)
- bedank iedereen om te komen en voor het geven van hun geschenken
- wens iedereen een fijne avond en een lang feest toe.

Spreek met de DJ af dat jullie bij het binnenkomen in de zaal een micro krijgen overhandigd. Doe de speech vanaf de dansvloer of een ander centraal punt.In ieder geval, nooit zittend. En, beheers je vooral met alcohol, zeker op een warme dag.


THAT's All Folks!

Mario



Eva
29-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 8:15:40

Ik vind dat ze hier een vind-ik-leuk-knop moeten installeren :-) Bedankt voor de raad Mario!



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 14:11:07

super bedankt voor de goede raad



Simon
29-6-2013
 Meld misbruik23-6-2013 12:16:54

Hey dames en heren , wij trouwen ook volg week zaterdag en zien het volledig zitten .. alles is goed voorbereid en is Ok . Deze namiddag nog een afspraak met de zaal om nog enkele praktische dingen te regelen . Onze speech heb ik kort voorbereid . Gewoon enkele annekdote's met mijn broers en bedankingen aan onze ouders .
We hebben ook een cadeautje voor de ouders .. iets dat ze nuttig kunnen gebruiken .
We gaan ervoor .. laatste rechte lijn .. whoop whoop ... Openingsdans is ok , Liedje binnenkomst zaal is ok .. Dj Ok , Fotograaf OK .. CHECK ..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...