Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8 dagen

  20-6-2013 0:03:02
Met nog 8 dagen op de officiele teller .. begint het enorm in te korten voor ons .. maar we zijn er klaar voor .. Geen stress voorlopig .. nog een super drukke week opt werk maar we gaan ervoor .. Alles is klaar om schitterende dag van ons leven te hebben .

We zien er naar uit ..

Simon
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1079


krista
9-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 5:26:22

Oh leuk Simon,
Is het bij jullie nog maar 8 dagen?
Hier nog 49 :-S.
De laatste dagen gaat t zo traag vooruit vind ik.
Hihihi.
Alvast een superleuk feest en een nog geslaagder huwelijk achteraf ;-).
Geniet van jullie feest, ik ben zeker dat t af gaat zijt.
Dat heb ik al regelmatig tussen de regeltjes door kunnen lezen :-).



ineke
29-6-2013
 Meld misbruik20-6-2013 7:21:53

Bij ons ook nog 8 dagen en de stress is er ook al bij Zeker nu ik thuis zit met een spierscheur en veel moet rusten ik word zot van niets doen En ben bang dat ik niet door mijn planning zal geraken



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik20-6-2013 7:45:29

Ja spannend hè.bij ons is het nog 15 dagen nu en zie er ook al hart naar uit .geniet ervan en maak er en super feest van



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik21-6-2013 9:56:27

bij ons ook nog 7 intussen en de zenuwen beginnen toch door te breken, hoewel dat alles geregeld is. Vanavond een muziekcheck in de kerk en dan op naar volgende week. Maar vanavond om 18 uur begint ook gelijk mijn verlof. Zalig!!!



Simon
29-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 1:10:22

@ krista : Bedankt voor de wensen .. We maken er helemaal het beste van . Wij zijn er klaar voor .. Alles is geregeld dus tis super .. We kijken er naar uit ..

@ Kelly , Jullie ook een super feest binnen 15 dagen hé .. geniet ervan ..

@ Mieke : Gewoon alles op je af laten komen en genieten .. dat werd mij toch verteld zo en dat zullen we doen .. genieten en ons laten verwennen op deze mooie grote dag ..



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 17:49:19

Dankje Simon we gaan er zeker voor dit moet en super dag worden nu het weer nog hè :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...