Terug naar overzicht
Hi Tamara,Als videograaf deed ik verschillende huwelijksreportages tot 2 uur 's morgens. De beste DJ die ik aan het werk zag was in Limburg.De dansvloer stond altijd vol van begin tot einde. Zowel jong als midlife deden mee. De mensen hebben zich echt geamuseerd. Heb alles op DVD kopij staan. U mag gerust eens komen kijken ofwel contacteer hem rechtstreeksDJ Eddy Tel 0476381619.Tenzij ik mij vergis vraagt hij maar 300 euro alles inbegrepen.Aub doet de groeten van cameraman Freddy( Feest Zonhoven)Veel succesfre4@telenet.be
Wij hebben dj emanuel uit Meeuwen. Hij vraagt 300 euro voor de hele avond zonder beperkingen en alles inbegrepen. Ik heb deze genomen op aanraden van anderen, maar heb hem zelf nog nooit aan het werk gezien. Wij moeten nog trouwen, vandaar ...Ann24/03/07
je kan altijd een kijkje nemen op http;//users.telenet.be/lebart met of zonder discobar ...cheers, Bart
Hoi,Nog een dj die bekend is in de kempen is dj paeperazzi.Prijs kwaliteit zeer voordelig.zijn email:paeperazzi@telenet.beveel succes