Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes september

  18-6-2013 22:29:10
Hoi mede bruidjes / bruidegommen Wat hebben jullie allemaal al in orde? Onze zaal en eten zijn al besproken, kleed, kostuum, schoenen accesoires check Dj ligt vast in augustus mail sturen ivm de muziek keuze. Viering is met rent a priest, vragen en teksten gekozen nu nog eens afspreken met norbert bethune, koor ligt ook vast moeten nog is gaan luisteren voor de gekozen liedjes. Vervoer check Uitnodigingen liggen klaar Bruidsboeket is besproken Kleding van ons zoontje die er geweldig gaat uit zien is in orde Bruidsmeisjes hebben ook al hun kleedje. Bedankingen ouders en getuigen zijn gekozen. Animatie voor de kindjes ligt vast Fotograaf is ook in orde maar kiezen wij een binnen en buiten lokatie of zij? Nog doen: Tafels zijn zo goed als klaar maar we vinden geen tafelnamen iemand een tip? Bedanking kindjes moeten we nog zoeken Normaal was men kapsel en make up door glit glam normaal zou men haar gebeuren door iemand die ik ken en men make up door een meisje dat ik ken van vrieger en gaat afstuderen maar soms twijfel ik erover ik heb naar 6 andere proffesionele make up en kapsel dingen gebeld en ze waren allemaal volzet. Ik heb de angst dat alles echt fout gaat lopen en dat ik iets over het hoofd zie. Doe ik voor de bruidsmeisjes ongeveer 3 jaar een snoepboeket of ook een bloemen boektje?

Femke
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1369


kim
29-6-2013
 Meld misbruik18-6-2013 22:51:12

tafelnamen? Wij gebruiken zangers of groepen van de jaren 80 omdat we allebei muziekfans zijn en graag dansen. Zoals Madonna, Queen, Michael Jackson, de kinderen hun tafel dan weer K3 en One Direction.
Wij hebben 10 bruidskindjes en ze dragen allemaal witte, verschillende kleedjes. Ik heb een klein boeketje met hevige kleurtjes besteld zoals Oranje, paars, roze margrietjes.



kim
29-6-2013
 Meld misbruik18-6-2013 22:52:17

Je kan ook tafelnamen naar gelang jullie hobby kiezen, ben ooit naar een huwelijk geweest en die hadden allemaal wielrennersnamen.
Of namen van bloemen, kleuren, ...



Femke
7-9-2013
 Meld misbruik18-6-2013 23:10:49

We hadden ook gedacht aan een 90s of foute party als muziek na het eten en dan zo tafel namen te kiezen maar dat staan die namen los van alles want we hebben niet echt een thema en ik heb ook schrik dat er mss te weinig slows of swing nummers zullen gespeeld worden. Ik hou van foute muziek maar men vriend is meer 90 s achtig :)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 6:54:13

Bij ons is nu in orde :
De zaal
Gemeentehuis
Uitnodigingen zijn verstuurd, we weten bijna wie allemaal komt en niet komt
Fotograaf + fotolocatie
DJ (Muziekkeuze in augustus nog bespreken)
Trouwkleed, schoenen en al de rest + 1ste pas is geregeld
Kostuum van mijn verloofde
Haar en make-up : En de proef is geregeld (Ik heb ook niks professioneels)
Vervoer
Traiteur : Enkel de juiste keuze van eten en drank nog maken en menu's opstellen
Tafelschikking (Tafelnamen doen wij niet denk ik)
Trouwringen zijn besteld, eind augustus zouden we ze hebben
Bruidstaart
Garcons

Nog doen

Huwelijksboeket
Decoratie
Bedankjes
Gastenboek en enveloppendoos kopen



Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 7:33:32

Hoi,

Hier ook een 7 september bruidje :-).

Als ik dat hier zo lees, zitten we toch allemaal goed op schema denk ik !

Bij ons zijn volgende zaken allemaal al geregeld (of toch in de fase van uitvoer :-)):
- Kledij bruid. vrijdag amg ik eindelijk bellen voor mijn eerste pas: Spannend ! :-)
- Kledij bruidegom
- Zaal + eten
- Gemeentehuis
- rent-a-priest
- uitnodigingen (ze zijn ondertussen ook allemaal al verdeeld en de bevestigingen lopen goed binnen)
- kledij "suite" en bruidsmeisje
- DJ
-Visagie (proef is al gebeurd) en Kapper (proef zal binnenkort gebeuren)
- Trouwringen
- Boeketjes bruidsmeisje en getuige bruid
- ons alternatief voor een gastenboek
- fotografe en de locaties voor de shoot op de dag zelf liggen ook al vast ondertussen.

Een paar zaken staan nog op de to do lijst en met de meeste hiervan zijn we ook stilletjesaan bezig:
- de viering afwerken
- Afwerken van zaalversiering om het een beetje meer "ons" te maken.
- bruidsboeket
- enveloppedoos

We hebben besloten om geen bedankjes te voorzien en ook vervoer hebben we niet nodig (alles speelt zich op onze trouwdag af op 1 en dezelfde locatie :-)). Dus dat zijn al 2 zaken waar ik me geen zorgen over moet maken.

Ook met een tafelindeling moet ik niet bezig houden. We hebben gekozen voor een heel casual feest en willen zelf ook niet "verplicht" zijn om heel de avond aan de eretafel te moeten zitten.

Nog minder dan 80 dagen ! Ik kijk er zo erg naar uit !

Nog veel voorbereidingsplezier ladies !

Lieve groetjes,
Emilie




Femke
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 9:05:00

Dank je wel dames, ben nig op zoek naar een bedanking voor de kindjes maar wat?



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 9:06:21

Wij hebben het volgende al geregeld:
- kledij van de hele suite is in orde (mijn eerste pas is binnen twee weken)
- juwelen en schoenen (inclusief trouwringen)
- kapster (proef op 6 juli)
- make up (proef ergens in de zomer)
- bus
- stadhuis
- kerk (in ondertrouw geweest, misboekje is bijna af, liedjes zijn gekozen)
- feestzaal (menu nog te bespreken)
- DJ (eerste gesprek gehad, details nog te bespreken)
- fotograaf (locatie min of meer vastgelegd)
- uitnodigingen zijn al de deur uit, de eerste bevestigingen lopen binnen
- tafelindeling (al kan dat uiteraard veranderen door afzeggingen)
- snoepdoosjes als bedanking zijn onderweg
- dagindeling staat op papier, maar moet nog eens nagekeken worden

Wat we nog moeten doen:
- bepaalde vrienden inlichten over hetgeen we van hen zouden willen vragen aangezien we geen ceremoniemeester hebben. Ze zijn uiteraard al op de hoogte, maar we moeten iedereen nog de juiste 'instructies' meedelen ;-)
- rode loper vinden
- huwelijkskaars
- gastenboek
- enveloppedoos
- menukaarten en misboekjes drukken

We gaan waarschijnlijk geen tafelnamen voorzien. De mensen van de zaal gaan iemand de namen laten afroepen per tafel, dus dan is er sowieso geen verwarring. Ik vind dat nochtans wel leuk, zo met een bepaald thema, maar ik heb weinig inspiratie en ga het dus gewoon niet doen.

Veel succes voor iedereen, het begint nu echt wel te naderen hé :-)!





Ann
14-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 9:14:19

hier een 14/09-bruidje!
Bij ons in orde:
* zaal
* menu
* gemeentehuis
* kerk
* viering is af, enkel nog de boekjes drukken
* muzikanten voor viering
* uitnodigingen zijn we nu aan het uitdelen en de eerste bevestigingen zijn al binnen
* ceremoniemeester
* vervoer
* fotograaf en fotolocaties
* DJ (begin augustus is samenzitten om muziek te bespreken)
* kapster en visagiste (proef is volgende week dinsdag)
* ringen zijn besteld, we mogen op 3 juli gaan passen
* trouwkleed, schoenen en lingerie heb ik, enkel nog oorbellen zoeken, mr vind mijn goesting niet
* kostuum voor mijn hubbie is in orde, enkel nog schoenen
* de suite is ook gekleed op mijn zwangere schoonzus na
* bloemen zijn besteld
* bruidsboeket + klein boeket voor mijn bruidsmeisje is ook besteld
* getuigen zijn gevraagd
* ringkussen, gastenboek en huwelijkskaars hebben we ook al
* notaris en huwelijkscontract is under construction
* bruidstaart is besteld
* bedankjes getuigen + ouders

Wat moeten we nog doen? de bedankjes maken (ik heb al het nodige, ik moet me er gewoon is achter zetten), tafelschikking, enveloppendoos maken, kledij voor de bruidskindjes (maar die groeien als kool, dus we gaan nog even wachten).

Ik denk dat we goed op schema zitten!! WOOHOO! laat september maar snel daar zijn! We kijken er enorm naar uit!!!
Groetjes



Femke
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 10:52:50

Het begint idd te korten als ik kijk zitten we toch ongeveer allemaal even ver mss volgende week eens afspreken voor de viering dan is dat ook al rond. En nog effe doorwerken aan al de adressen en dan kan ik die mss ook al opsturen ik dacht dat dat normaal pas vanaf 7 weken voor de trouw was. Ik kijk er ook zo naar uit. Ben zo verliefd op mijn kleed maar ben wel benieuwd wat men vriend ervan zal vinden want het is niet zo zijn ding :)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 12:13:55

Ja normaal gezien worden de uitnodigingen ook later opgestuurd, maar wij wouden graag op tijd zijn zodat we zeker op tijd al de bevestigingen hebben en kunnen verderdoen met de rest (Hoeveelheid eten, drank, bedankjes)



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 12:21:19

Hier idem. Met de vakantie ertussen wilden we geen risico nemen en hebben we dus al iets sneller de uitnodigingen verstuurd. Maar normaal gezien hoeft dat maar zo'n 6 weken op voorhand te zijn.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik19-6-2013 18:47:57

Wij zijn nog bezig met het ontwerp van onze uitnodigingen. Ik zou ze graag in de eerste week van juli de deur uit hebben. Bij ons hebben de mensen van het avondfeest wel al in maart een Save the date gekregen, dus voelen wij ons niet zo gehaast in het versturen...

Anders hebben wij geregeld:
* stadhuis (volgende week langsgaan om de rest te regelen)
* notaris (vrijdag contract gaan tekenen)
* kerk
* priester
* misviering is af, enkel nog boekjes drukken
* huwelijkskaars + kruisje
* ceremoniemeester
* live muziek voor de viering
* feestzaal + overnachting (menu bespreken begin juli)
* mijn jurk (zaterdag eerste pas, whaaaaa...)
* juwelen, schoenen, lingerie
* kapster + proefkapsel gehad en goedgekeurd
* make-up + proef is voor zaterdag
* kostuum verloofde
* kostuums suite
* kledij bruidskindjes
* bloemiste + bloemen reeds besproken
* fotograaf + vriend van ons die komt filmen
* trouwvervoer
* getuigen gevraagd
* cadeau ouders bestellen we vrijdag
* DJ
* huwelijksreis
* ringen besteld
* ringenschaaltje gemaakt
* tafelkaartjes + tafelnummering gemaakt
* bedankjes in orde
* gastenkaartjes (ipv gastenboek)

Nog to do:
* zal beginnen aan het maken van onze eigen loper
* enveloppedoos moet nog gemaakt
* tafelzetting voorlopig gemaakt, moet wel nog een bord gemaakt voor de tafelkaartjes aan te hangen
* menu opstellen

Ik heb het gevoel goed op schema te zitten. Ik hoop alvast niets te vergeten...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...