Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof Ten Bosse, Heusden

  18-6-2013 17:54:44
Mijn huwelijk is intussen een tijdje achter de rug en via deze weg wil ik toch nog even reclame maken voor de feestzaal waarin we ons feest lieten doorgaan.
We kozen voor Hof Ten Bosse omdat we bij het eerste contact al meteen een klik hadden: met de zaal, met de mensen....
We hebben daarna nog enkele zalen bezocht, maar hadden nergens meer dat gevoel.
Onze verwachtingen zaten dus ook volledig juist en het is een prachtig feest geworden!
Toen we onze menu gingen bespreken begon het voor ons al: het voorproeven was leuk, met veel tips en een nabespreking. Voor het hoofdgerecht kwamen we er niet echt uit (mijn man wou zomerree, ik had het meer voor eend), maar Dominique maakte daar zonder problemen een duo van.
De dag zelf werden we meteen goed onthaald met een glaasje, de receptie was buiten in de gezellige binnentuin.
Het dessertbuffet was met veel toeters en bellen, en bovendien ook zeer lekker!
We bleven overnachten en toen onze gasten weg waren stond voor ons de jaccuzi klaar met een fles champagne en 2 glaasjes om onze dag rustig af te sluiten.
's Ochtends kregen we een aantrekkelijke brunch.
We voelden ons heel goed in deze zaal, de mensen zijn gemoedelijk, maar toch professioneel! Ze nemen ook de tijd voor je om naar je wensen te luisteren. Ook achteraf als we naar huis gingen en het ontzettend druk was voor de zondagslunch maakten ze nog tijd voor ons!

Een echte aanrader voor wie een gezellig (niet stijf en koud), maar toch professioneel feest wil! Wij zouden onmiddellijk terug voor deze feestzaal kiezen!

Katleen
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1421


Karen
13-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 18:08:20

Oh zo blij dit te horen! Wij trouwen daar binnen 24 dagen en blijven er ook overnachten... Kijk er naar uit!



Eva
24-8-2013
 Meld misbruik18-6-2013 18:30:05

ook wij gaan er trouwen :-) Inderdaad leuk om lezen.
Wij hebben ook voor het zomerree gekozen trouwens ;-) mjammie!
maar wel speciaal met een andere saus, die ik superlekker vond... ze doen echt alles op maat om je zo goed mogelijk te verwennen, heerlijk!



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik18-6-2013 19:15:18

Tof! Wij trouwen er ook in september :-) Leuk om zo'n positief nieuws te lezen.



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik18-6-2013 20:19:47

Leuk om te lezen , wij trouwen er nu vrijdag



els
31-5-2014
 Meld misbruik19-6-2013 10:39:56

Hey,
ik ben deze week ook gaan kijken en het enigste nadeel vond ik, was het feit dat er met pendelbusjes gewerkt wordt. Vonden jullie gasten dit niet vervelend?





Emma
14-8-2013
 Meld misbruik19-6-2013 12:02:14

Hey! Super om horen!! Ik trouw er ook! :-)
Ik ga er ook mijn informele ceremonie houden. Alles kan precies daar!
Bij ons is de keus gevallen op de duroc d'olive hmmmmm :-)

En zoals Els zei, was het duidelijk voor de gasten met die pendelbusjes?

groetjes,

Emma



Katleen
11-5-2013
 Meld misbruik20-6-2013 7:46:08

De pendelbusjes zijn zeker geen probleem, de gasten vond het zelfs leuk! Het busje brengt ze al in een bepaalde sfeer, de chauffeur heeft echt zo'n kostuum aan en als ze toekomen aan de zaal waren ze al in feeststemming.

Ze vonden het leuker dan een hele tijd moeten zoeken en dan ergelijk een heel stuk te moeten stappen.
Als dit je enige bezwaar is, zou ik het zeker niet laten!
De mensen die toekwamen hadden het de hele tijd over het busje, dus het moet wel leuk geweest zijn!



Emma
14-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 8:44:06

Ah das wel super! :-)
Kijk er echt al naar uit! :-) :-) nog 54 dagen... Kbegin al kriebels te krijgen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info