Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een tattoo als ring?

  18-6-2013 10:15:31
Hallo mede-bruidjes, wij hebben gekozen voor een tattoo als trouwring en we hebben ze vorige week laten zetten zodat ze tegen 13 juli mooi genezen is. Nu vroeg ik mij af of er nog mensen zijn die hiervoor gekozen hebben? We krijgen er beat veel commentaar op, zowel positief als negatief... grtjs

Natascha
1-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2398


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik18-6-2013 10:40:38

Mijn partner mag door zijn werk geen ringen dragen en wil daarom ook een tattoo laten zetten. Ik wil dit niet dus hij zet een, maar we gaan ook een gewone ring dragen, ik zet gene omdat ik mijn trouwring wel gewoon kan dragen, kun je nog volgen?
Ik vind het in elk geval kunnen en zelfs heel aangenaam en tof, ik ben van mening dat je je niet moet aantrekken van wat andere mensen denken!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik18-6-2013 10:49:17

Ik vind dat ook wel een leuk idee maar ikzelf zou het niet doen omdat ik dan weer veel te veel nadenk en TE realistisch ben. Moest je toch uit elkaar gaan, je trouwt natuurlijk niet met dat idee maar kan altijd gebeuren, dan zit je er natuurlijk nog met u tattoo. Dus kan begrijpen hoe sommige mensen er over denken maar zoals Melissa zegt, je moet u niet aantrekken wat anderen mensen zeggen. Als dit jullie keuze is moet je u van de rest niks aantrekken, het is jullie leven en jullie lichaam he ;)



Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 11:06:13

Ik trek me er vrij weinig van aan hoor :) was benieuwd naar jullie reacties.. De reactie van: wat als jullie uit elkaar gaan? krijg ik vaak te horen.. Maar we trouwen niet met die bedoeling maar moest het toch gebeureb dan kunnen we nog een cover erover laten zetten ofzo... :)



Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik18-6-2013 11:30:14

Tattoos kan je tegenwoordig al gemakkelijk laten verwijderen met een paar laser-sessies. Zo een kleine tattoo zal al helemaal geen probleem meer zijn. Dus op zich om te zeggen "wat als je uit elkaar gaat" zou hierbij niet meer van toepassing moeten zijn. En veel getrouwden die uit elkaar gaan dragen hun ring ook nog maanden, soms jaren.



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik18-6-2013 11:34:03

Ja ik zou die reden niet zeggen he maar ik bedoelde maar dat de meeste zo zullen redeneren :)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 11:39:16

Mijn vriend kan op zijn werk ook geen ring dragen en wou dit ook laten doen, maar onze vaste tattoo-artist doet dit niet. Hij zegt dat hoe je het ook draait of keert, op je handen tattoos nooit blijven hoe ze moeten zijn. (Door de huidtextuur worden de lijnen dikker, soort van uitlopen doorheen de jaren) Dus zijn we maar van het idee afgestapt.
Het is zeker geen prutser, dus hij weet er best wat van :).

Ik blijf het toch mooi vinden, maar idd als je eens naar mensen hun tattoos kijkt op hun handen..na 5 jaar is het mooiste er wel af.

Goed informeren dus!



Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 12:45:11

Karen: we hebben ze al laten zetten bij degene die al onze tattoo's heeft gezet en hij is heel erg goed. Hij heeft ze wel enkel bovenop onze vinger gezet, binnenkant vervaagt te fel. Ik ben erg blij met de 'ring' en moest na een paar jaar de tat toch achteruit gaan dan werkt hij ze bij.. dus daar maak ik me weinig zorgen om :) Natascha: begrijp wat je wilde zeggen :)



Lynn
17-1-2014
 Meld misbruik18-6-2013 14:03:30

Wij waren dit ook vanzin...

Maar kregen zelfde reactie van de tattoo-artist Karen.
Wil je soms eens een fotootje doorsturen Natascha?
Ben wel benieuwd deze te zien...
Wij gaan nu ook van het idee afstappen omdat het idd op zij en onderkant van de handen vervaagt + uitloopt + van kleur verandert.
Dan kan je toch niet veel meer laten zetten denk ik?
Mijn gedacht was van aan mijn pols te beginnen en dan volledig rond te gaan rond mijn ringvinger... maar dat idee valt dus in het water :(
Ik ben er zeker voor! ;-)
Ik ben van hetzelfde gedacht... je trouwt niet met de gedachte dat je uit elkaar 'zou kunnen' gaan. :-)



sara
14-6-2014
 Meld misbruik18-6-2013 16:06:03

Wij zullen ipv een verlovingsring een tattoo zetten.



Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 19:53:47

Ik zal er een fotootje van trekken, we hebben ook niet echt een ring, maar de eerste letters van onze namen met elkaar verbonden :) gek hoeveel mensen zeggen van: wat als jullie uit elkaar gaan? - btw ik bedoel niemand v hier, maar gewoon mensen in t algemeen - als je met dat idee trouwt dan kan je volgens mij beter niet trouwen? En ik ben heus wel realistisch en ik weet dat er veel kan gebeuren maar toch trouw ik omdat ik echt in ons geloof... En na de adoptie van mijn oudste zoon door mijn verloofde is de yrouw alleen maar de bevestiging hiervan..



sara
14-6-2014
 Meld misbruik18-6-2013 19:56:33

Natascha, en zelf al zou er ooit een scheiding komen, dan symboliseert die tattoo toch wel een belangrijke periode in je leven lijkt het me :-)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 21:37:48

Idd, ook als je uit elkaar gaat, dan staat die tattoo gewoon voor iets heel belangrijks in je leven.
Mijn vriend en ik hebben dezelfde tattoo en hier krijg ik ook dikwijls die opmerking bij.
Niets van aantrekken, wij weten wel beter ;).



Evy
30-8-2013
 Meld misbruik18-6-2013 22:08:50

wij hebben ook gekozen voor een tatoeage, heb hem al een tijdje staan, we zijn er heel tevreden mee, wij hebben gekozen voor twee trouwringen verbonden in elkaar met een tekst erbij, die staat van ons beiden op onze pols, krijgen ook veel negatieve commentaren, allemaal niet aantrekken, het is jou gedacht die telt;



Lynn
17-1-2014
 Meld misbruik19-6-2013 16:31:56

Nog een belangrijke vraag ivm dit onderwerp: Laten jullie deze zetten VOOR de trouw of ergens komende dagen/weken NA de trouw?
Want ik vind het zo raar als je het al op voorhand laat zetten...
Omdat dan de grote dag nog niet aangebroken is.
Maar het zou wel mooi zijn op de foto's natuurlijk...



Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik19-6-2013 18:21:35

Het is idd onze keuze... En moest het misgaan dan staat hij symbool voor een belangrijke periode.. Lynn: we hebben ze al op voorhand laten zetten dan is ze mooi genezen tgn de grote dag..



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik20-6-2013 12:09:13

Hey mijn manneke kan als beroeps- en vrijwillig brandweerman ook nooit zijn trouwring dragen (of hij zou hem héél snel kwijt zijn ;-)) dus hij laat ook een tattooring zetten.
Onze tattoo-artist zet inderdaad ook niks aan de onderkant van de vinger en raadt af om als je met lijnen werkt die dicht bij elkaar te zetten omdat ze op den duur in elkaar overvloeien. (blijkbaar is dit bvb bij Koen Wauters het geval) Maar een symbool/letter,... kan volgens hem wel hoor. Zoveel mensen zetten het nu op de binnenkant van hun pols, dat slijt toch ook denk ik dan...
Hier wordt hij ook een aantal weken op voorhand gezet zodat hij eventueel nog kan bijgewerkt worden en mooi genezen is.
Ikzelf zal trouwens een gewone ring dragen omdat ik het persoonlijk bij een man mooier vind dan bij een vrouw.
Oh ja en mssch nog even bij vermelden dat op het 'ringenmoment' ik zijn ring symbolisch zal zegenen met een kus aangezien er geen ring is om aan te schuiven ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...