Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dames van de bierviltjes....

  17-6-2013 20:44:15
Hebben onlangs een leuke groepsaankoop aan gepersonaliseerde bierviltjes gedaan via het forum. Dit met leuke vragen over het bruidskoppel, waarop mensen dan ludieke, originele, ... antwoorden kunnen vormen.

Hoe zouden jullie dit praktisch aanpakken op het trouwfeest?

Ik dacht misschien pakketjes per persoon (+/- 5 bierviltjes) te maken met een leuk lintje erom en dit op tafel te leggen. Na het eten worden de tafels weggenomen en worden er standing tables gezet. Misschien is het dan leuk om mandjes op de tafels te zetten met de bierviltjes in en stiftjes.

Graag jullie ideetjes, hoe zullen jullie dit aanpakken?

sara
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 854


fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik17-6-2013 21:47:04

bij lagen ze gewoon per 5 op tafel en de dj heeft dit omgeroepen tijdens het eten hebben de meeste ze ingevuld heb er hele goede reacties op gehad en bij het lezen al veel gelachen er waren er die s nachts er nog kwamen vragen om dat ze al een pintje uithadden en dan ermeer durfde opschrijven



Mieke
12-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 22:06:47

bij ons is het een vriendin die ze gaat zelf gaat maken, we gaan ze in een soort vaas steken en die op elke tafel zetten met een paar stiften bij, ze gaat een wasdraad spannen in de zaal waar dan de geschreven kaartjes aan komen te hangen met van die mini wasspeldjes en nadien gaan we de leukstethuis ophangen op een canvasdoek



Griet
19-9-2015
 Meld misbruik25-6-2013 8:47:03

Waar kopen jullie de bierviltjes?
Wil er ook!
Bedankt



Gwen

 Meld misbruik26-6-2013 18:15:58


Wij hebben de onze laten drukken bij eurovilt.be. Ze zien er super uit! Vooraan een foto van ons en de datum, achteraan 'Liefde is... '. Onze gasten kunnen het zinnetje dan aanvullen, leuk om later nog eens terug te lezen. Het was 130 EUR voor 1000 dus we hebben er meer dan genoeg om ze ook echt als bierviltjes te gebruiken tijdens de receptie en het avondfeest :-).



Griet
19-9-2015
 Meld misbruik27-6-2013 9:15:24

Gwen, super bedankt voor de tip!
Veel plezier ermee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...