Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  24-11-2006 18:20:29
Hoi,

Momenteel ben ik op zoek naar een huwelijksreis, en ik kan erm aar niet uitkomen waar naartoe... Malediven, Mauritius, Antigua, Tobago,... Heeft er iemand goede tips of ervaringen? Onze voorkeur gaat vooral uit naar Malediven, maar dit is natuurlijk het meest prijselijk..
Bedankt!

fee
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 469


yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik25-11-2006 9:29:23

hallo

de maladieven was voor ons ook te duur, we hebben 2 weken luieren in een all-inclusive in punta cana, dominicaanse republiek in het vooruitzicht!
succes met je keuze
yasmine



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik25-11-2006 12:46:24

wij gaan naar mauritius omdat je daar ook in sommige hotels de all-in formule kan nemen.
Dat is uiteraard het interessantste ;-)



inge
2-6-2007
 Meld misbruik26-11-2006 10:46:44

Hoi,

wij gaan ook 2 weekjes uitwaaien in bavaro, punta cana, valt mee van prijs en zou toch ook een stukje paradijs zijn



An
24-9-2005
 Meld misbruik27-11-2006 8:20:51

Wij zijn naar Mauritius geweest, maar dat was in september. Zalig. Alleen moet je zien dat je in het juiste seizoen gaat.
De winter is daar van maart tot augustus en de zomer van september tot februari.
Als je meer info wil, laat je mail dan achter, dan stuur ik wel eens wat door.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums