Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel

  17-6-2013 13:55:46
Hallo allemaal!
Even wat ventileren.
Alles loopt op wieltjes, zo goed als alles is in orde voor ons huwelijk, nog 32 dagen te gaan. En toch... ik begin aan alles te twijfelen:
-Heb ik wel het juiste kleed gekozen (nochtans was ik echt overtuigd, ook bij de 1e pas)
-Is de decoratie wel goed?
-...
Ik begin niet alleen te twijfelen, maar tot voor kort had ik plezier in alles wat ik deed voor de trouw, nu heb ik er precies geen zin meer in.

Zijn er mensen die zich hier in herkennen?

Groetjes (en sorry voor het zagen )

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1112


Kim
31-5-2014
 Meld misbruik17-6-2013 14:14:53

Ik begrijp je helemaal.
Het duurt ook allemaal zo lang, dus ik heb ook het gevoel dat ik teveel tijd heb om te twijfelen. Soms lig ik 's nachts wakker van dingen waarvoor het niet nodig is wakker te liggen, zoals welk bruidsboeket ik zou kiezen of mijn gekozen kapsel wel het mooist is, de openingsdans of we nog een videograaf zouden nemen ... 101 dingen. Nu een 100 dagen terug had ik grote twijfels over mijn trouwkleed, die zijn ondertussen toch al weg, dus ik hoop dat het met de rest ook zo gaat zijn. Het enige waar ik altijd zeker over ben en blijf, is mijn toekomstige man ... en dat zal uiteindelijk wel het belangrijkste zijn.
Ik vind de trouw voorbereiden heel fijn en geniet er ook wel van, maar dat twijfelen altijd maakt dat ik stiekem ook een beetje blij zal zijn als het eindelijk zo ver is
Je bent dus zeker niet de enige!



Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 14:45:21

@Kim
Inderdaad, gelukkig zijn we van onze toekomstige wel nog zeker



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 15:12:24

Hey Dorien

Hier nog 25 dagen op de teller en 'k heb het precies ook een beetje :).
Twijfels over de stomste dingen. Ik was 100%, nee 200% zeker van mijn kleed..Nu denk ik 'Gaan de mensen het wel mooi vinden?'.
En voor mij mag het er nu echt wel ver gaan zijn, het wachten duurt te lang..



ERITIA
23-8-2013
 Meld misbruik17-6-2013 15:25:09

Hey meiden,
Hier 66 dagen op teller en het begint al wat te komen. Past mijn trouwboeketje bij mijn kleed, moet ik mijn zaal meer aankleden,..... Maar langs de andere kant denk ik toch dat we moeten rekening houden met onszelf. Het is onze dag, en een klein beetje die van onze mannen :-) Als we de 1ste keer prachtig stonden met ons kleed zullen we dit ook wel voelen op onze trouwdag. Voor 1 keer zullen we is aan onszelf denken se :-)Greetz...



nikky
6-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 10:49:22

met nog 17 dagen op de teller heb ik exact hetzelfde gevoel
wat gaan ze vinden van mijn kleed?
wat gaan ze vinden van het feest en al de rest
en waarom denk ik dat omdat ik zowat alles alleen gepland heb
en dat vraagt toch ontzettend veel energie en inspanning
als ik iets niet wist of twijfelde dan vroeg ik wel wat aan mijn zus
maar uiteindelijk alles alleen gedaan

nu zit ik ook nog eens met de griep :(

maar denk wel dat het goed komt ik kijk er gwn heel hard naar uit!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...