Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelplaatsen

  16-6-2013 13:25:42
Ik heb voor het thema "liefde is..." gekozen. Elke tafel heeft dus zijn eigen liefde is naam. Hoe zou ik de gasten laten weten aan welke tafel ze zitten? Zou ik bij binnenkomst ze allemaal een prentje geven van de tafel waarin ze zitten of zouden jullie het anders doen?

Samira
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1455


Jirina
29-6-2013
 Meld misbruik16-6-2013 14:35:50

Hey Samira,

Ik heb net hetzelfde thema genomen.

Mijn eerste gedacht was om de gasten een kaartje te geven met enkel de tekst op. Hierop zouden zij moeten zoeken bij welke tafel (waar dan afbeelding staat) zij horen.
Maar ik vond dit nogal veel werk dus heb ik gewoon de complete afbeelding met tekst genomen, naar Word gezet, en of stevig papier afgedrukt.
Mijn gasten krijgen dus bij het binnenkomen allemaal een kaartje om hun tafel aan te duiden. De plaats aan de tafel mogen ze zelf kiezen.
Enkel onze eretafel is voorzien van vaste plaatsen.
Als je andere ideëen hebt, laat maar weten hé!



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 18:40:25

Hey Samira en Jirina,


Ik wil dit ook doen. Ik heb op aanraden van Jirina de afbeeldingen opgezocht op google en afgeprint en ik dacht eventueel kaartjes te maken met een woord op zoals bv
Liefde is..... de dagcreme delen en dan dacht ik dagcreme op de kaartjes te zetten van die tafel en die te geven aan de gasten die daar zitten.
Wat denken jullie?



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 21:14:59

Is het niet een heel gedoe om iedereen een kaartje te geven? Wie doet dit? Ik dacht een prikbord te zetten met de verdeling waar de mensen zelf op kunnen kijken?! Ook wij doen alleen vaste plaatsen aan eretafel



Siska
16-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 21:52:12

Wij zetten ook een prikbord met per tafelnaam de naamkaartjes van de gasten. Ook enkel vaste plaatsen aan de eretafel... Ik vind dit het simpelste, om nog meer stress de dag zelf te vermijden! c:



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 23:18:08

Je kan een bord of iets in die aard zetten en normaal staat er iemand van het personeel dan aan dat bord. Anders kan je dat eventueel aan een familielid of vriend(in) ook vragen.



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 0:26:52

Bedankt voor de reacties. De afbeeldingen heb ik ook al opgezocht. Ik denk dat ik op een tafel al de namen ga leggen met bijhorende 'liefde is tekening'. De mensen kunnen dit dan zelf gewoon nemen. Jirina jij trouwt een weekje voor mij. Je laat maar horen als het tafelplaatsconcept geslaagd was! :-)



Jirina
29-6-2013
 Meld misbruik18-6-2013 13:08:05

Hey,

leuke reacties en goed idee van het prikbord,

Ik heb reeds mijn kaartjes al gemaakt dus ga het gewoon afgeven,

Ik laat jullie zeker iets weten!

Hoe zit het trouwens met jullie planning?

Ik moet juist nog eens kijken voor bloemen voor de versiering.

Zijn jullie ook DIYbruidjes?

grtz



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 17:42:27

Ik ben vorige week de bloemen gaan bespreken. Dit alleen voor de kerk... Nu nog de tafelnamen en dan denk/hoop ik dat ik alles heb! Ringen, huwelijkskaars, decoratie feestzaal, enz is in orde. De 29e mag ik gaan voor mijn kleed, hopelijk zit het goed! Het aftellen begint nu echt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...