Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

activiteit suite tijdens foto's

  16-6-2013 12:46:26
Hey iedereen

bij het opmaken van mijn dagplanning ben ik nu nog op zoek naar iets leuks voor de suite om te doen tijdens dat wij weg zijn voor onze foto's

Wij zouden tussen 13.30u en 14.00u vertrekken voor onze foto's en wij moeten om 16.00u in de feestzaal zijn. Onze ceremonie begint om 16.30u.

Nu vraag ik af wat de suite ondertussen zal doen, ze gewoon bij mijn ouders thuis laten vind ik maar een beetje saa :-)

ik zoek dus een leuke activiteit van max. 1u30.
Omgeving Schoonaarde

Iemand een ideetje?

bedankt

astrid
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1330


sarah
31-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 20:54:40

Hey Astrid,

Ik zou denken dat de meesten wss iets willen eten want het is dan 13u en het is dan ook augustus dus als , ik bedoel zeker weten, het dan superwarm is zijn ze mss content met wat verfrissing?



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik17-6-2013 8:41:08

Eten en drinken is voorzien van 12.00 tot 13.30. ze kunnen zich natuurlijk wel in den hof zetten en genieten van het zonnetje (als het zonnetje schijnt natuurlijk) :-)



Wendy
24-8-2013
 Meld misbruik17-6-2013 15:35:23

Hey Astrid,

Ons huwelijk gaat door in een Wijnkasteel en wij hebben ongeveer dezelfde dagplanning als jullie 😃. Nu kunnen de daggasten een rondleiding krijgen -als ze dat willen- in het Wijnkasteel. Misschien is er bij jullie ook wel iets in de buurt waar ze rondleidingen kunnen organiseren? Groetjes Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...