Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  16-6-2013 12:14:18
Hallo bruidjes en bruidegommen.

Met nog 81dagen op de teller ben ik druk bezig met de voorbereidingen.
Uitnodigingen juist allemaal geplooit en klaar gelegd. Nu nog schrijven.
Ik had ze besteld bij cardxl. Super mooi resultaat.

Ik ben het type DIY bruid. :-)
Nu bezig met pomanders te maken uit creppapier voor de stoelen in de kerk.
Ik ben tevreden met het resultaat en het is goed van prijs.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik een afbeeling kan toevoegen of verzenden dan kan ik het resultaat tonen.

Ik ben nog op zoek naar een huwelijkskaars. Ik wou ze eerst zelf maken.
Ik heb al een kaars gekocht maar dat is niet zo simpel denk ik. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hebben jullie leuke adressen in limburg waar ik een mooie kaars kan bestellen?

Grt
Kelly


kelly
6-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1470


Samira
6-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 13:27:31

De kaarskesprocessie, zeer veel mooi kaarsen. De onze komt ook van daar. Ik mag ze volgende week gaan afhalen.



Sarah
7-9-2013
 Meld misbruik16-6-2013 19:21:31

wij hebben stickertjes gekocht in AVA met sierlijke zilveren letters
Het resultaat vinden we goed gelukt...Ook een roos strikje eraan (themakleur) gedaan.



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik16-6-2013 19:55:10

Wij zijn ook al eens gaan kijken naar de kaarskesprocessie in Lummen. Echt mooie kaarsen en veel keuze. Gaan ze daar waarschijnlijk ook laten maken.



Eveline
10-5-2013
 Meld misbruik16-6-2013 21:43:05

Wij hebben die van ons gehaald in de abdij van Tongerlo. is wel niet echt Limburg denk ik.....



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik17-6-2013 7:31:25

de onze komt van de kaarsgieterij in brugge, maar er is hier iemand op het forum die vorige week nog een oproep gedaan heeft dat zij kaarsen maakt voor 20 euro, das wel een pak minder als wij betaald hebben, wij betaalde 80 euro voor onze kaars, is wel met thee lichten zodat onze kaars altijd het zelfde blijft



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 7:50:51

Wij hebben de onze net hier http://www.kaars-met-foto.be/ besteld.
Broeder Johan stuurt héél snel al een eerste ontwerp door.



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik17-6-2013 11:02:49

Degene die ik gezien heb, ook met theelicht zodat we de kaars kunnen blijven gebruiken, kwam op 22 euro.



Heidi
27-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 22:07:59

Wij hebben onze bruidskaars besteld bij Tutje en kiki. Zie bij "pimp je feest" op www.tutje-en-kiki.com/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...