Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen gehad!

  16-6-2013 12:08:27
Gisteren late namiddag kwam mijn zus met haar dochter mij ophalen. Ik wist niet wat we gingen doen en ook niet helemaal wie er bij ging zijn. Eerst reden we naar haar thuis waar ik een bloemenkrans en diadeem met discobollen opkreeg en een tamboerijn. Had dit al niet verwacht maar het stond me wel.
We reden vervolgens naar Metropolis en op een terras zaten 2 collega's, juist de 2 enige waarvan ik zeker was dat ze erbij waren.

In de aanloop had ik aan een vriendin gevraagd, die een alleenstaande mama is, of ze wel een babysit had kunnen regelen. Ze viel compleet uit de lucht en beweerde bij hoog en laag dat mijn zus haar niet had gecontacteerd. Heel overtuigend! ik had mijn zus een lijstje moeten geven van mensen die ik erbij wou en het is niets voor mijn zus om niet grondig te werk te gaan. Ik had mijn zus over dat voorval verteld in de zin van: amai je verplicht de mensen nogal om te zwijgen en te liegen. In haar reactie had ik toch wel gehoord dat ze wel contact hadden gehad. Vreemde situatie en ik dierf eigenlijk niemand meer polsen omdat de reactie zo bevreemdend was. Je kan zwijgen maar een lachje mag toch wel hé! Dus de afgelopen week werd ik toch wel heel nieuwsgierig...

Dan kwam een andere goede vriendin zogezegd per toeval langs en dan toch de bewuste dame! Bleek dat ik een fout in haar e-mail had geschreven en ze dus echt van niets wist. Mijn zus had toen ze niet reageerde toch maar een sms verstuurd en zo kwam alles ok! Daarna gingen we naar het Axxes café eten, we waren ondertussen met 11. Mijn schoonzus die ook steeds beweerd had niet te kunnen komen omwille van haar werk, viel nog later binnen (had ik wel verwacht). Ik kreeg een zakje met letters en moest daar een kruiswoordraadsel mee maken: allemaal woorden die de ladies over mij hadden doorgegeven (moedig, nieuwsgierig, lief, zorgzaam, naturel, betrokken, alternatief,...) Een mens ging er van blozen!!! Ook hilarisch natuurlijk met het proberen van raden van deze eigenschappen!
Daarna gingen we naar boven. Ik had eigenlijk een dansworkshop verwacht maar het was cocktails maken! Ook erg leuk en vooral lekker!
Het was een fijne avond. Gezellig en leuk zonder veel raar gedoe (wat ik echt niet wou!).

Bea
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1407


sarah
31-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 20:47:13

Amai super dat je vriendinnen zo goed konden zwijgen :-) dat maakt het toch nog iets plezanter. Fijn voor je dat je zo'n leuke dag had. Je dagje komt er nu toch snel aan he



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-6-2013 22:40:28

He zo leuk dat iedereen toch de moeite heeft gedaan speciaal voor jou! En nu Bea, kort het ECHT af voor jou he! De vrijgezellen is zo een kleine generale met jouw vriendinnen, straks een knalfeest met de ganse crew!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik18-6-2013 13:01:58

Ja Sarah en Rebecca het kort serieus af. Als ik de teller hier zie wil ik even gillen. Nu ik nog aan het werk ben sta ik er nog niet zo erg bij stil. Vandaag eindelijk houdertjes gevonden voor te tafelnamen. Dus ik zie het wel zitten, alles begint op zijn pootjes te vallen.
Leuk van zo'n vrijgezellen is dat mensen elkaar al een beetje leren kennen. Fijn voor vriendinnen die niemand echt kenden die kan ik nu samen aan een tafel zetten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info