Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goodiebag voor op het toilette dat kan gebruikt worden tijdens het avondfeest.

  16-6-2013 9:18:58
Hallo bruidjes,

Wij gaan een mandje in het toilette zetten met allerlei spulletjes in die wel handig zijn als je die toevallig bent vergeten en dringend nodig hebt. Maar ik zoek nog een leuke/grappige tekst om erbij in te voegen. Weten jullie leuke tekstjes die ik eventueel kan gebruiken, ik heb echt geen inspiratie meer?

Inspiratieloze bruid
natasja xx



natasja
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1581


krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 10:22:51

Lieve gasten,
Wij hebben aan jullie ongemakken gedacht,
wat hadden jullie anders verwacht?
Gebruik gerust iets van deze dingen,
en kom dan maar vlug terug meeswingen ;-).

Is maar een ideetje he,
succes in jullie zoektocht.
Groetjes



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 10:49:27

Super Krista! Jij bent toch echt een dichterstalent he!
Mag ik 'm ook "pikken"? Was ook op zoek naar 'n kort tekstje voor bij mijn mandjes, maar was er zelf aan begonnen uiteindelijk en heb de tekst denk ik al zo'n vijftien keer veranderd :p



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 10:51:20

Lieve dames en meneren,
we hopen dat jullie zich geweldig amuseren.
Mocht er toch een probleempje ontstaan,
dan zijn ze met deze spulletjes direct van de baan.
Gebruik ze om de schade te herstellen
zodat je snel weer naar de dansvloer kan snellen!

Dit is wat ik had, maar vond het voor bij ons iets te "gemaakt", de rest van ons feest is echt heel los en dan lijkt dit misschien wat "overdreven", nee?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 11:04:56

Hey Jessie,
thx, bloos, bloos.
Ik vind jou tekst wel heel goed,
mss zelfs wel beter dan die van mij...
Ge ziet maar wat je er mee doet.
Ik vind het altijd fijn om mee te helpen zoeken.
Ik ga dat missen na 53 dagen :-).
Groetjes



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 11:12:06

Hier nog 33 dagen en nu begint de stress wel te komen... Onze uitnodigingen waren nog niet klaar, eerst vertraging bij de drukker, dan bleek dat de fotograaf de achterkant niet doorgestuurd had, waardoor we ze uiteindelijk pas volgende week gaan hebben... dus maar 4 weken voor de trouw... Moeten nog de ringen gaan passen, mijn kleed zal twee extra pasbeurten nodig hebben, zijn kostuum moet afgehaald worden, naar de notaris,... En dan zijn we nog bezig met onze bouw en moet ik examens verbeteren... Drukke weken, maar plezante vooruitzichten! :-) Dit forum is echt een soort van Safe Haven, stelt gerust om te zien dat er nog andere bruidjes ook nog een to-do lijst hebben, je krijgt hier veel steun en goeie tips... Zal het ook missen zenne!



jolma
5-10-2013
 Meld misbruik16-6-2013 11:49:44

Ohh leuk tekstje Krista, ik moet bekennen: ik ga het ook pikken! Bedankt voor het te delen hier!

Wij hebben ook goodiebags, maar ik vind het makkelijker vullen bij vrouwen dan bij de mannen. Wat steken jullie er zoal in bij de mannen?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 14:24:35

Hey Jolma,
je doet maar ;-).
Ik heb het vanmorgen hier uit mijn pen geschud. Hihihi.
Wij zetten geen goodiebags, dus ik had geen gedichtje voor nodig :-).



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik16-6-2013 15:50:37

Hmm ik volg hier even mee. Vind ik wel een goed idee om een mandje te zetten. Wat doen jullie bij de vrouwen en wat bij de mannen?



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 17:27:42

Ik heb bij de vrouwen:
Vlekkendoekjes, haarlak, deo, speldjes/ rekkertjes, muntjes, ontschminkingsdoekjes (om uitgelopen mascara weg te vegen :d), kam/ borstel, een pluisjesrol, compeed, brillendoekjes, dafalgan naaisetje...

Bij de mannen:
Gel, pluisjesrol, muntjes, kam, vlekkendoekjes, deo, dafalgan (zijn geen kids op 't feest), brillendoekjes,...

Wij hebben niet echt goodiebags, gewoon een mandje met die spullen in, dat in de toiletten staat en wat ze dus vrij kunnen gebruiken. Denk dat ik er een paar staaltjes van parfum of zo ook ga bijsteken, heb dat hier toch liggen en gebruik dat zelf niet, en pakken ze 't mee, so what, moet ik het niet meer opruimen :p



Mieke
12-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 21:08:22

voor de dichters onder jullie, hebben jullie voor een goodiebag voor met de vrijgezelle ook een leuk tekstje?er zitten allemaal staaltjes in van verzorgingsproducten: shampoo,gezichtscreme tandpasta enz



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 21:39:40

@ Mieke.

Ik heb voor jullie een cadeautje klein, maar fijn,
hopelijk gaan jullie hier blij mee zijn.
Jullie hebben aan mijn vrijgezellen gedacht
en daarom heb ik jullie met een goodiebag bedacht.
Bedankt dat jullie dit voor mij hebben gedaan,
het zal altijd in mijn gedachten gegrift staan.

Ik hoop dat het gedichtje een beetje goed is, dat je er iets aan hebt.
Groetjes, Krista



Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 8:22:58

Wij hebben:
Handcrème, pleisters of wat lak voor je haar
Wat je nodig hebt, gebruik je maar!
Laat de rest gewoon staan,
Zo hebben de andere dames er ook wat aan!
Dan kan iedereen zich verder uitleven,
En ons zo een spetterend huwelijksfeest geven!



Mieke
12-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 22:01:24

@krista, dank u en dat is zeker goed :)



natasja
13-7-2013
 Meld misbruik17-6-2013 22:28:23

Dank u wel allemaal voor de leuke reactie , hier kom ik al een stuk verder mee .


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...