Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn geluksdag 14 juni

  15-6-2013 21:52:05
hey ladies hier een gelukkige bruid dat spijt heeft dat het zovlug ging we zijn met zen allen opgestaan om 7u30 (ventje dochter en ik) we hebben ons gedoucht en dan om 10 u naar de kapper gegaan daar hebben we onze haartje laat doen en ze waren super bedankt KAPSALON BARBARA te eppegem daar kwam ook de visagiste voor men make up en ook dit was weer super in orde bedankt MELANIE ROSCAM dan zijn we tegen 11u30 terug nr huis gegaan om ons omte kleden(kleren waren allemaal van bij BRUIDSMODE STEVEN ) om 13u stonden de getuigen bij ons we hebben nog wa gepraat en iets gedronken dan vertrokken richting gemeentehuis om 14 uur stipt zijn we eraan begonnen na het voorlezen en tekenen van de akte hebben we iets te drinken gekregen dan zijn we richting kerkhof gegaan om een bloemstuk gemaakt met dezelfde bloemen als mijn bruidsboeket (NEW CREATIONS) op het graf van men ventje zen papa gaan leggen zodat hij er ook bij was op onze dag dan met zen allen nr de feestzaal daar stonden de verassingsbroden klaar hier nog wat gepraat en de kadootjes van de ouders en de getuigen gegeven dan kwamen de eerste gasten aan 18u30 al wat ga het vlug de traiteur was eronder tussen ook vr ons breugelbuffet klaar te zetten (TRAITEUR STEFAAN MACHELEN) om 20u zijn we aan het prachtigen en lekker buffet begonnen iedereen was aangenaam verast door onze keuze om 22u30 was het onze openingsdans MARCO BORSATO IK HOOR BIJ JOU iedereen vond dit een echt toepasselijke openingsdans vele traantjes zijn gevloeid en ni alleen bij mij dan zijn we met zen allen de dansvloer op gegaan en dit heeft tot vanmorgen 5u geduurt bedankt DJ VINNE alles nog wa opgeruimd zodat we om 6u30 moe maar voldaan in ons bedje lagen om deze middag om 14u de zaal te gaan kuizen maar we zijn SUPER GELUKKIG het was een zalige dag
geniet van jullie dag want hij is zovlug voorbij





fabienne
14-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1866


fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik15-6-2013 21:52:45

Foto: Peggy de Ridderheeft iets geplaatst opFabienne Dekens 

6 minuten geleden.



Mijn nichtje was niet alleen mooi ze straalde van geluk !!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 22:31:23

proficiat!! Je zag er stralend uit!! Geniet van de wittebroodsweken!!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik15-6-2013 23:39:41

Hey Fabienne,
Proficiat met u huwlijk jullie zien er echt super goed uit en supper gelukkig.
Geniet nu maar van jullie wel verdiende wittebroodsweken !!!!!
groetjes



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik16-6-2013 8:50:06

Proficiat, jullie zagen er prachtig uit!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-6-2013 10:40:23

Een hele dikke proficiat en geniet van jullie huwelijk.
Xxx



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 11:30:22

Bedankt voor je verslag en veel huwelijksgeluk! Jullie zagen er beide goed en gelukkig uit. Ik vind het kostuum van je man erg geslaagd.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 12:14:19

proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!! enne merci voor het verslagje xxx



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik16-6-2013 15:57:59

Dikke proficiat!



fabienne
14-6-2013


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2013 10:44:55

Dikke proficiat Fabienne!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-6-2013 11:06:52

prachtig echt waar!!!!



viki
18-10-2013
 Meld misbruik17-6-2013 12:12:11

Proficiat;

Jullie zagen er stralend uit.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2013 23:36:02

Proficiat! xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info