Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

101-redenen boekje: hoe eraan beginnen?

  15-6-2013 11:41:01
Dag bruidjes,
Heb hier al verschillende reacties gelezen van bruidjes die een 101-redenen boekje wilden maken maar hoe begin je hieraan? Welk boekje gebruik je hiervoor? Een dagboekboekje of iets dat je zelf samenstelt? Want je moet het toch wat mannelijk houden of stoorde de bruidegommen hier zich niet aan? En wat met de layout binnenin?
Bedankt voor jullie tips aan deze inspiratieloze bruid to be.

sarah
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1178


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik15-6-2013 11:51:50

Ik doe het anders, ik ben begonnen toen mijn teller op 800 dagen stond en ik schrijf elke dag een kaartje die ik aan hem geef, die gooit hij allemaal in een vaas waar hij af en toe nog eens eentje van terugleest... Hij vond dit een aangename verrassing toen ik er mee begon, en het is ook een heel leuke manier om af te tellen



NiDi
2-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 14:50:47

ik heb gewoon vanaf het moment dat ik wist dat ik eraan wou beginnen, redenen verzameld. dan heb ik bij het kruidvat zo'n boekje gemaakt...Op zich niet zo moeilijk, het vraagt enkel wat tijd :)

Veel succes ermee!



sara
28-6-2013
 Meld misbruik15-6-2013 18:19:42

Ik heb het mijne net gemaakt... heb bij uitgezochte foto's en afbeeldingen telkens enkele redenen gezocht waarom ik mijn ventje graag zie (die dus gerelateerd waren of passen bij de foto/afbeelding). ik was heel snel aan 93 redenen. De overige 8 verliepen wat moeilijker. Daarvoor heb ik nog wat inspiratie gaan opbouwen her en der (dit forum, google,...)
Ik heb het mijne bij pixum.be besteld

Veel succes



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik17-6-2013 11:05:11

Ik ga het mijne via Hema bestellen. Ik heb nu alle redenen al verzameld en ben bezig met leuke bijbehorende foto's te zoeken. Eens ik die allemaal heb gevonden ga ik beginnen aan de samenstelling van het boekje online.
Ik vind zo'n boekje mannelijk genoeg, uiteindelijk is het gewoon een fotoalbum met iets meer tekst hé.

Om de redenen te vinden heb ik wat inspiratie gezocht op internet. Dat hielp vooral om 'in gang' te geraken. Eens ik dan bezig was vond ik er uiteindelijk zelf een hele hoop die meestal stukken persoonlijker waren dan diegene die ik van internet haalde (logisch ook).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...