Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelversiering te koop of te huur!

  15-6-2013 10:17:11
Heey bruidjes! Mijn dag zit er op (het was fantastisch :) ) en daarom verkoop of verhuur ik mijn zelfgemaakte tafelversiering. Ik heb grote doorzichte bollen gemaakt, die hier al vaker getoond zijn op het forum. Ik heb 14 witte, 14 turqoise grote bollen (20 cm hoog) en 14 witte, 14 turqoise kleine bollen (10 cm hoog). Ik plaatste op elke tafel 2 grote bollen (wit en blauw) en 2 kleine bollen. In de grote bollen zaten telkens 3 bloemen (er zijn vaasjes in bevestigd voor water).

Uit ervaring weet ik dat deze bollen maken heel veel tijd en geduld kost :) vandaar dat ik ze liever weg doe aan iemand die deze ook graag wou maken..
Voor de geintresseerde: ik heb er ook 14 bijpassende houders gemaakt om de tafelnamen in te bevestigen (in het wit).

Ook heb ik in de 40 kleine bolletjes die ik aan de stoelen van de kerk heb bevestigd met telkens een bloem erin, maar daar heb ik nog geen foto van...

Als iemand interesse heeft, dan hoor ik het wel :)

De foto's:

http://i41.tinypic.com/2mhd2dw.jpg



http://i41.tinypic.com/2zp6rtk.jpg


http://i41.tinypic.com/2mhd2dw.jpg







Joke
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 6002


Joke
25-5-2013
 Meld misbruik15-6-2013 10:22:06




Ann
14-9-2013
 Meld misbruik15-6-2013 10:40:29

Hey Joke,
ik wou ook graag zo'n bol maken. Hoeveel vraag je voor 1 grote en 1 kleine? of verkoop je ze allemaal samen?
En van waar ben je ergens?
Groetjes



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 11:10:57

Hallo! Ik wil ook graag je prijzen weten. Wit en turquoise is ons thema en nog op zoek naar tafeldeco :) ook voor de tafelnamen. En mag ik vragen waar je die hartjes voor op de glazen voor de naam hebt gevonden?

groetjes



Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 11:15:38

Hey Joke,
bij ons is al veel wit met blauw (onze uitnodigingen, de kleedjes van onze kindjes, mijn bruidsboeket en de boeketjes van de kinderen).
Het zou dus wel heel fijn als we dit zouden kunnen doortrekken in onze tafelversiering. Hoeveel vraag je voor deze bollen? En evt ook voor de houders voor de tafelnamen? En natuurlijk ook belangrijk, van waar ben je? Groetjes, Katrien



AAAA
1-1-2014
 Meld misbruik15-6-2013 11:55:11

Hey Joke,

Ik zou ook wel graag willen weten hoeveel je voor de witte bollen vraagt. Hoe heb je die vaasjes (zijn dat gewoon zo proefbuisjes) daaraan bevestigt? En waar heb je die gekocht? En met welk touw heb je dat gemaakt? Zou je eventueel kunnen zeggen hoe je ze gemaakt hebt, heel hard bedankt!

Groetjes,

Julie



Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik15-6-2013 15:51:10

Dames, eenvoudig zelf te maken heb dit ook gemaakt :) http://vitaya.be/rok-en-rol/lampenslinger



silke
11-9-2015
 Meld misbruik15-6-2013 20:38:37

Dag Evely,wat vraag je voor alles samen?Dat heb je mooi gedaan, zie dit helemaal zitten:) Je mag me mailen, holsteenssilke@hotmail.com



Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik16-6-2013 10:43:27

Hoey, ik zou ook wel willen weten hoeveel je er voor vraagt.. Zowel voor te kopen als voor te huren.. Het is echt wel mooi :)



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik17-6-2013 17:52:35

Heey iedereen!

Ik ben van Antwerpen :).
Ik heb even uitgerekend hoeveel het materiaal mij gekost heeft, want deze kost zou ik dan toch graag terug hebben in het mate van het mogelijke... (de uren die ik er aangewerkt hebt, reken ik dus niet, hoewel dit zeker 4 volle dagen waren ofzo :) ).
Ik heb deze bollen gemaakt met katoenkoord (gekocht bij Lucas Creativ), 1 bol koord kost ongeveer 3 euro, 2 grote bollen kan je maken uit 1 bol koord, 8 kleine bollen uit 1 bol koord. Als lijm heb ik Powertex transparant gebruikt wat 14 euro per bus kost.

Als ik alles optel kom ik aan 95 euro voor 13 grote turqoise bollen (met proefbuisjes), 13 grote witte bollen (met proefbuisjes), 13 kleine witte bollen en 13 kleine turqoise. (niet 14 omdat ik gezien heb dat er enkele kapot zijn gegaan, er is dan ook gedanst geweest op de tafels :)...)
Voor de tafelhouders vraag ik nog 5 euro, deze heb ik gemaakt met speciale ballonnen en de steunstokjes grijs geschilderd (ons tafellaken was grijs).

Ik heb ook nog 40 kleine bolletjes in het wit en turqoise (met lint) die ik aan de stoelen van de kerk gehangen heb, met telkens ook 1 bloem er in. Deze doe ik weg voor 40 euro.

Het lijkt misschien veel maar als je nakijkt hoeveel bloemstukjes van de bloemist kosten, dan komt dit wel veel goedkoper uit...

Voor de mensen die het graag zelf willen maken nog enkele tips:
Benodigheden:
- Powertex transparant en katoenkoord (in Lucas creativ hebben ze verschillende kleuren, best wel bestellen want ze hebben niet zo'n grote stock...)
Timing:
Ik maakte (na enkele oefenbeurten :) ), 2 grote bollen per uur en 4 kleine bollen per uur. Het is dus wel vrij tijdsintenstief :)
Proefbuisjes:
Die heb ik bevestigd met een elastiekje rond het proefbuisje en dan een juiste opening vinden in de bol zelf. De bol zelf is vastgemaakt op een grijze ring zodat deze niet omver valt als er bloemen instaan..

Voor de hartjes op de glazen:
Deze heb ik zelf heel eenvoudig gemaakt met 2 ponzen die ik gekocht heb bij pippoos. Ik heb dik papier genoemen (ongeveer 300 gram), dan hartjes uitgepost (het grote hartje is ongeveer 7,5 cm lang), en telkens een klein hartje uitgeponst en dan 2 sneetjes gemaakt zodat je ze kan bevestigen aan je glas.
Ik verkoop mijn ponzen ook, indien je interesse hebt, wil ik ze je gerust door verkopen. Moest je interesse hebben, kijk ik nog even de prijzen na bij pippoos nu (want ik weet niet meer wat ik voor betaald heb) en dan doe ik natuurlijk iets van de prijs af... :)


Moest er iemand geintresseerd zijn, kan je dit sturen naar mijn mailadres (dit kijk ik meer na..): jokedelang@hotmail.com

Groetjes,
Joke



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik20-6-2013 12:30:32

Dag Joke
ik heb net een mailtje gestuurd voor verdere info alvast dank je voor het mooie aanbod en tips
Tacha



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik24-6-2013 21:52:40

Beste Joke Hebt u nog iets van de tafeldecoratie of is alles al reeds verkocht Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...