Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen en laatste dag bevestigingen

  15-6-2013 8:11:09
Vandaag is onze laatste uitstap als vrijgezellen, zowel de mannen als de vrouwen gaan op stap maar toch elk apart. Ben benieuwd naar wat we gaan doen.. Vandaag is ook de laatste dag voor de bevestigingen en erger mij er zo aan dat sommige mensen gewoon te lui zijn om even iets te laten weten, ale hoe onbeleefd kan je zijn denk ik dan.. Maja zo'n mensen zijn er altijd wel bij iedereen zeker? Groetjes

Kristel
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1137


Liane
6-7-2013
 Meld misbruik15-6-2013 10:36:57

Wij hebben gemerkt dat heel veel mensen die niets laten weten aannemen dat je al wel wist dat ze zouden komen... Is inderdaad vervelend, maar zodra je hen een mailtje stuurt of even belt laten ze dan meestal wel snel iets weten.



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik15-6-2013 15:58:38

Hallo,
Vandaag ook mijn vrijgezellen: mijn zus kan me elke moment oppikken! Weet ik eindelijk wie er zal zijn en wat we gaan doen... Ze is er!!! Ook onze laatste dag voor te bevestigen en ook hier nog veel mensen die niet gereageerd hebben...



edith
29-6-2013
 Meld misbruik15-6-2013 20:19:28

ik heb bijna naar iedereen zelf moeten smsen, mailen of bellen. Dusja :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...