Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  14-6-2013 18:49:40
Beste bruidjes, gommetjes,

Graag had ik wat tips gehad voor een huwelijksreis. Aangezien wij in juni trouwen is het deze periode niet overal goed weer.
Ik zou toch niet graag 3000 euro per persoon aan een huwelijksreis geven.
Maar zou toch graag eens wat verder gaan dan Europa.
Graag zou ik Thailand is zien iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

Groetjes

Karen
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1283


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik14-6-2013 18:58:15

Ga even meevolgen, we trouwen ook in juni volgend jaar.



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik14-6-2013 21:58:00

Wij zijn vorig jaar in september naar de Dominicaanse Republiek geweest, Punta Cana.
Dit met een superpromotie van Sunjets (er zijn constant promoties voor verre reizen) en hebben 1500 euro per persoon, wat spotgoedkoop is, betaald voor 15 dagen all-in in een luxe 5 sterren resort.

Zon, zee, prachtige stranden, superlekker eten en vriendelijke bevolking. Een absolute aanrader.
Qua cultuur is het hier dan weer iets minder. Je kan er wel veel daguitstappen maken, maar historische dingen zijn er niet echt te bezichtigen.



Britt

 Meld misbruik14-6-2013 22:20:02

hey hey.. thailand is nu niet het moment , het is daar momenteel regenseizoen. Ik weet dat dit maar korte & hevige buien zijn maar toch geen aanrader nu.. In juni is Amerika een echte aanrader ! Het is er al super mooi weer ! en echt een prachtig land ! wij hebben vorig jaar een roadtrip gedaan met volgende bestemmingen: New York, Atlantic City, Washingoton, Atlanta, Savannah, Orlando, Miami.. We waren met echt ALLES (vliegtuig,hotels,auto,benzine,shoppen, pretparken zoals: discovery cocve (dolfijnen zwemmen), seaworld, universal studios, .. echt alles !!! 3000 EURO kwijt per persoon.. (in dit budget zat ook het shoppen.. en geloof mij dat kan je daar goed doen ;-)) ..
Echt waar.. prachtig land - geweldig voor rond te rijden - wij reden met een buick enclacve 2.4 luxe auto - een echte aanrader !!
indien je meer info wilt omtrent onze hotels.. mag je steeds een mailtje sturen :-) ! groetjes
Brittje



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik15-6-2013 10:33:55

Bedankt voor de info.
moesten er nog ideetjes zijn..
Thailand is blijkbaar geen aanrader..
De States doe ik liever een andere keer omdat ik hier toch wel een
serieus budget moet uitrekken en 3000 euro per persoon kan ik echt niet geven betalen et meeste zelf van de feest.
De Dominicaanse lijkt me wel leuk maar men hubby to be zegt
dat er buiten de mooie resorts en standen niet veel te bezichtigen valt zoals ook jij zegt :-).



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik15-6-2013 11:40:47

Jullie trouwen blijkbaar op dezelfde dag als wij Wij gingen naar de Dominicaanse gaan. Er is op dat moment ook wel regenseizoen met korte en hevige buien maar we gaan het risico waarschijnlijk wel nemen.
Gewoon een reisje om van elkaar te profiteren en uit te rusten.



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik15-6-2013 15:24:48

Ja qua cultuur is er op de Dominicaanse niet superveel. Toch hebben wij daar de mooiste excursies gedaan : VIP tour de hele dag met de speedboot naar een onbewoond eiland (waar Pirates of the Carribean werd opgenomen), een sigarenfabriek bezocht , buggy-ride doorheen het binnenland, survival.. Echt leuk.
Wij waren daar trouwens ook tijdens het regenseizoen. Totaal geen last van gehad, enkel 's nachts eens een bui. Maar enkele weken voor onze aankomst had er wel een orkaan gewoed. Dus je moet geluk hebben.

Wij doen dit jaar rondrit Westkust USA en we komen idd ook aan 6000 euro all- in voor ons tweetjes. Dure bedoening!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik17-6-2013 11:17:52

In juni is Zanzibar ideaal, droog maar toch warm genoeg (25-30 graden). Dat is natuurlijk wel vooral zon, zee, strand maar ook wel mooie natuur. Qua steden is er neit echt veel te zien. Je zou dat ook kunnen combineren met Tanzania (safari).

Aangezien je geïnteresseerd was in Thailand is Bali misschien ook een optie. Het regenseizoen loopt van oktober tot april dus juni zou normaal al iets droger moeten zijn (wel sowieso dagelijks kans op een regenbui). Gemiddelde temperatuur ligt in juni rond de 25 graden. http://www.klimaatinfo.nl/indonesie/bali.htm

Een vriendin van me heeft 2 jaar geleden Vietnam gedaan in juli en zij hebben ook redelijk goed weer gehad. Wel af en toe een regenbui.



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik20-6-2013 21:30:28

Hey weten jullie of Mexico geen optie is dat zou ik ook graag doen meer valt ook net in het regenseizoen :-( iemand al geweest in juni?



cgfsdf
4-3-2014
 Meld misbruik15-10-2013 18:21:53

Wij gingen vorig jaar begin juli op reis naar Bali en het was top. We hebben geboekt via gobali.travel. Echt een aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums