Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Collistar - zonnebank

  13-6-2013 21:17:17
Hallo iedereen,

Ik ben al 2 maandjes bezig met een zonnebank-kuur en heb wel al een iets donkerder kleurtje bij, maar nog niet zoals ik gehoopt had. Daarom ben ik op zoek naar een goede zelfbruiner en de mensen in ICI Paris raadden mij Collistar aan.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Geeft dit af? Is dit niet té bruin?
Andere zelfbruiners of tips om sneller te bruinen onder de zonnebank zijn zeker ook welkom!

Groetjes,
Lies

Lies
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1512


sara
7-6-2014
 Meld misbruik13-6-2013 21:22:02

ik gebruik zonnemelk met wortelextract of snelbruiners van de zonnebank. en die helpen toch goed



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-6-2013 21:22:33

Ik ga 3x week naar de zonnebank, sinds 3 weken en je ziet toch wel al ene verschil. Ik heb een erg licht huidtype en bruin slechts met mondjesmaat. Mij is aangeraden alvorens onder de zonnebank te liggen het product NIFRI te gebruiken, een soort superbruiner lotion die ervoor zorgt dat je sneller kleur krijgt. Het is te krijgen in de meeste apotheken, of online:
http://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorgin...

Veel succes!



Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik13-6-2013 21:39:01

ik dacht dat er bij de apotheek ook tabletjes met kruiden bestaan waardoor je huid sneller bruint, eens informeren?



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik13-6-2013 21:48:10

hmz.. pilletjes nemen doe ik liever niet. Ik gebruik ook zo'n "snelbruiner" van california tan, heeft mij 45 euro gekost en het enige dat het doet is mijn lichaam en gezicht bedekken met glinsters :))

Ik durf wel geen 3x per week onder de zonnebank te gaan en ben telkens maar 1x per week geweest. Ik heb ook al gemerkt dat ik bruine vlekjes krijg in het gezicht en die gaan niet zomaar weg dus ik wil het "voorzichtig" aan doen.
Maar toch misschien eens nadenken om 2x te gaan voor die laatste 2 weken die nog komen...



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-6-2013 21:57:09

1x per week onderhoudt de kleur alleen maar of zal je inderdaad alleen maar een beetje doen bruinen...

ik krijg ook altijd last van die vlekjes, maar omdat mijn gezicht vrij snel kleurt, leg ik er na een paar keer een handdoekje over :-)

scrub je voor je naar de zonnebank gaat, erna niet (anders wrijf je het er weer af) en zorg dat je je lichaam goed hydrateert (veel water drinken + bodymilk of crèmes gebruiken - elke dag)

ik zou om de 3 dagen gaan... en als je een beetje gewend bent en het nog altijd niet bruin genoeg vindt, om de 2...

begeleiden ze je goed in je zonnecenter? misschien is de zonnebank te licht voor jou ... of misschien zou je er langer onder kunnen... dat hangt natuurlijk van je huidtype af en zo voort...

ikzelf ben geen fan van zelfbruiners :-) dus ik kan je daar ook geen tips in geven!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-6-2013 21:57:45

oh en nog een belangrijke: heb je je altijd goed ontschminkt voor je onder de zonnebank ging?
want anders komen die vlekjes daardoor misschien...



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-6-2013 22:01:07

Bij mij is 't 3x week maar ik heb wel opgebouwd, 1e week slechts 10 min/keer , 2e week 15 min/keer en deze week 20 min/keer. Ik denk niet dat ik er langer dan 20 min onder ga liggen per keer, want dat lijkt me voor mijn huidtype meer dan lang genoeg. Ik zou nu precies ook niet willen verbranden...

Die Nifri werkt snel in en daar zie je niks van glinsters van, het is gewoon alsof je een bodylotion smeert. Die California Tan is nogal duur spul... voor die prijs zou het wel mogen werken, lijkt me.



Liane
6-7-2013
 Meld misbruik14-6-2013 12:49:08

Ik vond dat de producten van california tan wel werkten en heb eigenlijk op 2 weken al het kleurtje dat ik zou willen behouden (ik heb een lichte huid, maar bruin snel). Tegen mij werd ook gezegd dat je je kleur enkel kan opbouwen als je wat vaker komt en dat 1x in de week perfect is om de kleur te onderhouden. Inderdaad niet te lang onder die lampen blijven liggen; 15 min geeft eigenlijk al heel wat kleur.



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik14-6-2013 18:23:07

Ik ben net terug van de zonnebank, dit keer 14 minuten en tis nét niet verbrand.
Vanochtend gescrubt, en wel het gevoel dat het al een tintje weer bij is.

Ik ga misschien volgende week nog 2x gaan, en dan de week erop weet ik niet of het verstandig is om nog 2x onder de zonnebank te gaan. Ik wil er niet verbrand uitzien op mijn trouwdag :)
Misschien nog de donderdag ervoor ofzo.

@ Nadia, jaja, ik ontschmink en reinig mijn huid volledig voor ik onder de zonnebank ga.
Heb mij nu ook zo'n Shisheido serum gekocht tegen bruine vlekjes, zou na 6-8 weken beginnen werken... mag wel voor 75 euro... ben eens benieuwd wat het zal geven.

Nuja, ik ben na een 6 à 7 keer zonnebank wel al niet meer bleekwit en verleden keer toen ik mijn jurk aanhad, kwam het wel al mooi uit, dus nog enkele keren en dan laat ik het voor wat het is. Daarna vermijd ik de zonnebank liever, beter een goede bruinen-zonder-zon vinden voor in de winter ofzo.



margot
7-9-2013
 Meld misbruik14-6-2013 23:41:08

ik hb ook een lichte huid en ik ga gwn spray tan doen ;-)



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik16-6-2013 22:02:20

Hey Margot,
Ik had daar ook al aan gedacht, maar heb schrik voor de vlekken. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...