Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: costa rica, cuba of hawai?

  13-6-2013 17:08:29
Help, wat is moeilijk om te kiezen tussen deze 3 bestemmingen!
Costa Rica lijkt mooi maar waarschijnlijk wel veel regen in juli. Hawai lijkt ook super, maar is dan weer een pak duurder dan Costa Rica en Cuba. Cuba is dan weer aantrekkelijk vanwege de combinatie natuur én cultuur (minder cultuur in Costa Rica en Hawai). Iemand tips of ook voor dergelijke keuze gestaan? Alvast bedankt!

Jennifer
3-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1220


ES
21-9-2013
 Meld misbruik13-6-2013 17:15:01

Wij twijfelden tussen Mexico en Cuba, en hebben uiteindelijk gekozen voor 12 dagen Cuba. Waarom Cuba? Het leek ons de ideale mix tussen natuur, cultuur en ontspanning. We trekken zelf rond op het eiland (Havana, Las Terrazas, Vinales, Trinidad), en sluiten af met 2 dagen strand.



Liesbeth

 Meld misbruik13-6-2013 19:17:10

Beste Jennifer, Ik zou gaan voor Cuba, eigenheid, cultuur, authentiek, supervriendelijke mensen en mooi. Hawaï...te Amerikaans...maar is dan mijn mening. Grtjs. Liesbeth.



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik13-6-2013 20:43:33

Zeker en vast Cuba. Een mix van alles. En zo een mooie muziek ook !

Costa Rica daar is mijn mama geweest en het is mooi qua natuur maar er niets van cultuur.

Hawai heeft mijn schoonzus gedaan en die zei nooit meer. Wind wind en nog eens wind, enkel goed om te surfen. En inderdaad veel te Amerikaans.



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik14-6-2013 6:46:50

Ik heb Foto's gezien van vrienden die naar Costa Rica geweest zijn en dat is echt niks bijzonders. Ze waren zelf wel enthousiast.



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik14-6-2013 9:08:55

Wij gaan in oktober/november voor 2 weken naar Costa Rica.. Wij doen er een combinatie van strandvakantie / uitstappen, maar dit is dan inderdaad voornamelijk naar natuur en sport gericht, minder naar cultuur.
Als ik er aan denk dan laat ik het zeker weten hoe wij het gesteld hebben! :)



Greet
23-8-2013
 Meld misbruik14-6-2013 14:44:26

Wij zijn twee jaar geleden naar Costa Rica geweest. Echt een supermooi land (en toen was er nog niet heel veel toerisme)!! Een absolute aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums