Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zustersite

  24-11-2006 1:01:26
Hoi,

Wat is er nu weer gebeurd met die zustersite. Ik krijg er stilletjes aan stress van. Wie vond het nu zo leuk om de gebruikersnaam en paswoord te veranderen. Hebben ze daar baat mee? Wij, Astrid en ik, die het zo goed bedoelden en jullie wilden laten meegenieten van een gemeenschappelijke site met alle toekomstige bruiden en dan vinden het sommigen doodnormaal om alles te veranderen.....!!!!!
Wie dit veranderd heeft, laat a.u.b de juiste gebruikersnaam en paswoord na! Zo belemmer je niet dat mensen die echt hun werk willen maken van die site er niet verder kunnen aan werken!

Debra
reeds 105 dagen getrouwd

Debra
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 973


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-11-2006 7:35:57

Hey,

't Is precies een serieus hindernissenparcours hé. Veel succes ermee en ik hoop dat het weer in orde komt, want ik vind het tof dat mensen zoals jij er zoveel werk van maken.

Groetjes,
Lieve



A
8-9-2007
 Meld misbruik24-11-2006 9:04:30

Hey Debra,

tja, ik heb ook al een poging gedaan om diegene die het veranderd heeft te bereiken. Ik hoop echt dat "Elke en Gert" dit zullen lezen en dat zij het zijn die dit per ongeluk hebben veranderd. Als er geen oplossing komt zullen we vrees ik terug opnieuw moeten beginnen.. :-(

Astrid
08.09.2007



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik24-11-2006 9:46:26

hey hallo Debra,

't is inderdaad wreed; Het heeft toch altijd goed gedraaid, toch tenminste voor we getrouwd zijn;
Ik vond het spijtig dat alles verwijdert was, ik post een foto en nu weer dat paswoord!

Misschien is het nog het beste dat niet te veel mensen het paswoord weten; maar zo haal je je wel meer werk op je hals eh :(

veerle
al 61dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...