Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe op zusterforum geraken???

23-11-2006 21:17:49
indien ik www.forum.trouwen.com intyp, kom ik op een Nederlandse site terecht, waar ik geen keuzemogelijkheid 'forum' krijg...
HEEEEEELP!

Marleen

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 498

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik24-11-2006 0:52:18

Hoi,

Toch is het zo hoor. Surf naar 'www.forum.trouwen.com' en als gebruikersnaam 'Forum' en paswoord 'wijtrouwen' en dan inloggen. Dan op onze site bekijken klikken.

Succes Debra
reeds 105 dagen getrouwd

Veroniek

Meld misbruik24-11-2006 9:10:02

Debra,

Bij mij lukt het niet om zo in te loggen hoor! Het is steeds de verkeerde login!

Als jij erop geraakt, zou jij dan de URL van de website willen aanpassen, bij 'Huwelijkswebsites' (bovenste URL)?
Het moet zijn http://wwwij.trouwen.com en niet www.wij.trouwen.com . Alvast bedankt!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik24-11-2006 9:12:39

Hoi Debra

Ik geraak er niet in als ik jouw login gebruik. Komt steeds op verkeerde login...

Als jij erop geraakt, kan je dan eens een aanpassing doen? Bij het onderdeel 'Huwelijkswebsites' staat een fout bij de bovenste URL het moet zijn http://wwwij.trouwen.com ipv www.wij.trouwen.com ...

Alvast bedankt!

Groetjes
Veroniek

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik24-11-2006 13:20:43

De reden waarom je met de login niet meer op de site kan is omdat een of andere grapjas het nodig vond de login en het paswoord te veranderen. Voorlopig kunnen we je dus niet helpen

Peggy
23/06/07

Ps: vorig jaar heb ik samen met twee andere meiden het paswoord veranderd en kon iederen zijn info naar ons doorsturen zodat er niets verloren ging. Maardar werd niet goed op gereageerd (zie gastenboek)
Dat we nu zulke dingen krijgen is dan jammer....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...