Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen

  22-10-2004 10:33:06
Graag had ik van iemand leuke ideeën bekomen in verband met het benoemen van de verschillende tafels voor ons huwelijksfeest.
Kan iemand mij helpen?
Inne

Elsie
12-2-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2171


Sofie

 Meld misbruik22-10-2004 10:57:38

Hey Inne,
verschillende ideetjes van trouwen waar ik al ben geweest:

- wij hadden zelf de tafels geen namen gegeven, maar op elke tafel een baby, kinder of jeugdfoto van onszelf, wel met tafelnummer erbij. de mensen kregen dan een kaartje met hun fototje bij het binnenkomen. we hadden als kadootje bij het weggaan dan een cd-tje waarop de liedjes van de kerk, openingsdans, en wat goeie fuifplaten stonden, met vanvoor de foto van de eretafel erop

- chocolades : tafels "mignonette", mon cherie, enz... bij het binnenkomen kregen we allemaal het chocolaatje wat bij onze tafel hoorde, en op de tafel zelf stonden ook nog een schaal met die chocolade varieteit in
- vlaggen van landen, of plaatsen waar je op je huwelijksreis naartoe gaat (vrienden van ons hadden dat, en bij het binnenkomen kreeg iedereen een postkaart met op een kant de vlag van het land, en op de andere kant de typische onderverdeling van een postkaart, en in plaats van een gastenboek moest je dan je wensen op die kaart schrijven en die kaarten werden in de loop van de avond opgehaald & in een brievenbus gestopt - was heel leuk)
- muziekinstrumenten (maar is natuurlijk alleen leuk als je zelf muziek speelt)
- voetbalploegen

...

hopelijk geeft je dat wat inspiratie



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik23-10-2004 10:42:29

Wij houden het wel heel simpel. maar mss ben je er wel iets mee: Op elk bord (op de serviette) zal een wit roosje liggen met het naamkaartje aan bevestigd (met een leuk touwtje of een mini-wasknijpertje)



karen
22-7-2005
 Meld misbruik25-10-2004 14:35:48

Dag Inne,

Champagneflessen bestaan in 10 verschillende maten en elk heeft een naam. Aangezien ik ten huwelijk werd gevraagd in de champagnestreek en we juist 10 tafels nodig hebben kiezen we dus voor deze namen. Ons idee is om een kaart te maken met aan de voorkant de naam van de genodigde + de naam van de tafel en aan de keerzijde de alle namen + uitleg te plaatsen.
We hebben ook gedacht aan steden, landen, wijnsoorten (dan kan je bv. een fles op tafel zetten van die wijn), auto's (miniatuurauto die je op tafel kan zetten), bloemen, gebouwen, bouwstijlen... Zoek ergens een thema dat bij u past en dan komen de ideeën vanzelf. Dat kan te maken hebben met uw beroep, vrije tijd, interesses,...
Hopelijk heb ik u een beetje op weg kunnen zetten.
Groetjes
Karen



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik26-10-2004 12:37:22

hey,

Wij hebben de plaatjes van "liefde is..." gebruikt.
De mensen kregen bij het binnenkomen een kaartje met aan de voorzijde het plaatje van liefde is en aan de achterzijde hun naam.

Wij hebben ook al eens de café's van Gent gehad waar dat koppel overal al geweest was.

Bij een ander koppel waren beide ouders actief in de tuinbouwsector en dan kreeg je bij het binnenkomen een naam van een bloem en op de tafel zelf stond dan die bloem met een kaartje erbij met wat uitleg over die bloem. Dan is natuurlijk ook meteen de tafeldecoratie verzorgd.

Groetjes,
Liesbeth



cindy
24-7-2004
 Meld misbruik27-10-2004 16:30:51

Hallo Inne,

Wij zijn al 3 maand getrouwd.
Wij houden enorm van reizen, dus had elke tafel de naam van een reisbestemming waar wij geweest zijn.
In het midden van elke tafel stond een moderne fotohouder met aan weerszijden een foto (1 van ons en 1 van de mooie natuur).
Rond de fotohouder lagen ook allerlei exotische zeeschelpjes.
Dat was heel tof en mooi.

Groetjes,
Cindy



Vanessa
28-5-2005
 Meld misbruik28-10-2004 11:22:48

Liesbeth, die plaatjes van 'Liefde is...' vind ik wel een leuk idee. Wij hebben niet echt uitgesproken hobby's ofzo, dus zoiets lijkt me neutraler en toch grappig! Kan je me vertellen waar je die plaatjes kan vinden? Alvast bedankt.



Cameraclub

 Meld misbruik29-10-2004 4:57:03

Verleden jaar deze unieke belevenis: iedere tafel werd genoemd naar een James Bond-film.
In het medden van elke tafel,de filmaffiche van de film (je kan die op het NET downloaden en printen).
Als de mensen bij naam worden afgeroepen,om aan tafel plaats te nemen,speelt de DJ ondertussen de gelijkaardige muziek,uit die bepaalde film.
Wij hebben alle muziek ,van alle Bond-films.Je mag de CD gerust lenen.
Alvast Proficiat !!!
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...