Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer kledij kopen voor bruidskindjes?

  12-6-2013 19:19:15
Hallo allemaal,
Mijn trouw is nog ver weg, maar ik heb toch al een vraag.
Wanneer koop je het best je kleedjes voor de bruidsmeisjes?
Ik zou 3 van mijn schattige nichtjes vragen, en ik las dat de communiecollectie veel gebruikt wordt. Dat is nu net mijn probleem, die komt al uit in januari en ik trouw pas 9 maand later... die meisjes groeien nu nog als kool!
Wie kan mij helpen en tips geven?
Bedankt.
Groetjes Katrien

Katrien
19-1-2018
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1121


ES
21-9-2013
 Meld misbruik12-6-2013 19:50:00

Ik trouw 21 september dit jaar, en ga pas in augustus kleedjes kopen voor mijn bruidsmeisjes (7 en 5 jaar). Zoals je zegt, die groeien nog veel te veel om iets uit de communiecollectie te kiezen. Ik ben er zeker van dat er in de herfstcollecties ook supermooie kleedjes te vinden zijn... :-)



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik12-6-2013 20:15:56

Same here, wij trouwen op 14 september en gaan begin - half augustus voor onze kindjes iets kopen!



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik12-6-2013 20:17:27

mijn zus heeft iets gekocht via de site van la redoute en vorig jaar was ze bruidsmeisje voor een trouw in november en dan heeft ze een kleedje gekocht via de site van humpi dumpi. ze heeft de maten telefonisch doorgegeven van haar twee jarig dochterje en ze heeft het gewoon een beetje moeten laten inkorten. van humpie dumpi was ze zeer content van la redoute heeft ze het nog maar gisteren besteld dus weet haar ervaring nog niet.

groetjes en veel succes!



Sofie
6-9-2008
 Meld misbruik15-7-2013 11:39:01

Dag Katrien,

Mijn moeder naait kleding voor bruidskindjes op maat. Ze is een ervaren naaister. Bovendien is ze heel precies. Misschien kan ze jou helpen? Ze woont in het Antwerpse.
Voor meer info kan je steeds mailen naar kleedjesanna@gmail.com

Groetjes en nog veel succes!
Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...