Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van mijn prachtige huwelijksdag(en) 24/25-05/2013

  12-6-2013 17:02:02
Beste bruidjes,

Ik ben ondertussen al 18 dagen getrouwd, eigenlijk 19 want ons wettelijk huwelijk was op 24/05/2013.
De dagen zijn voorbij gevlogen maar wat heb ik genoten van mijn huwelijksdagen.
Het was prachtig, schitterend, ongelooflijk, zalig enz...enz....
Op ons wettelijk huwelijk hadden we geen schitterend weer, maar dat maakte niet echt uit aangezien we thuis een kleine receptie gegeven hebben voor alle mensen van de suite.
Na de receptie bij ons thuis ben ik met ons mama al gaan slapen in het hotel/feestzaal waar ons huwelijk doorging.

De dag zelf ben ik opgestaan om 06u, door het venster gekeken en de zon scheen, voor mij een eerste teken dat het een prachtige dag zou worden :-). Mijn planning zag er als volgt uit:
6u30: kapper
08u30 schminkster

Om 9u15 is men ventje toegekomen en toen zijn er toch al traantjes gevloeid, hij zag er prachtig uit!!!! :-)
09u30 is de fotograaf eraan begonnen en dat heeft ongevuur 1.5uur geduurd.
Om 11u moest iedereen van de suite aanwezig zijn in de feestzaal, dit was het moment dat iedereen ons voor de eerste keer samen zou zijn.
Spannend moment maar ooooo zoooo leuk als je de reacties en emoties van de mensen ziet dan, puuuur genieten!!
Daarna heeft de ceremoniemeester een kleine briefing gegeven en zijn we met zen allen op de bus gestapt, we hadden een gele zwitserse postbus, echt heel mooi.
Op de bus zelf was er al enorm veel ambiance, veel gelachen, de sfeer zat er direct in.

Rond 13u15 zijn we toegekomen aan de kerk, en dat is weer 1 van die mooie momenten. iederen kijkt naar u, iedereen zwaait en lacht naar u. op zo een moment voel je u gewoon een prinses!!!
Ik heb uren aan mijn misboekje en teksten gewerkt om een zo persoonlijk mogelijke viering te creeeren en aan te tonen hoe sterk wij als koppel wel zijn.En om aan te duiden dat we echt wel voor elkaar gemaakt zijn. Uren naar liedjes gezocht om toch maar die ene tekst te vinden die bij ons past.
En dat heeft opgeleverd, we hadden een prachtige kerkdienst en hebben enorm veel complimentjes gekregen. De muziek die wij gebruikt hebben is: :-)

Yiruma: river flows in you
Westlife: As love is my witness
Raymond van het Groenewoud: ik wil je man zijn
Westlife: No more heroes
Eva cassidy: fields of gold
Enya: Book of Days

Na de kerkdienst zijn we terug naar de feestzaal gereden en hadden we een eerste receptie van 16u30-18u.
Er was 1 grote afwezige op mijn trouwdag en dat was mijn broer, hij had voetbalverplichtingen. en dat vond ik zo jammer, onze familie was niet compleet en vond het zo erg dat we hem moesten missen.
Maaaar toen hij opeens onverwachts op de receptie stond, heb ik toch wat traantjes gelaten hoor, het was overweldigend, ik vond het de max!! En zo heeft hij toch nog het leukste gedeelte van heel de avond ook kunnen meemaken!!
Dan is het avondfeest gestart, we zijn binnengekomen op Swedish House Maffia - One, en heel de zaal was direct mee. :-)
Daarna rustig gegeten en dan tijd voor onze openingsdans.
Wij hebben gekozen voor Westlife - I do. Ik heb 4 minuten genoten tot en met, heb niemand zien staan gewoon men ventje heel dicht bij me gepakt en genoten!! En daarna is het feest losgebarsten, we hadden een supergoede dj, de dansvloer heeft van begin tot einde vol gestaan!!
Rond 4u15 was het feest gedaan en zijn we gaan slapen. We hebben samen met de familie en getuigen nog een nachtje geslapen in het hotel/feestzaal en de dag erna allemaal samen nog ontbeten. Dat was echt nog een hele leuke extra!!

Dames geniet geniet geniet van de voorbereidingen en van jullie dag, want het is zo snel voorbij!!!
Het is een van de mooiste dagen uit jullie leven, dus laat het aub door niets of niemand verpesten!!
Veel succes nog allemaal!!! Hieronder nog een link met een paar fotokes, zo kunnen jullie al eens piepen. :-)
Ik ga er sowieso nog meer posten achteraf, maar nu gaan we eerst een weekje met vakantie!!

https://www.facebook.com/#!/joke.vandamme/media_set?set...

dikke knuffels!!

Fotograaf: Stylish photo - Erik heuver (gewoon top)!!
Kapper - Nicolas Sioen - rekkem
Cermeoniemeester: Steven Chys - (prachtkerel!!)
Vervoer: Feestbus Tielt
Feestadres: Auberge du pecheur!!

Joke
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2265


Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik12-6-2013 17:18:16

Wij hebben zo'n rode bus van de feestbus uit Tielt. We zijn heel benieuwd.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-6-2013 18:39:19

Hoi Joke,
ik kan je foto'tjes niet zien, jammer :-S.
Maar toch een hele dikke proficiat en zo te lezen was t n superdag...
Hier nog 57 daagjes te gaan, het kort af, spannend. :-).



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik12-6-2013 18:49:47

super dikke proficit!!!!! Hele mooie foto's!!! Geniet van jullie vakantie.... Liefs Caroline



Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik12-6-2013 19:20:17

Dikke proficiat maar ik kan je foto's ook niet zien!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik12-6-2013 20:19:50

Prachtig! Proficiat en geniet van jullie vakantie!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik12-6-2013 20:48:52

Normaal zou het nu moeten lukken ;-), heb alles opengezet voor iedereen!!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik12-6-2013 21:57:04

mooi fotos jullie stralen dikke proficiat



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik12-6-2013 21:57:39

proficiat!!!!!!!!!!!!!!
en dank je voor het verslagje xxxx



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-6-2013 12:01:54

Oh, super kleed, stond je echt heel mooi!
Leuk verslagje om te lezen...jullie hebben een prachtige dag gehad!
Zo leuk ook de surprise dat je broer er was!
Mooie muziek voor de kerk!
Het is zo fijn na al die voorbereidingen dat op de grote dag alles 1 grote puzzel wordt die echt klopt é!
Ik kijk al uit naar meer foto's!

Dikke proficiat nogmaals en geniet van de honeymoon!

groetjes
Sandra



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik13-6-2013 13:04:05

Klinkt super en je zag er stralend uit! Proficiat!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik13-6-2013 21:17:19

Proficiat en geniet nog maar goed na !



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik14-6-2013 8:18:23

Waw, jullie zagen er allebei zo knap uit! Ik wacht al op meer foto's ;-)
Dikke proficiat en veel geluk samen!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info