Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringkussentje

  12-6-2013 9:18:52
Gisteren heb ik mijn ringkussentje ontvangen en het is gewoon perfect.
Had lang op internet zitten zoeken naar iemand die mij een gepersonaliseerd ringkussentje kon maken, dat zou zijn zoals onze uitnodiging.

Ik had er een paar gevonden, maar deze zeiden dat ze het niet konden maken omdat het een te speciaal lettertype was of het zou niet leesbaar zijn etc.
Ik had de moed bijna opgegeven toen ik op meikes weddingaccesoires terecht kwam (http://www.meikeswedding-accessoires.nl/)
Hier kon je ook je ringkussentje laten personaliseren en zij zag deze uitdaging onmiddellijk zitten. Niets was haar te veel en ze hield mij op de hoogte van hoe het vorderde.
Het resultaat is schitterend, ben er superblij mee en ik wil haar dan ook aanraden.
Ik heb met de verzendkosten bij slechts 43 euro betaald voor mijn kussentje, terwijl ik bij andere voor een speciaal ontwerp al snel 80 euro zou moeten betalen.

Het is gewoon super en ben dan ook heel blij.
Nog iets wat ik van mijn lijstje kan schrappen.

astrid
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1186

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...