Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassingsspelletjes met de genodigden

  11-6-2013 12:42:29
Hallo,
Heeft er soms iemand heel leuke en grappige ideeën om spelletjes te organiseren met de genodigden. Ik ben van plan om verschillende groepjes samen te stellen zodat die tegen elkaar grappige opdrachten moeten uitvoeren.Iemand een idee

Vera
5-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1011


sharon
6-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 13:32:42

ik volg ;-)
vind dit ook altijd leuk



frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-6-2013 15:28:30

vorig jaar naar trouw geweest en daar deden ze: Wie ken het bruidspaar het best... we kregen 10 tal vragen, antwoord op groot papier en wat was de prijs?????
Heel de avond drinken voor niets......

Gewonn leuk, aja drinken was toch al op hun kosten....

Gewoon grappig... en leuk...



Silke
5-7-2013
 Meld misbruik12-6-2013 1:00:40

Wouw zou dit total niet leuk vinden. Deed ik ook niet mee. Denk dat veel mensen zulke spelletjes minder leuk vinden dan ze toe geven. Voor je groepjes gaat maken laar mensen eerst de keuze of ze wel willen :)



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik12-6-2013 8:54:40

Ik zou dat ook echt niet fijn vinden. Is al een hele drukke dag. Maar als jouw vrienden en familie dat graag doen en moet je er zeker voor gaan. Anders zou ik dat echt zo laten.

Zou ik nooit aan mee doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...