Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen

  11-6-2013 10:23:20
Hey Bruidjes,

Ik zit met een dilemma. Ik ben bezig met mijn tafelnamen. We hebben voor alles tafels namen van "beruchte bankovervallers" denk maar aan Bonnie & Clyde, the Daltons, ... Mijn aanstaande en ik hebben elkaar namelijk leren kennen op het werk, de bank vandaar dat we namen van bankovervallers zouden nemen. Wat denken jullie hiervan? Mijn aanstaande twijfelt tussen de namen van de bankovervallers of gewoon nummers...
En hoe duiden jullie de tafels aan? Gewoon met een foto? Zou graag iets leuks vinden.. Hebben jullie tips? :-)

Emma
14-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1120


mona
27-7-2013
 Meld misbruik11-6-2013 10:26:02

Haha, origineel! Ik dacht al dat jullie elkaar hadden leren kennen tijdens een bankoverval.

Kom je aan genoeg namen van bekende overvallers? Ik neem aan dat je er wel een tiental nodig hebt?

Kan je de tafels niet aanduiden met namaakgeld ofzo? Weet niet precies hoe, maar daar moet toch iets mee te bedenken zijn... En laat je gasten zich verkleden met namaakpistolen en bivakmutsen. :-D



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik11-6-2013 11:20:18

Ooh leuk! Ik dacht, zoals Mona, ook al "elkaar leren kennen op een overval" :-p
Om verder te bouwen op 't idee van Mona: Bankbiljetten, dollars of zo, met ipv de president een foto van jullie erop in zo'n streepjesoutfit? foto's met een grote bal aan zijn voet en jouw handen in handboeien, als Bonnie & Clyde, Billy the Kid, Jesse James,...
Een fotohoekje met mutsen, pistolen, lijkt mij ook super.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-6-2013 15:24:10

He, bij het lezen dacht ik ook amaai ze hebben elkaar leren kennen bij bankoverval.. Maar zo erg was het neit.
Idee vind ik de max....





Anoniempje
5-7-2014
 Meld misbruik12-6-2013 11:12:14

Jouw thema is veel leuker dan gewoon tafelnummers, echt tof!



Emma
14-8-2013
 Meld misbruik12-6-2013 12:05:13

Bedankt voor jullie feedback bruidjes! :-)
Juist nu nog praktisch mogelijk maken om op een origenele manier dit op tafel te zetten :-) Namen heb ik meer dan genoeg, dus dat zit goed! Had ook al zitten denken om dollars te gebruiken en daarop een foto van de overvaller te zetten ofzo. Maar zal dan wellicht niet zo duidelijk zijn..



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik24-6-2013 14:09:41

Iedereen hetzelfde gedacht,oei een bankoverval : ) Ik zou ook proberen een foto van jullie als overvallers ergens in te verwerken,super origineel thema!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...