Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje

  10-6-2013 11:57:38
Bruidjes,

Wij hadden graag een originele bedanking gegeven aan onze gasten. Uiteindelijk kwamen we uit bij lichtgevende hartjes
http://www.bedankjes.nl/bruiloft-bedankjes/knipperende-hartlampjes/personaliseer

nu is de vraag, zouden jullie dit per koppel of per persoon geven? En als je het per koppel doet, voorzie je dan nog iets anders erbij?

marijke
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 811


Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik10-6-2013 12:51:04

Goeie vraag... Wij voorzien iets van €1 à €1,50 per persoon, dus ik denk dat ik dat hartje wel per persoon zou geven dan. Maar das mijn mening natuurlijk. :)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik10-6-2013 13:42:42

Wij zouden het per koppel voorzien denk ik..



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik10-6-2013 17:08:29

Wij ook per koppel een bedankje.



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik10-6-2013 19:36:26

de kogel is door de kerk. Het gaan uiteindelijk winkelwagenmuntjes worden, vergezeld van bruidssuiker. En dit per koppel. Omdat ik het wel spijtig vond dat ik de hartenlichtjes dan niet kon gebruiken om sfeer te brengen tijdens de openingsdans ga ik opzoektocht naar van die breeklichtjes :-)



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik10-6-2013 19:37:21

oh Sofie, ik zie net dat jullie grote dag op dezelfde dag is als ons :-)
Hoe ver sta je met de voorbereidingen? Ik ben steeds bang dat ik dingen vergeet.



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik10-6-2013 21:28:01

Wij hebben nog best veel werk. ;) Maar aangezien ik in het onderwijs sta en binnenkort toch veel thuis ben, hebben we wel wat werk laten liggen, dingen die ik de zomervakantie nog kan doen. Zoals tafelindeling, plaatsnaamkaartjes, bedankjes, bloemen, misboekje nakijken en afwerken (is al goedgekeurd door pastoor), gastenboek met vragen...

Onze uitnodigingen zijn net verstuurd, en de belangrijkste dingen zijn volgens mij wel geregeld. Maar zoals gezegd, nog veel kleine werkjes in orde te brengen. :)

Hoe zit het bij jullie? Nog veel te doen?



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik11-6-2013 8:30:57

Dit weekend gaan we de uitnodigingen uitdelen en versturen.
De bedankjes zijn nu zo goed als besteld, maar daar heb ik dan nog een klein beetje werk aan.
Tafelindeling, heb ik een eerste versie van op papier maar hangt natuurlijk af van de mensen die effectief komen.
Misboekje is goedgekeurd, maar moet ik zelf ook nog goed nalezen en dan gedrukt worden.
Bloemen moeten nog gekozen worden en versiering voor de kerk ook, maar de afspraak met de bloemist is gelukkig gemaakt.
Ik moet nog schoentjes hebben voor mijn kindjes, kleertjes zijn gelukkig ok.
Nog eens nadenken over welke traktatie we zullen geven aan de kindjes die naar de kerk komen.
Mijn gastenboek (grote houten letters) zijn besteld maar zal ik zelf nog moeten lakken.
Tafelnummers, we hebben een idee maar de uitvoering moet nog gebeuren (we zouden onze kindjes de nummers laten aanduiden) en het is niet zeker of dat zou lukken.
En allicht nog 100 kleine dingen die ik nu over het hoofd zie, waar ik de laatste maand zal over stressen.

Het is nu toch wel echt dichtbij aan het komen hé.



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik11-6-2013 9:35:20

Het komt idd heel dichtbij! Vreemd dat die eerste maanden, bijna een jaar geleden, zoooo lang duurden, en nu begint het voorbij te vliegen. Maar het mag wel bijna zo ver zijn, de voorbereidingen hebben lang genoeg geduurd. ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...