Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gekleurde nagellak?

  7-6-2013 12:31:43
Liefste bruidjes, nog 14 dagen hier... Gisteren zag ik in een boekje toevallig bruidjes met een wit trouwkleed en gekleurde nagellak. Zijn er hier bruidjes die dat ook doen? Het lijkt me echt wel leuk, maar is er misschien wat over??? Ik weet het echt niet.... Ik heb wel een gekleurd (heel fleurig) bruidsboeket. Zou het een idee zijn om met een kleur uit het bruidsboeket te werken op mijn nagels, of zou ik ze gewoon in een nude-kleur doen??? Ik heb echt jullie mening nodig! Groetjes

Evelien
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1340


Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-6-2013 12:39:59

Er zijn tegenwoordig heel veel bruidjes die voor een kleurtje kiezen.
vb rode nagels, rode pumps, rood bruidsboeket....

Zelf zal ik zwarte nagels hebben. En niemand hoeft daar iets over te zeggen.
Het is mijn/onze trouw dus ik doe wat ik wil :-D
Ok, mijn kleed heft ook een zwart accent en ik heb zwarte pumps.

Maar je kan dus echt wel doen waar je zin in hebt :-)

Als je verder een heel erg klassiek rustig kleed hebt, dan zal naturel of nude inderdaad mooier zijn. Ofwel een soort metallic zoals vb glanzend champagne?



Maruschka
21-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 13:13:26

hoi,

ik krijg (waarschijnlijk) een French manicure en wil dan inderdaad ook een accent met kleuren uit het bruidsboeket>



Eppie

 Meld misbruik7-6-2013 13:24:02

Ik ga ook felle nagellak trouwen. We zijn bruidjes, geen nonnekes he.



Eppie

 Meld misbruik7-6-2013 13:24:22

Dragen dus. Niet trouwen :D



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik7-6-2013 14:58:38

Ik heb deze morgen gelish laten doen op mijn nagels. Ik had een bon gekregen met kerst van de schoonouders! Ik heb lichtroze gevraagd. Het is wel mooi maar ik denk dat ik toch eerder voor French ga kiezen, ik weet het nog niet.
De proef make up daarentegen is gewoon prachtig! Mijn ogen komen er goed in uit vind ik! De vorige keer was het beetje te licht vond ik



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik7-6-2013 16:00:09

Ik ga toch ook mijn nagels een kleurtje geven, dat steekt mooi af tegen dat wit kleed + heb in het verleden al gelnagels gehad en achteraf heb je daar niks als miserie mee...



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik7-6-2013 16:02:21

Ik denk dat ik gewoon een french manicure laat doen. Ik vind zo'n fel kleurtje wel tof maar ik denk dat mijn toekomstige dat maar raar zou vinden op de trouw. Mijn teennagels krijgen wel een kleurtje! (Ik heb peep toes)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-6-2013 17:47:06

Ik lak mijn nagels normaal gezien nooit, omdat ik het niet mag ivm mijn werk en ik 5 of 6 van dagen van de 7 werk is het bijna niet haalbaar om nagellak te dragen.
Bij mijn trouw ga ik fushiakleurige nagellak dragen die matched bij mijn lippenstift.
Zo voel ik mij op en top vrouwelijk.
En dat is het belangrijkste dat we ons goed in ons vel voelen op ONZE dag, of niet ;-).



Ellen
3-8-2013
 Meld misbruik7-6-2013 18:03:12

Ik ga voor paarse nagels, de accenten zijn bij ons dan ook allemaal in het paars.. Ik krijg er wel wat kritiek op maar ik draag altijd kleurengel en voel me er goed bij. Doen waar je je goed bij voelt



edith
29-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 18:30:31

Mijn nagels worden rood. Ik heb wel geen traditioneel trouwkleedje. Ik ga voor retro stijl. En het thema is een vleugje rood. Dus komt komt goed uit. Mijn jurk is koningsblauw :) Heb vanmorgen mijn schoenen gekocht en die zijn ook rood.



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 22:20:53

Hier ook zwarte nagellak want zwarte accenten in mijn jurk. Ik vind een mooie hevige kleur ook zeer mooi, maar dat laat ik voor mijn dochter, die gaat rode en hevig groene accenten hebben en zo vloeken we niet naast elkaar .



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik8-6-2013 15:57:12

Hoi, Ik had een french (ik heb altijd gel) en op mijn ringvingers dezelfde Bordeaux rode steentjes als op mijn jurk. Alles kan zolang jij het maar mooi vindt! Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...