Terug naar overzicht
hey EviJe kan ook voor de zekerheid paraplu's meenemen op je locatie. Of een binnenlocatie zoeken.In Leuven heb je een aantal parken. In Holsbeek weet ik niet zo direct een locatie. Je hebt in Rotselaar wel het meer. daar kan je mss leuke foto's maken.Hopelijk vind je iets!!GroetjesNadia16/6/07
Hallo,Tja, wat het weer betreft. Ik denk wel dat de fotograaf daar ook wel een beetje rekening mee houdt. Ik heb een vriendin die twee jaar geleden in maart, de 13e, is getrouwd en die hadden ook fotoreportage buiten. In Kasteel Diepensteyn aan De Palm. Het was toen niet super warm, maar ook niet heel koud. En zij had ook alleen een stola boven haar kleed. En het was ook een jurk met blote schouders. Ik zou me niet al te veel zorgen maken.Wat ik wel een leuke fotolocatie vind, is de Philipssite in Leuven. Daar waar de Sportoase is. Ik werk daar en ik vind het hier echt schitterend. Die oude gebouwen die opgeknapt zijn en zo'n strakke vijver daartussen. En als je dan toch iets romantischer wil, vlak erachter ligt de Abdij van 't Park. Een voordeel voor de Philipssite is dat er geen modder is (je jurk niet vuil maken).Wij gaan ook onze foto's in de voormiddag nemen. Het is wel in de zomer, maar voor hetzelfde geld laat onze fotograaf ons ook overal zitten en opkruipen. Ik denk ook wel dat die steeds voor een dekentje zorgen als ze je ergens laten opzitten. Anders neem je er zelf eentje mee hé. Wij hebben beslist om onze foto's in het Begijnhof in Leuven te nemen. Dat wilde mijn vriend dan toch nog liever dan de Philipssite.
Dag Evi,Wij zijn dit jaar op 11 maart getrouwd en ja, in maart kan het nog serieus koud zijn! Wij hebben alles gehad: sneeuw, regen, zon, temp. van zo'n 2°. Maar op dat moment voel je dat niet zo hoor. Ik had een stola in voile en voor de rest waren m'n schouders en rug bloot. Enkel bij 't buitenkomen aan de kerk heb ik eventjes afgezien, maar ik was dan al zo afgekoeld van in de kerk (waar de verwarming kapot was!). Maar in de auto was 't lekker warm en had ik een fleece-dekentje en een vestje liggen.Wat fotolocaties betreft: ik zou zeker een binnenlocatie voorzien. Want in de sneeuw kan je foto's maken, in de regen is dat al heel wat moeilijker. In Leuven heb je 't café van 't Stuk (naamsestraat) waar je wel leuke foto's kan maken. Ook de bibliotheek (Van De Velde) is de moeite waard. Als je connecties bij de KU-Leuven hebt, zou ik de bib van Heverlee aanraden. Super gebouw, veel licht binnen en een prachtige locatie. Als je niet binnen mag, kan je daar nog altijd in de inkomhal schitterende foto's maken. Veel succes!Groetjes,Sylvie11/03/06 (al 257 dagen getrouwd!)