Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe lange licht muntgroene suite-jurk te koop

  6-6-2013 17:37:50
Hallo! Ik heb een lange muntgroene (heel licht, neigt naar pastel) suite-jurk te koop in de aanbieding. Het is een bustier-model, te dragen met of zonder bandjes, met een dunne voile gedrapeerd over de ganse lengte, opgeknoopt boven de linkerheup. Heel mooi, licht en zomers. En nog nooit gedragen! Ze komt van bij Le Chapeau. Oorspronkelijk ging ik ze zelf als bruidsjurk dragen, maar ik heb een andere jurk gevonden die iets meer bruid uitstraalt. Het is een maat 40, zonder enige aanpassingen. Voor foto's kan je mij altijd contacteren. Ze kost 467 euro, maar ik wil ze van de hand doen voor 350 euro.
Geef me een seintje bij interesse!

nanyma
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1195


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik7-6-2013 8:33:24

Kan je me een foto sturen peggydevisser@gmail.com



Inge
21-9-2013
 Meld misbruik10-6-2013 11:41:04

Je mag naar mij ook een foto sturen : inge.vr@gmail.com



nanyma
29-6-2013
 Meld misbruik16-6-2013 19:42:26

Ik heb per ongeluk de mail van Michele Willems (denk ik, of een naam in die aard) verwijderd en kan hem niet terugvinden. Sorry! Kan je je mail nog eens opnieuw sturen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...