Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 9 dagen....

  6-6-2013 12:41:32
Dag bruidjes,

Met nog 9 dagen begint de stress toch wel te komen!!
Enkele dagen geleden toch een ferm dipje gehad, wij hebben gekozen voor een klein kerkje op de boerenbuiten (zoals ze zeggen), ze zijn een aantal weken geleden toch niet begonnen met wegenwerken... We zijn dinsdag na het werk eens tot daar gereden, het was een fiasco!
Er ligt een parking naast de kerk (ideaal want langs een boerenwegel is er niet veel plaats om een auto te parkeren), maar die is voor de helft gevuld met een berg steenpuin die ze uitgebroken hebben (en het is een BERG je kan hem al zien van km afstand) .
Ik stond op huilen, zo'n mooie locatie, helemaal verprutst door de wegenwerken, je moet door het zand naar de kerk wandelen.
Eenmaal thuisgekomen was de huilbui er gekomen, waarop m'n liefje zei: het is jammer, maar we gaan dat onze dag niet laten verpesten! we maken er wel het beste van...
Ik zei dan: ik weet het wel, maar als je niet kan parkeren wie gaat dan komen? (Er is verderop wel plaats maar is 600 meter wandelen ook door het zand wel te verstaan) en hij antwoordde: diegene die echt ons willen zien, die zullen wel alles doen om te zorgen dat ze er zijn.
De dag nadien heb ik toch eens gebeld naar de schepen van de gemeente om te vragen of er niet iets kon gedaan worden. Hij heeft beloofd dat hij er voor zou kijken en de dag zelf kreeg ik nog een berichtje dat ze het zullen bespreken op de werfvergadering om die berg steenpuin op de ruimen en het proper te maken aan de kerk zelf.
Dus laat ons hopen!

Nu wat leuker nieuws : morgen heb ik mijn tweede pas voor m'n kleedje en als alles in orde is mag ik het meenemen! Ik vind het zo spannend! Eindelijk aangepast aan mij (het moest veel ingekort worden, met mijn 1m58... )
Deze week ga ik nog eens naar de kapper voor de generale repetitie van m'n haar (heb wel al een proef gehad), idem van de make-up, komt m'n nichtje nog eens proberen, m'n vriendje z'n kostuum ophalen...
En de laatste details zijn voor volgende week: de tafelschikking naar de zaal brengen, samen met de cadeautjes en gastenboek, de snoepjes voor aan de kerk, m'n nageltjes laten doen... En vooral aftellen tot het zo ver is!

dikke kus

jana
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1304


fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik6-6-2013 13:00:09

hey hier nog 8 dgn gaat vlug e mijn kleedje is al thuis elke dag ga ik er eens nr kijken veel succes e ik ga straks nr de kapper voor men haarkleuring zodat ze op de dag zelf alleen maar moeten brushen vanwaar zijn jullie wij van grimbergen



jana
15-6-2013
 Meld misbruik6-6-2013 13:06:12

Hey Fabienne,

Nu begint het echt vlug dichterbij te komen!
Ooh zou het ook niet kunnen laten om af en toe te kijken...
Ik ga vanavond ook naar de kapper, terug naar blond (ben altijd blond geweest, maar heb een heel eind m'n haar niet gekleurd, ik nl. psoriasis op m'n hoofdhuid en dan is kleuren niet zo goed) voor de trouw wil ik het echt terug blond!

Wij zijn van Damme, ik zal aan je denken de 14de! Hopelijk heb je mooi weer, loopt alles zoals je gepland had en kan je er volop van genieten!

xx



jana
15-6-2013
 Meld misbruik6-6-2013 13:06:23




stina
15-6-2013
 Meld misbruik7-6-2013 1:18:39

Ik ook op 15 juni,

Hopelijk hebben we dan even mooi weer als de voorbije dagen.
Laat ons duimen!!!!!!



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik7-6-2013 14:33:10

veel plezier en geniet ervan.. het is echt de mooiste dag van je leven.. laat dat niet voorbij gaan aan je door stress


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...