Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waaaaa ik begin zenuwen te krijgen

  6-6-2013 8:49:35
Nog maar 29 dagen op de teler .en nog zo veel te doen en met 6kids in huis is dat niet altijd simpel en mensen die vervelend doen grrr heb er soms toch genoeg van ze

kelly
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 576


Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik6-6-2013 10:45:31

relax Kelly, uw mooiste dag komt er weldra aan...
en dan vergeet je de ambetante dingen hoor :-)

en ik moest in de week van het huwelijk nog de misboekjes maken ( nieten - lintje errond - versiering ) was effekes stressen de woensdagavond maar is toch allemaal klaar geraakt :-)

doe je best en vergeet de rest , alles komt dan op zijn pootjes terecht



Tine
6-7-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:29:17

Hihi,

Ik herken jouw situatie zo hard! Alleen heb ik geen 6 kinderen rondlopen, dus ik denk dat ik zal moeten relativeren ;)

Mijn oplossing is: kordaat maar vriendelijk zijn tegen iedereen, en zeggen waar het op staat.

Uit ervaring weet ik dat alles wel losloopt, dus daar ga ik deze keer ook van uit ;)
Mijn trucje als het wat moeilijker wordt: even diep ademhalen en denken aan alle leuke dingen die je die dag op je mag laten afkomen.

Dikke knuffel! (en veel plezier de 6e!)



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik6-6-2013 23:56:51

Hier ook een 6 juli bruidje... Het begint af te korten, en heb nu zo opeens precies nog heel wat te doen...



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik8-6-2013 0:31:57

Bedankt girls .ga het probeeren .maar is niet makelijk.ben wel blij dat ik wat tegen jullie kan zagen en dat jullie mij begrijpen xxxx :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...