Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gouden tip voor op je trouwdag!

  5-6-2013 17:43:42
Beste bruidjes en gommen
Dit wilde ik gisteren nog aan mijn verslagje toevoegen, maar door alles opnieuw te beleven is het me helemaal ontglipt.
Op aanraden van een goede vriendin had ik op mijn trouwdag(en) een crisis manager aangesteld. Mijn ventje en ik vond mijn schoonbroer hier de geknipte persoon voor en hijzelf zag dit ook helemaal zitten. De bedoeling is dus dat je op de dag zelf iemand hebt die eventuele problemen opvangt, onbelangrijke beslissingen voor je neemt en de go-to guy is voor al wie je nodig heeft. Je licht je zaal in, de mensen bij de ceremonie... Je geeft ook zijn nummer door aan je fotografe, animatrice voor de kindjes... Kortom, al wie eventueel op de dag zelf kan bellen om welke reden dan ook.
Als er dan vragen of problemen zouden komen, hoef jij er eigenlijk helemaal niet van te horen. Iedereen weet dat ze bij je crisis manager moeten zijn en jij kunt ongestoord van je dag genieten. Achteraf hoor je dan: Daar was een klein probleem of dat moest nog snel beslist worden, maar jij hebt er totaal niets van gemerkt en er ook geen last van gehad. Een aanrader, geloof me vrij!

Lieve
17-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1614


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 18:30:03

Goede tip, ik zal mijn zus eens aanspreken...



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:09:44

slim!!! merci :-)



Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:54:15

is echt een hele goede tip. Bij ons heeft mijn schoonmama en schoonzus deze taak op zich genomen. Hebben het niet gevraagd ,maar hebben die dag alle probleempjes opgelost zonder wij het door hadden. Al maar goed want hebben ons zo in niets moeten druk maken.



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:57:42

ja, mijn zus wil niets liever dus mag zij dat doen :)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 21:38:36

Da's een goeie tip! Had ik zelf nog niet aan gedacht! Merci!



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 23:23:36

Dat is inderdaad een hele goeie tip! Merci!



bianca
30-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 12:46:05

zo heb ik er ook ééntje, nl. mijn jongste broer.
die regelt mijn vrijgezellen, onze ceremonie , enz...als ik dan iets vraag daarover, zegt hij dat ik mij daar niks van hoef aan te trekken , dat alles onder controle is en dat ik maar aan 1 ding mag denken die dag en dt is GENIETEN.



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik6-6-2013 13:05:03

Bij ons neemt de ceremoniemeester die taak op zich :)
Problemen die op voorhand zouden opduiken, ga ik proberen zelf af te handelen.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik6-6-2013 13:43:21

Dat is een goede tip! Mijn zus organiseert en begeleidt incentives voor haar werk dus ik denk dat zij hier de geknipte persoon voor zal zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...