Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf buikdansen op trouwfeest...?

  5-6-2013 17:39:18
dag lieve vriend(innet)jes!

nog een klein vraagje :-)

ik volg al 6 jaar dansles (buikdansen) en treedt geregeld op, geef vaak workshops, enz... Veel familieleden hebben me echter nog nooit zien dansen en vragen hier vaak achter.

Nu vroeg mijn mama me in de week of ik op de trouw dan zou buikdansen... Op zich zit ik daar niet mee en wil ik dat wel doen, maar anderzijds wil ik ook niet zo 'alleen in the picture' staan, 't gaat er net om dat het een dag van ons twee is en dan vind ik het zo'n beetje vervelend dat ik ineens voor hem zou staan dansen, maar eigenlijk is het meer voor al de rest.......
Bovendien is het dan weer zo'n gedoe, omdat mijn kleed weer uit moet, dat kostuum aan, kostuum weer uit, kleed weer aan, ... Ik vraag me af hoe mijn haar en make-up er dan gaan uitzien :-) (Gelukkig ga ik gewoon voor losse krullen, omdat ik nogal kort haar heb en is mijn schoonzusje mijn visagiste van dienst dus die kan me eventueel wel bijwerken...)

Mijn aanstaande zou het misschien nog wel leuk vinden, maar voor hem moet het zeker niet!

Wat denken jullie? Familie en vrienden blij maken (en ik doe het ook wel graag) OF het gewoon een dagje van ons twee houden zonder al teveel praktische rompslomp?

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 911


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 18:08:04

Ik zou het wel leuk vinden om te zien zo'n act, als je het zelf volledig ziet zitten natuurlijk!!!!!!! Dat je niet heel de dag ligt te denken 'stress stress want straks moet ik hier een showke geven' ....
Als je hem op een stoeltje zet en je doet het naar hem toe, is het toch ook wel een beetje een momentje voor jullie, je zal de rest van het publiek snel vergeten, hij ook trouwens ;-)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 18:38:18

Ja ik zou het ook doen! Ik heb in een grijs verleden (voor de kinderen) ook een paar jaar buikdans gedaan en als ik toen getrouwd zou zijn, zou ik ook wel een verrassingsact hebben willen doen. Nu ben ik al veel verleerd en zou ik wat een vreemd figuur slaan dus is enkel voor de slaapkamer bestemt... maar als je het kan denk ik wel dat het een heel tof element is. Als je het niet graag alleen doet, ken je niet een aantal mensen die mee zouden willen komen dansen?



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:03:41

dankjewel voor de reacties, dames!

ik zou er zeker geen stress voor hebben, hoor... 't is alleen praktisch effe puzzelen, maar dat zou op zich wel lukken!

voor de kenners: ik zou iets met isis wings willen doen dan :-)
(voor de niet-kenners: http://www.youtube.com/watch?v=AAOplAeWse4 (ben ik niet hoor, maar is mijn Belgium favourit ;-))



krista
9-8-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:06:54

Nadia,
steeds je buikgevoel volgen.
Wij kunnen dit niet in jou plaats beslissen maar ik zou het dan ook aanpakken zoals Kelly zegt.
Je ventje op een stoel bombarderen en voor hem een show opzetten...
Dus volg je buikgevoel maar volgens mij gaan jou gasten een unique show te zien krijgen ;-).



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:40:56

haha Krista, buikgevoel, nice touch :D
mijn buikdansvriendinnetjes vinden ook wel dat ik het moet doen OF dat ik anderen moet vragen om te dansen - omdat het toch een deel uit ons leven is (vooral uit het mijne, maar hij steunt me wel altijd en vindt het ook wel leuk om te zien (geeeelukkig haha)
dus op dit moment neigt de weegschaal meer naar DOEN dan NIET DOEN ... :-)
heb nu een andere buikdanseres gevonden die ook op haar trouw gedanst heeft - zij gaat me haar ervaring eens bezorgen, dan weet ik of ik het ervoor over heb hihi



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 23:27:45

Dat lijkt me wel leuk. Als ik op een trouwfeest zou zijn en dat wordt gedaan, dan zou ik dit zeer leuk vinden.

Het is inderdaad een rompslomp om je te verkleden, maar het lijkt me wel de moeite waard. Je ventje zal zo trots zijn op jou!

Zijn er nog mensen op je trouwfeest die buikdansen? Als je niet graag alleen danst, kan je een act doen met die personen.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-6-2013 9:39:11

Waw dat met die wings is echt graaf!!!!!!!



Roeland

 Meld misbruik6-6-2013 10:52:37

Hoi Nadia,

Als je het zelf ziet zitten zeker doen. Ik fotografeerde twee weken geleden het huwelijk van een bruid die ook een buikdansoptreden gaf bij haar feest. Was echt super hoor! Ze deed nadien gewoon weer haar trouwkleed aan voor de rest van het dansfeest. Je vindt enkele foto's op mijn facebook-pagina:
en binnenkort ook op mijn website.
Geniet ervan in ieder geval!
Roeland Van de Velde
---



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:48:04

oh die van Femke? haha zij raadde het me inderdaad aan om te doen... ;-)

Femke heeft me trouwens overtuigd (ze zei: 'het is ook een mooi excuus voor een nieuw kostuum') - well yes, it is!! hahaha

dus ik denk wel dat ik het ga doen!!
in ieder geval: als 5 oktober voorbij is, maak ik sowieso een verslagje hier en daarin zal je kunnen lezen of ik het al dan niet gedaan heb... Shpannennnnd!



Roeland

 Meld misbruik6-6-2013 13:35:38

Ja inderdaad, ik bedoelde Femke ;-)

Geniet ervan!
Roeland
---


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...