Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal gezocht regio Aalst en omstreken

  5-6-2013 16:52:59
Hey,

ik en mijn vriend gaan trouwen in de zomer van 2014 en zijn nu volop aan het zoeken naar zalen. We zouden het liesft in een hoeve of kasteeltje trouwen (alleszins iets gezellig en romantisch). Kan er ons iemand tips geven?

Ik zelf heb al enkele zalen uitgesloten wegens teveel geweest: Kasteel de Rozerie, de Carlton, De Snip.

Alle hulp is welkom! Alvast bedankt

els
31-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1738


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 17:42:53

Wij zijn ook van Aalst en hadden ook de Snip en consorten uitgesloten wegens dezelfde reden 'al wat beu gezien' :-)
Wij houden ons feest in Het Notelaarshof in Opwijk. Je moet maar eens kijken op de website. Ik vond het er "rustiek modern" (als dat bestaat :d), een gerenoveerde schuur, met moderne grote tegels, super wijze lampen (als ze zo groot niet waren zou'k ze zelf nog in mijn living willen :d), rustige maar toch warme sfeer. Er staan ook paardenstallen naast (die bij feestelijkheden wel volledig uitgespoten worden en zo, wees gerust :d) en de rokersruimte is een overdekt terrasje met oude schoolbankjes, een kachel, een krijtbord,...



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik5-6-2013 22:23:16

Wij hebben gekozen voor het Kasteel van Saffelaere. Valt nog mee qua afstand. Rozerie is zo met verschillende zalen, de snip vonden wij maar niets. Veel succes!



K & M
4-5-2013
 Meld misbruik5-6-2013 22:46:51

Hey! Ik kan je het geuzenhof in Massemen (tegen Wetteren) zeker aanraden. Zeer gezellige en romantische locatie, naast een kasteeltje. De eigenaars zijn superlief en ze hebben ons echt een droomfeest bezorgd :) Veel succes met de voorbereidingen! Grtjs Karlien



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik5-6-2013 22:55:02




astrid
16-8-2013
 Meld misbruik6-6-2013 8:48:24

Wij gaan ons feest geven in het Geuzenhof in Wetteren en zoals K&M zegt, het zijn superlieve mensen, een romantische omgeving en het eten is er superlekker. Wij zijn onze menu gaan proeven en wauw, super.

Wij hebben het communiefeest van mijn zus haar kindjes in het notelaarshof in opwijk gevierd en het was daar ook in orde. Echt mooie locatie, ook mooi voor foto's. Het was daar een brunch, echt lekker ook, maar voor mij blijft het Geuzenhof toch een topper.



Melisa
26-7-2014
 Meld misbruik7-6-2013 17:02:13

hé, wij zijn gehuwd in Kasteel OUDEBERG te Geraardsbergen, prachtig domein gelegen naast een kapelleke aan een vijver. Zeer goede organisatie en vriendelijke mensen die ons feest op maat hebben uitgewerkt. De eigenaar helpt U persoonlijk op weg en heeft voor ons er een unieke dag van gemaakt. Lekker eten en goede service en prijs kwaliteit niet duur voor wat je krijgt .... u en genodigden kunnen blijven slapen in het Kasteel, prachtige suites en kamers voor weinig geld, uniek en wij vergeten onze dag nooit meer, we keren er terug binnenkort voor de brunch op zondag.



els
31-5-2014
 Meld misbruik22-7-2013 15:14:53

Hey iedereen,

de kogel is door de kerk, we hebben onze zaal geboekt!!!
Na een lange zoektocht waarbij we welgeteld 9 zalen hebben bezocht, hebben we ons hart verloren aan de Lozen Boer te Lochristi. Super vriendelijke ontvangst, heel mooie tuin en super romantische zaal. k Ben dan ook dolgelukkig :-)

Voor de geïnteresseerden, dit waren mijn bevindingen van onze overige zalen:

- Feestzaal Saks & Boom in de Vlaamse Ardennen: leuke zaal, maar het mist de elegantie om er een trouwfeest te houden, eerder een verjaardagsfeest of dergelijks. Ook iets te donker en een te klein terras aan t straat om een receptie te houden. De patron was ook zeer familiair, eigenlijk een beetje té.

- De Renard in Beervelde: heel mooie zaal, toen we ze zagen, viel onze mond open. Alles zoals we het zouden willen, maar wel te duur voor ons. Had ook een beetje een blassée gevoel :-)

- Hof Ten Eenhoorn in Asse: heel gezellig en romantische hoeve, de ruimte waar het dansfeest kan doorgaan is superleuk en trendy, maar gescheiden van de feestzaal waar er gegeten wordt. Plus deze laatste zaal is dan weer niets vergeleken met de dansruimte. Het heeft wel heel veel charme en een mooie tuin.

- Geuzenhof: niet onze stijl, te cotage.

- Pauwkenshof: te klein voor ons, wel mooie zaal, maar weinig bijzonders aan

- Hof Ten Bosse: mooie zaal, maar wel donker. Er is geen tuin, maar wel een zeer mooi terras. Er is ook niet voldoende parking aan, waardoor ze met een shuttledienst werken

- Brouwershof: mooie hoeve, spijtig dat het zo plak aan t straat ligt. Drank aan groothandelsprijzen. Het interieur was echt wel te authentiek en niet onze stijl

- Meisseniersschuur: heel mooie en grote schuur, heel mooie tuin, maar de zaal viel wat tegen: de eigenaars hebben de geschiedenis van de schuur weergegeven aan de hand van grote poppen die omhoog hangen. Had even het gevoel dat ik in de Efteling was :-)





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info