Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toffe dag gehad!

  4-6-2013 21:18:41
Vanmorgen heb ik me weer eens helemaal opgemaakt (wordt al een beetje routine) en is mijn zus gekomen. Ze heeft het resultaat goedgekeurd en we zijn gegaan voor mijn 2de pas.
Het kleed zat perfect en stond nu nog mooier dan tevoren. Mijn juwelen had ik nu ook bij en het plaatje klopte. Ben benieuwd hoe het met kapsel zal zijn... Ik mocht het al meenemen maar laat het toch maar hangen tot eind juni.
Ik heb ook een nieuw parfum gaan kopen. Dat was ook al heel lang geleden. Ik heb al een heel jaar rondgeroken en veel tips van hier op het forum geprobeerd maar mijn uiteindelijke keuze is gevallen op: Alien (de gewone). Had graag een parfum gehad met een romantische naam maar heb toch maar genomen wat voor mij gewoon het lekkerst rook...
Ik ben dan lekker gaan lunchen met mijn zus en heb niets losgekregen over de vrijgezelleavond die ze voor mij in petto had. Wat wel grappig was: ze had eerst ook een activiteit voor mijn dochters meegepland (Lakonia: privé zwembad) maar was niet beschikbaar op de vastgelegde dag). Ik doe daar dit weekend het verjaardagsfeestje voor mijn dochter!.
Toen we thuiskwamen toetste ik een ideetje aan haar. De drukker heeft een vergissing gemaakt en veel meer kleine kaartjes afgeprint dan we nodig hadden. Ene kant staat Bodiam Castle (hebben we fotoshoot voor uitnodiging gedaan) en andere kant het concrete waarvoor ze uitgenodigd zijn. Ik wou daar een wit papier over plakken en ze als "gastenboek" gebruiken. Mijn zus keek me ontzet aan. Ik dacht al is dat nu zo bizar??? Bleek dat ze, toen ik tijd geleden zei geen gastenboek te doen. Ze met de foto van de uitnodiging visite kaartjes heeft laten drukken om uitdelen op ons feest en mensen er iets op te laten schrijven als wens... Hihi wist niet dat ze me zo ging verrassen en nu heeft ze toch niet kunnen zwijgen (ookal weet ik nog niets over de vrijgezellen).

Bea
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1171


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:33:50

Ooh klinkt als een gezellig dagjeonder zussen. Als ze al zo'n moeite deed voor de gastenblaadjes dan zal ze zeker haar werk gemaakt hebben van je vrijgezellen!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:37:43

Daarom mis ik dus een zus of zussen (ik heb uiteindelijk ook geen broer :-S).
Maar voor de rest ben ik heel gelukkig :-).
Ik heb super getuigen, mijn beste vriendinnen (2).



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:47:15

Klinkt als een heel leuke dag! Fijn ook eh, om te voelen dat het plaatje begint te kloppen!!
Geniet er nog lekker van - 6 juli duurt nu niet meer lang....



Vicky
7-6-2014
 Meld misbruik5-6-2013 8:33:37

Hey Bea, Fijn om te lezen dat je zo veel plezier bij de voorbereidingen hebt, ik sta zelf al te trappelen al ik dit allemaal lees :-) Nog heel veel succes en veel plezier!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...