Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

27-04-2013 Onze heerlijke W-day!

  4-6-2013 20:24:13

Lieverds

Ik heb jullie lang laten wachten maar nu is het zo ver: mijn verslag van een heerlijke dag. En je bent gewaarschuwd: het wordt “ne lange”!

Vrijdagavond samen met dochterlief bij mijn ouders gaan logeren. Terwijl Luna haar tekstje voor de kerk nog wou inoefenen samen met mijn ouders nog genoten van enkele glaasjes bubbels. Leuk moment: nog eens slapen in mijn ouderlijk huis aan de vooravond van een speciale dag. Rond 21u richting bed vertrokken waar ik samen met de dochter nog naar The Voice heb gekeken. Zij is als 9-jarige megafan, ik genoot van het moeder-dochtermoment. Rond 23u vielen onze oogjes toe en heb zalig in 1 stuk doorgeslapen.

Zaterdagochtend liep om 6u de wekker af. Het klinkt idyllisch maar het was eerder dat irritant Nokia toontje. Soit, zelfs het meest onnozele toontje kon mij weinig schelen: the big day was eindelijk aangebroken. Luna was nog heerlijk aan het dromen en ook mijn ouders sliepen nog. Het huis voor mij alleen, kopje koffie en genieten van de opkomende zonnestraaltjes. Ik had de dag vooraf nog eens naar hierboven getelefoneerd en we waren met “droog weer” tot een faire deal gekomen maar blijkbaar hebben onze schatten van grootouders en Alain zijn papa hierboven hun huwelijkscadeau in een zonnetje gegoten.

Na een te relax koffie werd het hoog tijd voor een verfrissende douche (zelfs ’s ochtends vroeg vliegt de tijd). Ik had speciaal gelnagels gekozen voor het huwelijk maar het opendoen van het flesje shampoo was hierdoor een waar gevecht. Als bij een klein kleutertje die luid van zijne tetter maakt, kwam mijn mama de reddende engel spelen en kon ik wat verder doen.

Lekker gewassen, haren gedroogd (man, dat duurt tergend lang wanneer je een planning hebt) en hups, daar was de immerlieve Elke van Looks of Versailles. Ze deed het weer fantastisch en toverde mij langzaam om tot een heuse bruid. De fotograaf kwam ondertussen aan en onder een potje koffie kwamen we in de stemming voor een paparazzidagje. Daarna waren mijn mama en schoonmoeder aan de beurt voor haar en make-up en die waren helemaal tevreden met het eindresultaat.

Tijd voor de fotoshoot van jurk en consoorten en toen mocht ik eindelijk mijn jurk in. Whoopie – fijn moment. Ik werd beetje per beetje ingesnoerd en mocht dan de kousenband (cadeautje van zussie) en mijn schoenen in slow motion aandoen.

En dan, wachten…. SMS van mijn lover dat ze nog een half uurtje te rijden hadden. Man, wat een lang half uur was dat. Totdat… ik mijn moeder een opgewonden kreetje hoorde slaken (haha): “Ze zijn daar”. Ik sprong uit de zetel in een wereldrecordtijd “uitdezetelspringenmettrouwjurkaan” en verborg me achter de deur. De mama’s (die van mij en the mothe-in-law) gingen naar buiten om Alain en Nathan, de zoon, te ontvangen en ik wachtte in spanning af. Hmm duurde vrij lang. Opeens kwam de fotograaf binnen met de mededeling dat ik naar buiten mocht en hij waarschuwde me voor een plaatselijke bui. Ik draaide het hoekje om en daar stond mijn bing, wat een knapperd, met een heerlijke groeneranonkelboeket. Onze zoon van 5 stond ernaast te blinken als de mini-man van de dag. Uitgedost in kostuumpje en mini-das was hij zijn allerschattigste zelf. Toen zag ik ook meteen de plaatselijke bui: de mama’s hielden het niet meer droog en waren de oprit aan het onderblèten. Eerste portie snot en tranen waren een feit.

Aangezien mijn sjat tegen alle gewoontes in wat vertraging had opgelopen, zijn we meteen op fotoreportage naar Fort Napoleon in Oostende vertrokken. Heerlijk uurtje voor onszelf onder een stralende lentezon met de nodige aandacht van de bezoekende toeristen (stiekem wel leuk). Daarna nog enkele fotookes aan het strand en dan terug richting mijn ouderlijk huis. Daar werden we met de nodige bubbels ontvangen en wachten we de komst van de suite en de ceremoniemeester af. Niet veel later arriveerden ook zij en namen Alain en ik de eerste complimentjes en cadeaus in ontvangst. Fijne kick-off voor de rest van de dag. Na de nodige deskundige uitleg van de ceremoniemeester stapten we in de auto’s en reden we naar de kerk. Daar stonden best wat mensen ons op te wachten aan de kerk. Onze kindjes vonden zichzelf echte supersterren en zwaaiden volop vanuit de auto’s naar de voorbijgangers!

De autodeur ging open en met papa aan de arm strollde ik de kerk binnen. Heerlijk genietend, zoveel mogelijk in me opnemen, met een big smile tot mijn pa in mijn oor fluisterde: “Is Alain aan het wenen?” En ja, mijn stoere bing die ik bijna nooit heb zien huilen, stond vooraan een tweede portie snot en tranen aan de dag toe te voegen. En ik zeg wel “portie”, geen “portieke”. Het bleef maar komen, de stakker. Fijne viering, verwelkoming door de zoon, voor ons veelbetekenende muziek en lieve geloften. Na 45 minuten was het een feit: als man en vrouw gingen we naar buiten onder een blauwe hemel en tussen de bellenblaasbellen door. Felicitaties alom, snoepjes voor de kindjes en lachende gezichten: super fijn!

Intermezzo voor de diagonaallezers: jullie zijn de kus in de kerk net voorbij en op weg naar deel 2 van de dag. I know, lang verslag maar

Na de kerk een klein half uurtje rijden naar de feestzaal, ’t Gravenhof in Torhout. Even tijd voor de suite om in het hotel in te checken en nog enkele foto’s te maken. Heel leuk om te zien hoe al het harde voorbereidingswerk omgetoverd is tot een mooi geheel in ons thema “reizen” in onze groene kleur. Van boarding passes tot vluchtinformatie, zaaaalig! Ik beleefde mijn eerste toiletbezoek met bruidsjurk aan en beloofde mijn zus (die mee kwam helpen lol) plechtig dat ik het vandaag enkel bij kleine boodschapjes zou houden hihi. Heerlijke eerste receptie met zo’n 50-tal genodigden. Half uurtje rust (en enkele foto’s later) start van het avondfeest met een uurtje receptie. Heel fijn om alle complimentjes, zoenen en cadeautjes in ontvangst te nemen. Daarna tijd voor intrede in de zaal: de ouders onder het nodige gejuich de zaal binnen (Mariage de Figaro), daarna onze 2 kids op Gangnam Style (ja, met het dansje) en daarna wij op Celebrate van Fiocco. De toon voor de avond was gezet. Een korte speech vooraleer het diner start en dan heerlijk eten. Nu ja, zoveel heb ik niet gegeten: ik was teveel bezig met alles en iedereen om mij.

Toen volgde een heel spannend moment voor mij. In plaats van een bedankingsspeech voor de ouders, zong ik voor hen een licht aangepaste versie van “Engel zonder vleugels” van Glennis Grace. Dit werd met een warm applaus onthaald en met de nodige tranen bij de ouders. Tijd voor de openingsdans: “Endless Love” van Mariah Carey en Luther Vandross. Nen echte plakker maar voor ons een heel intiem moment voor ons 2 tussen al die gasten in. Een klein uurtje dansen maar de meeste gasten waren goed vertrokken tot het tijd was voor de bruidstaart en het fenomenale mega-uitgebreide dessertbuffet.

Eenmaal de laatste gaatjes in onze maag toegestopt waren met alle lekkers, gingen we het laatste dansdeel in. Vooral nineties maar constant fun! Ik was kapot tegen 2u30 en om 3u30 besloten we het dansfeest af te ronden. De huwelijksnacht hebben we gespaard voor tijdens de reis haha.

Schatten, ik zou hier nog uren kunnen doorgaan en ik vergeet vast dingen waar ik met liefde aan terugdenk maar ik wil het toch wel bondig houden lol.

Mijn aanraders:

* Feestzaal ’t Gravenhof in Torhout: topservice, topdiner, topperdetop

* Bruidskleding Cony in Aalter waar ik mijn prachtige Marylise Alexis vond

* Postpapierenzo voor de nodige spullen om ons reisthema uit te werken

* Bloemenwinkel Ma Rose in De Haan: superlieve dame die echt het beste wil aan een correcte prijs

* Suikerzoentje: snelle en correcte service voor de spulletjes voor de bedankjes

* Het Drukpunt uit Hertsberge: top grafisch en drukwerk aan een fantastische prijs

* Studio Happy Music met DJ Cedric: ongelooflijke gast, topcommunicatie en volledig op 1 lijn met ons

* Glitzy Secrets voor mijn mooie side tiara

Nog even wachten op de foto’s van de fotograaf en dan kom ik ze delen met jullie!

Dikke zoen

Becca


Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 40 | Gelezen: 3103


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 20:39:19

O dank je wel voor dit mega lange en fijn verslagje! Nog een dikke proficiat en ik ben al in spanning voor de foto's. Ben eens benieuwd of de tranen bij ons ook zo gaan stromen...



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-6-2013 20:53:11

Op jouw verslagje was ik nog aan het wachten!! Klinkt super allemaal!! Dikke proficiat en ben al benieuwd naar jouw foto's.. Geniet nog maar lang na!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 20:57:12

Nogmaals ne dikke proficiat Rebecca en echtgenoot ;-).
Ik moest je hier toch ff missen, was raar :-).
Fijn dat je terug "back in town" bent.
Het was genieten met jou verslag.
Hopelijk hebben wij een even toffe dag voor de boeg...
Lieve groetjes, Krista X



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:10:43

haha ik denk dat we met z'n allen collectief hebben uitgekeken naar je verslagje en no way dat ik dit diagonaal zou gaan lezen, hoor!!! :-)
heerlijk om te lezen, jullie geluk spat ervan af!!
proficiat!!!!!!
x



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:16:31

Foto's heb je nog niet Rebecca?
Groetjes x



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:18:23

Hey chicas, bedankt voor jullie leuke berichtjes. Blij dat ik terug ben en kijk uit naar jullie dagverslagje! Foto's volgen deze week, ben zelf al superhard ernaar aan het uitkijken!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:22:39

Nogmaals een dikke proficiat en heel veel geluk gewenst!
Jullie hebben van jullie dag genoten.
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
groetjes



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:25:18

Inderdaad, ik wachtte ook vol ongeduld op jouw verslag(je)
Het leek echt een TOPdag. Een dikke PROFICIAT!
Zo lief dat jouw hubbie het niet droog hield. Dat moet échte liefde zijn
En nu wachten op jouw foto's...
xxx



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:46:00

Oh , super! Hier heb ik op gewacht :). Proficiat!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:49:10

Wat een zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig verslag! Ik moest ook dikwijls gniffelen, met die plaatselijke bui op de oprit :-) Subliem!
Ik hou echt van je schrijfstijl, Rebecca! Je voelt gewoon de liefde!
Damn, op een jaartje tijd wordt dit forum echt zo'n clubje he, waar je uitkijkt naar berichtjes van elkaar! Super!!
Ik ben reuzebenieuwd naar de foto's!



Kat
7-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:01:02

Proficiat! En niet te lang wachten met de foto's hé :)



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:06:10

Heerlijk verslag(je). De liefde staat tussen de regels te lezen. Jullie hebben duidelijk een dag uit de duizend beleefd. Het is een plezier om lezen dat jullie zo'n magnifieke dag hadden. Ik kijk al uit naar de foto's, die vast en zeker subliem worden, na al wat ik gelezen heb.

Veel geluk samen!



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:08:18

Oooh Rebecca jouw dagje klonk zaaalig! Heel leuk om je verslag te lezen!!! :)
Ik ben ook al benieuwd naar de foto's! Ne dikke proficiat hé!!!



Katrien

 Meld misbruik4-6-2013 22:09:40

hoi,

ook ik was op je verslagje aan het wachten. zo mooi en ik lag in een deuk toen ik las over je record uitdezetelspringemettrouwjurk aan.
Super!
en nogmaals een dikke PROFICIAT
groetjes Katrien



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:17:04

Prachtig verslagje! Heel leuk om te lezen. Een hele dikke proficiat!!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik4-6-2013 22:59:09

Dank je wel voor het super leuk verslagje! Een dikke proficiat.

Ik ben zeer benieuwd naar de foto's ;-)



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik4-6-2013 23:06:20

Wat een super leuk verslagje!!! :-) Een hele dikke proficiat meid, ook ik kijk uit naar de foto's!! xxx



debora
18-7-2014
 Meld misbruik4-6-2013 23:48:15

Ooo, dit was een zalig verslag om te lezen. Superdikke proficiat!! Ik kijk er ook naar uit om de foto's te zien



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-6-2013 7:42:12

Rebecca wat een fantastisch verslagje (had het ook niet anders verwacht ;-) )!!! Van harte proficiat!!!
Ben al zoooo benieuwd naar de foto's en hoop je hier nog te zien passeren!

xxx



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik5-6-2013 7:56:31

bedankt voor je mooie verslag!!! nogmaals proficiat en ik kijk enorm uit naar de foto's
xxx



frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-6-2013 8:05:09

prachtig verslag! vraagje hoe is het met de teenslippers afgelopen? Hebben de gasten er een paar aan gedaan?????????????????



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik5-6-2013 9:58:21

Jeejj!! Je enthousiasme in je verslagje was ook volledig aanwezig op de dag zelf. Je zag er fantastisch uit en je feest was tot in de puntjes afgewerkt in het thema, heel gezellig en ook nog eens een knaller! Schoon koppel, het moet gezegd. :-)
Chica, we zijn getrouwd!!

Dikke bees!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-6-2013 11:05:34

Lieve Rebecca,

Ik zat aan het laatste lettertje van je verslag en ik dacht JA, nu ga ik de foto's zien...maar je houdt het spannend!!! maar ben zeker dat alle details super mooi zullen geweest zijn en dat jij een super mooi bruidje was!!

Wat een ZALIG verslag...emotioneel! Gesnotter hoort er bij en zo schattig bij je man (bij de mama's is dit normaal...been there die plaatselijke buien - hihi!)
En uw frats met de nails en de shampoo...haha...ik kan het mij voorstellen!!!
Stoer, zo een liedje zingen...chapeau!!

Ik ben zoooo benieuwd naar je foto's!!!
Maar aan je verslag te lezen was het een topdag vol liefde, emotie, geluk...zo moet het zijn!!!

Probeer zo lang mogelijk in nageniet-modus te blijven...je ziet, alles is goed gekomen é!

Dikke proficiat en veel geluk voor jullie ganse gezin voor de toekomst!

groetjes en dikke kussen!!

Sandra



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik5-6-2013 11:09:40

Hoi Rebecca,

Ook van mij een hele dikke proficiat!
Het zag er een fanastische dag uit. Nu nog even wachten op de foto's en je komt weer helemaal in de sfeer!

Groetjes,
Anja



Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik5-6-2013 11:12:33

Wat leuk om zo'n fantastisch verslag te lezen! Je hebt duidelijk een wondermooie dag gehad. Bedankt om dit alvast met ons te delen en ik kijk nu heel hard uit naar de foto's :-) Geniet er nog van en tot binnen 3 weken! X



viki
18-10-2013
 Meld misbruik5-6-2013 12:55:16

Proficiat meid!

Heel leuk om te lezen, kan niet wachten tot de foto's.
Groetjes



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik5-6-2013 13:09:36

hele dikke proficiat! De liefde straalt inderdaad uit je verslag!! laat die foto's maar komen!!



valerie
25-5-2013
 Meld misbruik5-6-2013 13:47:23

Hallo,

Wel meid op jouw verslag heb ik dagen gewacht....ik telde voortdurend....nu zijn ze op huwelijksreis, nu dit en dat....:-)
Je hebt er hard aan gewerkt, maar zo te lezen was het een super dag!! Nu nog aftellen voor foto's :-)
Dikke proficiat!
Liefs



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik5-6-2013 17:04:20

Super !!!

we hebben lang op je verslagje gewacht maar het was je van harte gegund even tijd voor het kersverse koppel. Hopelijk heb je even hard genoten van jullie vakantie, als ik van het lezen van je verslagje. Kijk vol ongeduld uit naar je foto's.
Geniet nog zalig na en tot binnenkort!!!

nogmaals dikke proficiat



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik5-6-2013 19:35:51

Rebecca,
Super luek verslagje... En dit maakt ons nieuwschierig naar veel meer....
Zag er een super lueke dag uit...
Nog een dikke proficiat!!!!
Liefs Caroline



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik5-6-2013 21:19:29

Hey Rebecca,

Neen, ik begrijp het helemaal niet ... allez??? Waarom wachten al die mensen hier zo hard op jouw verslagje?? Dat is echt niet te snappen. En dan nog de nadruk leggen op jouw schrijfkunsten en je goedgeluimde en grappige toon??? En de mensen rondom jou die snotteren op een 27ste april? Ik snap het echt niet ... Rebecca, lieve meid, je weet wel wat ik bedoel he ... wou gewoon eens iets anders schrijven dan al die superlatieven hier over jou en je verslagje. Wou niet dat dit je begon te vervelen. Hopelijk neem je mij dat nu niet kwalijk he, want anders sla ik wel een mal figuur. Daarentegen kan ik het me toch niet laten om me voor 1 punt bij de andere aan te sluiten en te "klagen" omdat we je prachtig gezinnetje nog niet kunnen "zien".
Nogmaals dikke proficiat en geniet nu van een droomhuwelijksleven.
Knuffels,
Patricia



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik6-6-2013 11:18:22

Zalig Becca! Toen ik je verslagje (eindelijk) voorbij zag komen heb ik alles op pauze gezet. Ik dacht hier moet ik de tijd voor nemen, en jawel hoor het was weer een verslagje zoals enkel jij het kan schrijven! Top meid, echt! Toen ik Mariage de Figaro in je verslag las, heb ik deze intussen opgezet en verder gelezen. En ja hoor het beeld wat ik had klopte met wat ik las. Nog heeeeel veel succes met alles wat zal komen, jullie dag pakken ze zeker niet meer af. En wanneer het eens tegen zit dan denk je maar terug aan deze dag en dan vergeet je alle rest. Hopelijk mogen we met z'n allen nog vele reacties van jou als ervaringsdeskundige lezen op al onze vragen! Kus Ruben x



jana
15-6-2013
 Meld misbruik6-6-2013 12:47:09

Een dikke proficiat Becca!!!!

Ik was er naar aan het uitkijken om je verslagje te lezen, maar het kwam precies niet! :-)
Heel mooi, zo te lezen was het een zalige dag! En wat is er niet schattiger dan een stoere vent die moet huilen!
Geniet van het getrouwd leven!
En nu wachten op foto's

kus,

Jana



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik6-6-2013 15:43:54

Een hele dikke proficiat!!! Een heel mooi verslagje en door de regels door lees ik dat jullie ontzettend gelukkig zijn en dat jullie straalden! Ik ben ook enorm benieuwd naar de foto's :)

Groetjes,

Tineke



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik11-6-2013 7:55:37

Wat een mooi verslagje! Dat moet van begin tot einde een superdagje geweest zijn!
Dikke proficiat! En moet het nog gezegd... ik kijk mee uit naar de foto's ;-)

Groetjes
Joyce




marijke
17-8-2013
 Meld misbruik19-6-2013 22:28:46

Wat een zalig verslag. Een hele dikke proficiat. Ook hier erg benieuwd naar de foto's. Hoe is ford napoleon meegevallen? Wij zoeken nog een locatie en die is grote kanshebber.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-6-2013 22:53:29

Marijke, fort napoleon is echt een aanrader. Heel veel mogelijkheden binnen en buiten. Bij mooi weer kan je achter het fort de dijk en het strand op.



Brigitte

 Meld misbruik20-6-2013 6:46:35

Lieve Rebecca ,
Een iets later antwoordje , maar je verslag was de moeite om te lezen , zo fijn om te lezen hoe jullie genoten hebben .
Ik ben heel benieuwd naar jullie foto's , ben blij dat je ons nog blijft volgen .
Ondertussen zijn we ook aan het aftellen .
Nog ong 6 weekjes
Alvast dikke proficiat , en veel geluk in jullie huwelijksleven !
Groetjes



Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik2-9-2013 17:08:29

Hoi,

Wij trouwen exact een jaar later .. feest ook in het Gravenhof!
Hopelijk zal het net zo in orde zijn als bij jullie en wil het zonnetje ook volop schijnen!

P.S. je zag er prachtig uit!

Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-9-2013 17:14:25

Sarah, het wordt zeker een topper. Wij zijn heel blij dat we ons feest daar gehouden hebben! Veel plezier met de voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info