Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanken van getuigen

  4-8-2003 8:18:56
Hallo iedereen,

Ik heb als getuige mijn zus gevraagd, omdat ze zo een grote plaats in mijn leven inneemt. Ik zou haar dan ook enorm willen bedanken door ze op een speciale manier te bedanken. De vraag is alleen : wat is de meest speciale manier om haar te bedanken ? Ze betekent zoveel voor mij, dat het zo verschrikkelijk moeilijk is om het ideale cadeau te vinden ! Wie weet er raad ?

Vanessa

Vanessa
2-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 993


katleen
25-9-2004
 Meld misbruik4-8-2003 9:42:51

Misschien iets van juwelen? Of werken rond een foto van jullie twee, mooi inkaderen ofzo? Je kan bijvoorbeeld een mooie bedanktekst opstellen en voordragen op het feest en dan het cadeautje op een originele manier afgeven.
Groetjes, Katleen



Gitte
9-1-2004
 Meld misbruik18-8-2003 14:16:27

Hai Vanessa,
Je kan een persoonlijk juweel kopen bijvoorbeeld een bedelarmbandje met symbolen die belangrijk zijn voor haar en jou. Je kan dan nog een tekst maken waarin je die symbolen overloopt en uitlegt waarom die belangrijk zijn.
Ik heb ook op de site van Loving You gezien dat het mogelijk is om een fles wijn of champagne te bestellen en daar worden dan 6 glazen (of zoveel je wil) bijgevoegd met jullie initialen in gegraveerd en de datum van het huwelijk. Kijk maar eens op www.lovingyou.be
groetjes,
Gitte



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik18-8-2003 14:38:57




bianca
10-12-2004
 Meld misbruik18-8-2003 15:27:26

net ging er iets mis...ik dacht aan n mooie ingegraveerde pen,trouwdatum+namen aan de ene kant&haar naam aan de andere kant.op je trouwdag kun je haar verassen dat haar haar&make-up ook door een proffesionele gedaan word.maar je hoeft niet persee iets te kopen,wat maybe nog leuker is<want hier moet je moeite voor doen,Je kunt niet snel naar de winkel rennen>is zelf een gedicht maken met n tekst die met je huwelijk&ook met haar te maken heeft,mooi inlijsten&haar s"avonds op t feest verassen met je gedicht die je voorleest,&overhandigd samen met n bos rode rozen..&zo kun je nog 100 dingen bedenken maar dat past hier niet op.succes groetjes bianca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...