Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Best two days ever!

  4-6-2013 17:30:31
Lieve forumgenootjes

Na 18 dagen van puur geluk even een kort verslagje.

Wij hadden dus twee dagen. Het begon allemaal op vrijdag 17 mei bij de kapper. Omdat onze trouw misschien wat meer variabelen inhield dan andere, aangezien we een gemend koppel zijn, had ik de dagen ervoor vrij veel stress gehad: Hoe zal alles verlopen ? Hoe gaan de Turkse gasten omgaan met het concept van een 'Belgische trouw'... Not to mention: Gaat het nu regenen of niet? Om een of andere reden konden de weersvoorspellers het maar niet eens raken, dus de hoop was er wel nog altijd.
Maar goed, 's ochtends bij de kapper heb ik mijn zorgen overboord gesmeten en besloten om van begin tot einde gewoon te genieten. Met make-up en kapsel pico bello in orde terug naar huis gestapt. Opgehaald door mijn zusje en met knallende muziek (niet altijd even toonvast) gezongen tot we een halfuurtje later arriveerden bij mijn ouders.
Na enkele ooohs en aaahs over mijn haar en make-up The Dress aangetrokken met hulp van la mama en mijn zus om vervolgens op nog meer ooohs en aahs ontvangen te worden beneden. Zalig toch, zo prinses zijn voor een dag! (of twee)
Dan was het tijd voor de grote entree van mijn prins die er nooit knapper had uitgezien. In zijn handen een prachtig felroze bruidsboeket voor mij met rozen en anjers (omdat zijn familienaam in het Turks anjer betekent, smelt...) en een prachtig boeket voor mijn mama, want "als ik een bloemetje uit je huis meeneem, moet ik dat toch vervangen". Dubbelsmelt. Snotterdesnotter alom, de sfeer was gezet.
Zwaar in denial dat het begon te regenen, hebben we moedig wat foto's genomen in de tuin, maar we merkten wel dat ons idee om in Gent wat rond te lopen voor de fotoshoot niet echt ideaal was. In overleg met fotografe Ruth Wytinck naar het Stam gereden om daar foto's te nemen, wat volgens mij ook een prachtresultaat zal leveren. Even stiekem de tijd genomen om daar met ons drieën een glaasje te drinken voor het dan tijd was om ons te begeven naar het Gravensteen. Er waren veel vrienden en familieleden gekomen, wat het natuurlijk des te specialer maakte. Als je enkel een burgerlijke trouw hebt, hoop je toch ergens dat die memorabel genoeg wordt. Een prachtervaring, moeilijk te omschrijven, emotioneel van begin tot einde. Ook een prachtig kader natuurlijk en geweldig dat je er toch wel wat van jezelf kunt instoppen. Daar hadden we achteraf nog bubbels of fruitsap voorzien voor iedereen die er was en het was echt geweldig om daar nog even te vertoeven en het goed tot je door te laten dringen: this is it, wij zijn getrouwd!
Dan iets gaan eten met mijn ventje zijn ouders en dessert gaan eten bij mijn ouders en voor we het wisten was dag 1 al om. Maar wat een dag!

Dag twee begint heel ontspannen met uitslapen en een ontbijtje. Ik moest maar om halfeen weer bij de kapper zijn, dus dat maakt het allemaal wat relaxter. Daarna voor nog wat familiefoto's poseren bij de feestzaal en voor we het wisten, kwamen de eerste gasten voor de receptie al. Kusjes en handjes geven en gelukkig nog even de tijd gehad om met de gasten te babbelen en plots was het al tijd voor de gasten van het avondfeest. Het was in één woord fenomenaal. De hapjes, het eten, de omkadering, ons feest was af!
Na drie speeches, de ene al emotioneler dan de andere en een waar feestmaal was het tijd voor onze openingsdans: een Engelse wals. We volgen al twee jaar dansles, dus we konden gewoon keihard genieten zonder pasjes te tellen of zenuwachtig te zijn. Iedereen vond het prachtig, de ouders waren ontroerd en voor ons was het toch heel intiem. Vervolgens werd het dansfeest goed ingezet met lekkere oldies en een mooie mix tussen Turkse en internationale muziek. De dansvloer heeft van in het begin tot het einde vol gestaan, jippie!!
Na het feest met mijn ventje de twee kilometer naar huis gereden en in de zetel met een glaasje wijn nog wat nagepraat en genoten.

Ongelooflijk eigenlijk hoeveel tijd en energie je stopt in die (twee) dag(en), maar het is het meer dan waard. Neem vooral je tijd, plan niet alles te strak, zodat je genoeg kunt genieten! Laat je ook voor één keer gewoon op handen dragen en bedienen, blijkbaar hoort dat nu eenmaal zo! ;-)

Nog even de bedankjes:
- Fotografe Ruth Wytinck: wauw!
- Salons 't Groenhof in Melle: heerlijk eten, perfecte omkadering, niets is te veel.
- DJ Jan Hoozee: schitterend gedaan, al is het niet simpel, zo'n gemend trouwfeest!
- Bruidswinkel Elena: prachtig kleedje en heel goed geholpen geweest.
- Citybloem: heel mooi bruidsboeket
- Studio M in Ledeberg: chapeau om mijn zware lokken omhoog te krijgen en mijn make-up zo mooi en natuurlijk te maken
- Kinderanimatie: Sonaz de Nar: de kindjes waren dol op haar!

Voilà, nu ga ik weer verder genieten van het getrouwde leven! Yay!
De eerste twee foto's kunnen jullie trouwens bewonderen op de facebookpagina van Ruth Wytinck: http://www.facebook.com/RuthWytinckPhotographer?fref=ts

Lieve
17-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2190


Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik4-6-2013 17:32:48

Kort verslagje is dus blijkbaar met een korreltje zout te nemen, maar ja, eens je begint...



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 18:00:13

Lieve(rd)
Een zaligverslag van 2 onvergetelijke dagen. De liefde spatte het ganse avondfeest van jullie af en de foto's zeggen alles: jullie zijn een prachtig topkoppel. Jullie beleven ongetwijfeld nog heerlijke dagen samen - geniet ervan en nog eens een superdikke proficiat!!
Dikke zoen
Becca



Anoniempje
5-7-2014
 Meld misbruik4-6-2013 18:02:32

Prachtig verslagje, jullie kunnen nu nog lang nagenieten!
Zo romantisch, ik ben zelf gesmolten bij "dubbelsmelt" ...



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 18:15:44

Een heel mooi verslag(je)! En ik ben ook 2x gesmolten... amai, wat een romanticus die man van jou!
Het leken 2 prachtige dagen, geniet er nog maar héél lang van na met jullie 2tjes!!! PROFICIAT.
xxx



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 18:47:59

hoe LIEF is dat zeg, een bloemetje voor je mama omdat ie een bloemetje uit haar huis meenam
hij zal wel gescoord hebben daarmee, ik smolt zelf al helemaal toen ik dat las! hihi
heerlijk dat je zo genoten hebt van jullie daagjes ... en nu nog lekker nagenieten dus!! :-)
proficiat! x



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-6-2013 11:10:59

ZALIG, prinses voor 2 dagen!!!
Hoe schattig seg, dat boeket voor je mama...top!
Jullie zagen er mooi uit!
Leuk verslag om te lezen, het plaatje klopte!!
Geniet nog lang na...en veel geluk voor de toekomst!!

groetjes
Sandra



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik14-6-2013 8:30:35

Leuk verslagje, het moeten 2 prachtige dagen geweest zijn!
Dikke proficiat en veel nagenietplezier!!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info