Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 39 daagjes geduld hebben..

  4-6-2013 14:42:56
Oh het begint echt te korten hier.. 13 juli is het eindelijk zover!
Gisteren is de menu vastgelegd en ook de locatie voor de foto's is gekozen.
Enkel nog de schoenen voor de bruidegom, de bedankjes en een gastenboek en we zijn helemaal klaar, we hebben er ernorm veel zin in...
Volgende week heeft Johan zijn vrijgezellen en de week erna ben ik aan de beurt, we hebben allebei totaal geen idee wat of hoe dus het is best wel spannend!
Het enige jammere is dat ik niemand heb gevonden die de openingsdans wilt zingen, maar dat is maar een klein tegenslagje...
Nog medebruidjes die op 13 juli hun grote dag beleven?

Natascha
1-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1270


candy
20-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 15:39:10

Hy Natascha,
Wij trouwen een week na jullie en ik begin al zenuwe te krijgen.
Dat eigenlijk niet nodig is wand alles is al geregeld mijn verloofde moet enkel nog schoenen hebben das als de bedankjes zijn al klaar en al de rest ook.
op u profiel staat dat je op 1-07-2013 trouwd of is dat mis?



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 16:03:06

hoi hoi, ik trouw ook op zaterdag 13.07
Wij hebben gisteren een generale repetitie gehouden onder ons 2 met de misviering, lezen, muziek, pauzes, kaars, tekenen, de ringen én de kus ... was zo grappig maar ook zo leuk ...
Het voelde nu al raar aan wat gaat dat de dag zelf zijn??

Voor de rest, heb ik vandaag onze suite voor huwelijksnacht geboekt. We dachten eerst gewoon thuis te gaan slapen, maar wij hebben 3 kids, 1 - 5 en 7 jaar en zij gaan ook thuis zijn met de babysit en dus vermoedelijk ook vroeg wakker zijn.
Dus gaan we gewoon op verplaatsing slapen, beetje langer, wat genieten van elkaar, uitgebreid ontbijten en dan naar huis om alles rustig na te lezen, te bekijken, te openen, ...

Hubbie is zondag voor kostuum terug geweest, dat gaan ze nu aanpassen en een week voor de trouw mag hij die terug gaan passen en ophalen. Voor de rest is hij aangekleed.

De bruidskindjes zijn ook ok, alleen nog opzoek naar schoentjes voor de dochter, maar doe ik pas de week ervoor, nu stapt ze nog niet. En mss ook nog een bolderkar, we hebben nog 6 weken om te oefenen, maar vrees ervoor.

De notaris, daar moet ik nog dringend werk van maken.
De ringen, daar wil ik ook nog een bevestiging van, die zijn ze nu aan het maken, maar spannend afwachten op de mail of sms van... ze zijn klaar!
Ik ben ook volledig inorde.

De receptie voor na de mis die moet nog wat vorm krijgen, maar morgen is het italiaanse week in den aldi en we zijn daar verzot op dus gaan we daar ook onze slag slaan
En de cava staat al klaar in de kelder, ooh alles komt zo dichtbij.

Vanavond ons gesprek met de fotograaf, de locatie is ook al inorde, nu gewoon overlopen, hoe is het wel, hoe m'n ventje het ziet, wat mogelijk is, en wat niet, ...

Jaja .. zo spannend, maar ook zo leuk ... wat ga ik na den trouw doen??

Veel liefs,
Kelly x



natasja
13-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 16:13:43

hey natacha,
Wij trouwen ook op 13 juli, bij ons is ook bijna alles geregeld. onze ringen zijn vandaag klaar dus die zullen er ook binnenkort komen. eerlijk gezegd ik heb ook wel een beetje stres vooral toen mijn vriend had gezegd dat de winkel zijn kostuum kwijt waren pfff. maar het zou in orde komen maar ja...
Het enige wat bij ons eigenlijk nog moet geregeld worden is de menu samen stellen.

veel succes op jullie dagje he... het zal wel goed komen!!

Natasja



roos
13-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 17:23:43

hey,hier nog een 13 juli bruidje
tbegint inderdaad serieus te korten he,ik ben er overdag constant over aan het piekeren,hebben we niets vergeten?
maar we zijn ook met bijna alles klaar,nog juist schoenen voor mij en ons zoontje, en een korte broek,zodat hij zich toch wat kan uitleven overdag.
volgende week voor mn proefkapsel,en dan krijgen we ook de ringen,gemaakt door mijn zusje!
de rest kunnen we maar de week zelf doen.
hopelijk hebben we allemaal super mooi weer die dag!!
geniet er nog allemaal van,van de laatste 39dagjes voorbereiding,ik zal het hier enorm missen moet ik zeggen,het begon bijna een verslaving te worden van elke ochtend en avond hier eens te komen piepen.
grtjs,roosxxxx.



Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 18:42:35

Nog 38 dagen.. Het begint echt te korten. Volgende week hebben we onze vrijgezellen. Wij zijn de misboekjes aant afwerken en dan nog wat kleine dingen hier en daar, ook de schoenen binnenkort inlopen enz.. En inderdaad al wat oefenen zoals Kelly zegt :) Kristel



Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 10:36:18

@ Candy: die datum staat mis, dat was ons eerste gedacht, maar we hebben het dan toch maar veranderd naar 13 juli :)

Het begint echt te korten nu, ben wel absoluut geen bridzilla ofzo - tot groot geluk van mijn verloofde haha - ik ben heel relaxed met alles.
Wij gaan geen echte ringen dragen maar een tattoo, deze mogen we nu vrijdag al gaan zetten zodat het mooi genezen is tgn de 13de juli.. :)

@ Kelly: we hebben ook 2 kindjes, maar we gaan gewoon thuis slapen na ons feest, we vertrekken de dag erna voor een weekje naar de zee met onze jongens :)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-6-2013 13:56:44

nog 37 ;-)



Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik12-6-2013 10:22:37

Nog maar 31 :) vorige week onze ringen gezet en ben er zooo blij mee :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...