Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joepie

  4-6-2013 12:22:32
hey medebruidjes en bruidegommen

Ik ben supercontent. Alles is weer in de plooi gevallen.
Vorige keer was ik wat overhoop omdat mijn moeder persee de kleinkinderen erbij wou. Dit is nu geregeld. Ik heb mijn zus aan de lijn gehad en goed met haar gepraat. Ze zei zelf dat ze de kinderen maar maximum tot aan de receptie wou bijhouden en dan in bed stoppen.
Ik heb haar uitgelegd dat ik ze er toch liever niet bijheb en dat begrijpt ze. Dus geen kinderen!
De uitnodigingen zijn klaar en ze zijn zo mooi. Mijn vriend is daar echt geweldig in geweest. We hebben de uitnodiging van A tot Z helemaal zelf gedaan. Hij had prentjes gevonden op het internet die perfect bij ons passen en die als voor- en achterkant gebruikt. Daarnaast had hij nog miniprentjes gevonden en dat was zo schattig om ertussen te plaatsen.
We hebben ze dan afgelopen zaterdag afgeprint en enveloppes gekocht. Voor 150 EUR hebben we nu 200 kaarten en eveloppes. Gisteren dan bij de feestzaal langsgeweest om de wegbeschrijvingskaartjes te halen en die al bij de reeds geschreven uitnodigingen gestoken.

Het is zo leuk om dat met ons 2 te doen. Hij wil overal van op de hoogte zijn en meewerken. Veel goede ideeën komen van hem.

Zoals het volgende: aan de inkom staat een fichebak waar iedereen zijn naam moet uitzoeken. Daaraan hangt dan een kaartje dat verwijst naar je tafel . Zo is ineens de tafelindeling duidelijk.
Dat nummer is dan voor als de koppels met hun cadeau bij ons komen. Mijn zus blijft bij ons voor het aannemen van de cadeau's en ze zet er ook dat nummer bij. Zo weten we zeker van wie welk cadeau komt.
Dat is een beetje dubbel. 1 om het niet te vergeten als mensen een leuke cadeau geven en zelf vergeten zijn hun naam erbij te zetten. 2: mijn zusje heeft 5 lege enveloppes gekregen en omdat er veel mensen hun naam niet bij de cadeau hadden gezet weet ze niet wie zo hypocriet deed.
We hebben op de kaart het volgende gezet
"het mooiste geschenk dat we in ontvangst mogen nemen is jullie aanwezigheid ...edoch zeggen we geen neen tegen een extra gebaar ter sponsoring van onze huwelijksreis"

ik denk dan: het is duidelijk dat we de mensen echt niet kwalijk nemen als ze geen cadeau geven....we willen juist feesten met iedereen...maar kom dan ook niet af met een hypocriet gebaar.

Dan gaan we kijken of we geen soort van bluescreen kunnen plaatsen in de ruimte waar we vragen van ieder koppel om een foto te nemen. Die foto's gaan we gebruiken bij onze bedankingen.

De dirigent van mijn orkest heeft gezegd dat hij deze week voorstellen doet van nummers om te spelen op de ceremonie.

Zo leuk weer om een goed gevoel te hebben als ik aan de trouw denk!! Zo heerlijk dat Pieter echt meedenkt en meewerkt. We doen dit samen, net zoals we alles samendoen en al terwijl ik dit schrijf voel ik de kriebels van verliefdheid weer opborrelen voor hem.

life is beautifull!

Michèle

Michele
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1201


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 13:12:13

Waw je spraakwaterval toont echt dat je enthousiast bent en zo hoort het. Blij dat alles zo goed verloopt en dat jullie er samen van genieten. Succes!



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 15:01:02

Leuk he naamgenootje ;-) hier vlot ook alles goed! nog maar 80 dagen! spannend :) groetjes



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik5-6-2013 20:55:26

ja ze, inderdaad leuk. Groetjes aan Steve en pas op met die 2e rommelmarkt he!! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...