Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TOPvrijgezellenweekend!!

  4-6-2013 12:11:07
Dag allemaal,
De voorbije weken kreeg ik om de paar dagen een brief in de bus met tips, rebussen, sudoku's,... allemaal in teken van het vrijgezellenweekend. Dit weekend was het eindelijk zover!

Om 9u45 moest ik klaarstaan. Toen de deurbel ging, was het alleen mijn zus die voor de deur stond, de rest was nergens te bespeuren. Opnieuw moest ik een rebus oplossen "We gaan naar jou dag met de motor", wat??? met de motor??? Oeioei, spannend.
We wandelden samen de hoek van de straat om en daar stond iedereen te wachten. 2 kenissen hebben een motor, ik en mijn zus gingen achterop, de rest vertrok later met de wagen. 2 uur hebben we rondgereden, ik had totaal geen idee waar we naartoe zouden rijden. In Terneuzen zijn we gestopt om iets te drinken en dan was het nog ongeveer 3 kwartier rijden.

Eindelijk kwamen we aan in Nieuwvliet, aan een camping waar iedereen ons stond op te wachten. Onmiddellijk kregen we een glaasje cava en wandelden we naar 2 piepkleine huisjes waarin we zouden overnachten. Er stond een grote picknicktafel buiten met een brunch, iedereen had een gerechtje klaargemaakt.

Daarna kreeg ik een lint in mijn haar en een topje met de tekst "Op 20 juli trouw ik met mijnen bol, dus blijft van mijne nol" (ok marginaal tekstje maar wel grappig :-) ) De anderen droegen een topje in een andere kleur met achteraan een nummer en vooraan "bol" (onze koosnaam).

We vertrokken te voet, onderweg een nieuwe rebus "We trekken met een bierfiets door Nieuwvliet". Ik vond dat echt super, ze hadden drank bij (voor diegenen die geen bier drinken), hapjes, opdrachten,...
Van 3 tot 10 zijn we onderweg geweest, maar het was echt heel leuk. We zijn vaak gestopt voor opdrachtjes, een café'tje doen en onderweg zijn we ook "boerengolf" gaan doen (waar ik me natuurlijk ook als boerin moest verkleden :-) )

Er was een ongelooflijk leuke sfeer want er werd uiteraard ook leuke muziek gespeeld op de bierfiets. Onderweg kreeg ik foto's te zien van de vriendinnen in hun kindertijd, ik moest telkens raden om wie het ging. Dan werden er ook leuke anekdotes verteld, waarbij ik moest raden om wie het ging.

's Avonds hebben we een bbq gedaan en zijn we nog iets gaan drinken in de lounge van de camping. Daarna hebben we met zen allen in 1 van de huisjes gezeten en nog een dessertje gegeten. Daarna zijn we gaan slapen.

De volgende morgen hebben we ontbeten en zijn we terug naar huis gereden.

Het was een onvergetelijk weekend, ik ben de girls ongelooflijk dankbaar voor het weekend en al het werk dat ze er hebben ingestoken!

Nu aftellen naar ons huwelijk!

xx

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1045


Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 12:11:50

Oeps, dit verslag is wel heeeel lang geworden!



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-6-2013 12:17:15

maar wel een héél leuk verslag, als het verslag van den trouw ook zo leuk gaat zijn, dan ga ik weer met de glimlach dit zitten te lezen



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 18:43:50

haaa geweldig :-) :-) :-) is lachen geweest, da's duidelijk! ze hebben er ook serieus hun werk van gemaakt, amai!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...