Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 59 dagen!

  4-6-2013 8:10:15

Lieve bruidjes,

Wie trouwt er nog op zaterdag 3 augustus, en wat hebben jullie allemaal al klaar?
Het begint te korten, 59 dagen nog maar. Ik kan me nog herinneren dat ik hier op het forum ben begonnen aan 375 ofzoiets.Wat gaat de tijd toch snel. Ik begin er al over te dromen 's nachts...

Hoe ver staan jullie?

Shana
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1158


marijke
17-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 14:22:47

Hallo Shana,

Het begint inderdaad heel dichtbij te komen hé. Hier nog 73 dagen op de teller en de zenuwen beginnen stilletjes aan toch ook op te komen.

Ik heb vooral veel stress dat ik vanalles over het hoofd zie, dus ik volg je postje mee :-)



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 17:08:11

Hey Marijke,

Kei leuk, dat je 2 weken na mij trouwt... Ik denk ook altijd dat ik iets vergeet.wat heb jij al allemaal klaar?

groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-6-2013 21:36:52

Oh Shana, het komt echt dichter nu. Geniet van de laatste 2 maand voorbereidingen!



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik11-6-2013 8:36:14

Hey Shana,

even denken.
- misboekje is goedgekeurd, maar moet ik zelf nog nalezen en lay-out op punten zetten.
- bedankjes zijn besteld maar heb ik nog een klein beetje werk aan.
- Uitnodigingen gaan hopelijk dit weekend de deur uit.
- kleren voor mij, mijn hubbie en mijn kindjes zijn ok, enkel nog schoentjes voor de kids.
- ik moet nog nadenken over de trakatie voor de kindjes die naar de kerk komen.
- fotolocatie is ok
- Intredelied voor de kerk moet ik nog beslissen in overleg met de muziekanten.
- Mijn gastenboek (grote houten letters) zijn besteld maar zal ik nog moeten lakken eens ik ze krijg.
-
en dan denk ik dat ik 100 kleine dingen over het hoofd zie.... help :D, is er hier ergens een checklist voor stresskippen :-) ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...