Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kamasutra standjes als tafelnamen?

  3-6-2013 23:02:55
Hallo bruidjes,

We waren aan het brainstromen over tafelnamen en opeens kwamen we uit bij kamasutra standjes. Online vind je zo een tekening van het standje met de naam en uitleg. (bijvoorbeeld de oester, de adelaar, de worm,..) Ze krijgen dan een kaartje met de tafelnaam en gaan dan pas doorhebben wat dit betekent bij het zien staan van de cartoon op tafel. Vinden jullie dat dit kan? Of vinden jullie dit erover of te ver gaan? Ik wil de mensen ook niet teveel shockeren natuurlijk!

Alvast bedankt!

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2198


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik3-6-2013 23:22:50

ik vind het zeker kunnen maar dat hangt natuurlijk af van hoe open minded jullie families en vrienden zijn hé... Maar ik vind het een heel origineel idee!



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik3-6-2013 23:33:44

Zalig. Als jullie dit willen zeker en vast doen! Wat de mensen ervan vinden: totaal niets van aantrekken. ;)



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik3-6-2013 23:56:51

Hey Sofie,

Hangt idd af van je publiek, als je toch wel wat oudere mensen hebt zou ik hier persoonlijk mee opletten. Maar orgineel is het in elk geval wel:-)



lore
10-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 7:47:19

geweldig idee, maar idd zoals de meeste al zegge, hangt een beetje af van je familie he.
er gaat achteraf nog wel over gesproken worden en das wel leuk :) maar eigenlijk, als jullie dit echt willen mag je je eigenlijk niets aantrekken van wat andere zouden zegge. veel succes ermee, het is echt een zalig idee :) :)



Sofie

 Meld misbruik4-6-2013 7:50:20

Al bedankt voor de reacties!

Als we het zouden doen, zouden we sowieso de minst expliciete kiezen (diegenen waar bij de borsten van de vrouw niet zichtbaar zijn). We zouden het dus wel zo braaf mogelijk houden :) We hebben vooral een jong publiek. Van de 125 genodigden zijn er maar een dikke 30 mensen boven de 40 jaar.



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 8:46:03

Hou ons maar op de hoogte ;) succes nog.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-6-2013 9:27:03

vind het echt leuk idee!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-6-2013 10:13:04

hahaha zalig idee, ik zou het hilarisch vinden
vraag is inderdaad wel alleen hoe de 'oudere generatie' erop reageert... de bomma's en de bompa's zullen er alleszins rooie kaakjes van krijgen



Yves

 Meld misbruik5-6-2013 9:00:47

...misschien nog origineler is met foto's van jullie op de tafel........met kledij! ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...