Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Brasschaet, Hortensiahoeve of 's Graevenhof

  3-6-2013 21:15:10
Hallo iedereen,
Wij plannen ons huwelijk voor volgend jaar in mei (yeajjj) en woensdag bezoeken we de eerst gekozen locaties.
Ik lees vaak 'je wordt verliefd op de locatie, en dan weet je wel te kiezen'
...maar ik ben een 'weegschaal' = ik twijfel nu al....
Wij plannen een apero en diner voor zo'n 100tal mensen en dan een avondfeest (liefst met band, en niet DJ) voor zo'n 200tal mensen.
Alle tips ivm bovenstaande locaties zijn zéér welkom :-)
Groetjes,

Ann
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1670


Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik3-6-2013 21:35:26

Ik denk dat je verliefd gaat worden op Het 's Graevenhof, dat was toch bij ons het geval! Tot hiertoe zeeeeeer tevreden over alle service! Echt een aanrader!

Veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Anne-Sophie



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik3-6-2013 22:30:24

Hey Anne-Sophie, leuk dat jullie zo'n goede ervaring met het 's Graevenhof hebben. Wij hadden eerlijk gezegd niet zo'n goed gevoel hierbij. We vonden het allemaal een beetje té en hadden schrik dat alle aandacht dan een beetje weggetrokken wordt van het koppel en zijn daarom voor domein Martinus gevallen. Ook plaats voor zeker 200 personen en een zeer uitstekende service door Lode. Nu ja, alles is zeer persoonlijk en je moet hetgene doen waar je je als koppel goed bij voelt.

Persoonlijk vind ik dat het Kasteel van Brasscaet dan meer "cachet" heeft. Mooie tuin, kasteel-locatie, ... de setting heeft toch dat tikkeltje meer dan het 's Graevenhof.
De Hortensiahoeve ken ik niet.

Overleg eventueel nog samen met je verloofde alsook je ouders/schoonouders. Misschien kunnen zij je daar ook nog een andere heldere kijk op geven.


Verder wil ik je nog veel plan-plezier wensen !

@ Anne - Sophie : Jou wil ik nog succes wensen bij de laatste weken en geniet van je dagje! ps verder ben ik benieuwd naar je ervaring bij het feest in 's Gravenhof :-)!!!

Groetjes



jill
17-8-2013
 Meld misbruik3-6-2013 22:36:49

mijn broer heeft zijn feest in het Kasteel van Brasschaet gedaan en dat was super mooi en gezellig! ze zijn daar ook getrouwd met zo een rent a priest en dat maakte het al helemaal mooi :-)

De andere 2 ken ik persoonlijk niet dus kan ik je er ook niets over zeggen.

Ik zou zeggen liefde op het eerste zicht bestaat echt.. :-) volg je buikgevoel.. de eerste zaal dat ik zag was bij mij al perfect "hof van nazareth"

Nog veel plezier met de voorbereidingen!



britt
31-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 7:01:51

Het kasteel van brasschaat heeft redelijk lage plafonds, maar de entree is onvergetelijk. Ik heb er eens een feest gehad waar ze alle vloeren met wit tapijt hadden bekleed met assorti lounge-meubels en dat was echt wauw. De traditioneel aangeklede kelder ben ik geen heel grote fan van. Maar met mooi weer krijg je dan weer een waanzinnig mooi terras.

De hortensiahoeve had geen goede service, lege glazen waren geen uitzondering. En we zaten zelfs aan de tafel van de bruid en bruidegom. M.a.w. deze tafel zou extra verzorgd moeten worden...
Het is wel een mooi locatie. Het leuke is dat wanneer het dansfeest start de zaal gezellig 'klein' blijft. Want de mensen van het verdiep komen ook naar beneden. Het weggooien van het boeket op de verdieping is dan ook weer super.
En dan nog het 's gravenhof. Waanzinnig mooie zaal, gewoon terras. Heel mooie versiering en lekker eten. Met als afsluiter echt een waanzinnig desserten-buffet.
Succes met de keuze



Ann
17-5-2014
 Meld misbruik5-6-2013 21:43:08

Hi,
Vandaag was 'bezoekdag'; bedankt voor jullie tips want alles leek wel wat te kloppen!
Kasteel van brasschaet: prachtige tuin, terras, ... alleen was de kelder een tegenvaller (vooral tegelvloer en plafond..); maar daar kan natuurlijk aan gewerkt worden,..
Hortensiahoeve: mooie tuin, vijver & bos, interessante ruimte (2 verdiepingen) alhoewel iets kleiner/intiemer. In woonwijk, dus Live band niet mogelijk wegens DB.
's Graevenhof: geen imposante oprit, kleinere tuin, maar wat een ruimtes! "Dit zijn WIJ"! Jammer genoeg is17 mei net ingenomen voor 1 van de ruimtes, en met Live band moet je beide ruimtes huren wegens muziekoverlast.... dus hebben nu optie op 5 juli ;-) Nu nog prijzen controleren maar toch 'verliefd' ... Spannend!!



Eppie

 Meld misbruik7-6-2013 16:40:14

Ik vind het 's Graevenhof zo ongelukkig gelegen. Echt het gevoel dat ik naar den brico of zo onderweg ben. Binnen is het inderdaad wel mooi. We zijn er naar twee feesten geweest, en was twee keer heel goed.

Kasteel van Brasschaat vind ik geweldig :). Mooie locatie en zo romantisch. Ook twee keer naar een feest geweest, en ik vind dat dat echt wel stijl heeft.

Hortensiahoeve ken ik niet.



Wybe
17-5-2013
 Meld misbruik20-6-2013 12:51:47

Wij zijn onlangs getrouwd in Het Gravenhof. Ze zijn bijzonder professioneel, alles is zeer goed (de lokatie, de ruimtes, het eten/drinken, enz.). Ze zijn niet 'te', ze regelen de zaken zonder dat je het opmerkt. en zo hoort het. Een te kleine oprit, kleine tuin, slecht gelegen? Onzin. Prima en mooi gelegen, goed bereikbaar voor onze gasten die uit heel Europa kwamen. Deels de avond tevoren in de kelder-brasserie de laatste details doorgenomen met de leden van de etiketteploeg, goed geslapen in het bijbehorende hotel.
Onze gasten waren zeer tevreden over het Gravenhof en de verzorging.



Wybe
17-5-2013
 Meld misbruik20-6-2013 12:54:14

PS: Ik zie nu dat er een verschil is tussen Het Graevenhof (in Schilde) en Het Gravenhof (in Dworp).



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik9-1-2014 21:54:54

Hey Ann,
welke zaal hebben jullie nu uiteindelijk gekozen ? :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info